تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815607694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وكيل مدافع شهلا در گفت‌وگو با ايسنا: آخرين دفاع از موكل اخذ شد دادگاه ظرف مدت قانوني راي را صادر مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: وكيل مدافع شهلا در گفت‌وگو با ايسنا: آخرين دفاع از موكل اخذ شد دادگاه ظرف مدت قانوني راي را صادر مي‌كند
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق

وكيل مدافع شهلا جاهد متهم به قتل لاله سحرخيزان، همسر ناصر محمدخاني در خصوص جلسه‌ي امروز دادگاه به ارائه توضيحاتي پرداخت.

عبدالصمد خرمشاهي درگفت‌وگو با خبرنگار حقوقي ايسنا تصريح كرد: تمام زمان جلسه امروز صرف دفاعيات من و موكل در ماهيت دعوا شد و قاضي محترم به استماع اين دفاعيات پرداخت.

وي افزود: از آنجا كه رئيس شعبه 1147 دادگاه عمومي جزايي بعثت، ضرورت تكميل تحقيقات و اخذ استعلامات جديد را حسب مباحث مطروحه حقوقي موجود در پرونده لازم ندانسته و موارد اعلام شده را مشمول ماده 266 قانون آيين دادرسي كيفري تشخيص نداد، تكميل تحقيقات صورت نگرفت.

وكيل مدافع شهلا با بيان اينكه تنها ادله موجود در پرونده عليه موكل، اقرار او بوده و اين اقرار نيز از منظر حقوقي و با توجه به مستندات پرونده ارزش علمي و قانوني نداشته است، گفت: تنها نكته‌ي مهمي كه شهلا در جلسه امروز عنوان كرد و آن را بارها بيان كرده بود، درخواست ناصر محمدخاني از او جهت اقرار به قتل بوده كه با توجه به مجموع مطالب مطرح شده در دادگاه بايد گفت شهلا از اتهام مباشرت در قتل عمدي لاله سحرخيزان مبرا است.

خرمشاهي در خصوص زمان صدور راي از سوي دادگاه گفت: با درخواست من و قبول رئيس دادگاه مقرر شد كه در صورت نياز ظرف يك هفته لايحه‌اي تكميلي تقديم دادگاه شود و رئيس دادگاه نيز با مطالعه‌ي لايحه ظرف مدت قانوني راي را صادر كند.

وي در پايان گفت: با توجه به روال رسيدگي به پرونده و اخذ آخرين دفاع از موكل به نظر نمي‌رسد كه جلسه ديگري جهت رسيدگي به اتهام شهلا برگزار شود.

انتهاي پيام

دوشنبه|ا|5|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن