تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815294574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح استعداد يابي واليبال در آذربايجان غربي اجرا مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: طرح استعداد يابي واليبال در آذربايجان غربي اجرا مي شود
اروميه - رييس هيات واليبال آذربايجان غربي گفت: اجراي طرح استعداديابي در سنين بين 8 تا 13 سال با مديريت "يدالله كارگر پيشه" از بازيكنان سابق تيم ملي و مربيان برجسته واليبال ايران با جديت تمام اجرا مي شود.


به گزارش خبرنگار ايرنا، "نقي كريمي" /جمعه شب / در مراسم تجليل از قهرمانان واليبال استان اظهار كرد: در اين طرح كه از دو سال قبل در اروميه و چندين شهر ديگر استان آغاز شده است،150 پسر و 70 دختر زير نظر مربيان مجرب آموزش هاي لازم را فرا مي گيرند.

وي اضافه كرد: بر اساس چشم انداز پنج ساله اي كه در اجراي اين طرح در نظر گرفته شده قصد داريم تا پنج سال آينده اين نفرات به عنوان بازيكنان مطرح كشور و ملي پوشان تيم هاي ملي نوجوانان و جوانان به آمادگي لازم برسند.

كريمي اظهار كرد: آذربايجان غربي و شهر اروميه همواره در امر مربيگري ، داوري و تربيت بازيكنان حرفه اي و ملي پوش پيشرو بوده و افتخارات بسيار زيادي در اعتلاي نام ايران براي ميهن اسلاميمان به ارمغان آورده است.

وي كسب مقام نايب قهرماني مسابقات دانش آموزي آسيا توسط تيم آذربايجان غربي را از جمله افتخارات مهم در سالجاري عنوان كرد و افزود: اين مسابقات مهر ماه امسال به ميزباني اروميه برگزار شد.

كريمي برگزاري چندين دوره مربيگري و داوري سطوح مختلف را از اهم برنامه هاي اين هيات عنوان كرد و گفت: امسال براي نخستين يك دوره مربيگري درجه يك در اروميه برگزار شد.

وي فعاليت هياتهاي خوي، قرضياءالدين، چالدران، سلماس، نقده، مهاباد، مياندوآب و بوكان را بسيار چشمگير عنوان كرد و افزود: امسال براي نخستين بار به منظور بالا بردن سطح كيفي مسابقات اقدام به جوانگرايي كرده ايم و تمام بازيكنان تيمهاي حاضر از رده هاي سني جوانان و اميد انتخاب شده اند.

وي از ساخت و احداث 30 زمين واليبال روباز در شهرهاي پيرانشهر، سلماس و سردشت خبر داد و افزود: براي احداث اين زمين ها يك ميليارد و پانصد ميليون ريال اعتبار پيش بيني شده است كه اميداريم اداره كل ورزش و جوانان استان مساعدت هاي لازم را در اين خصوص انجام دهند.

در اين مراسم از بازيكنان و مربيان تيم هاي نوجوانان، جوانان و اميد آذربايجان غربي در پي كسب مقام هاي قهرماني و سومي كشور و نايب قهرماني دانش آموزي آسيا، با اعطاي لوح يادبود و جوايز نقدي تجليل شد.

7126/583/ 1645

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30752252

شنبه|ا|17|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن