تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815431032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دومين همايش قلب كودكان ايران برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: دومين همايش قلب كودكان ايران برگزار مي شود
دومين همايش قلب كودكان ايران با حضور بيش از 500 تن از متخصصان قلب داخلي و خارجي توسط انجمن قلب كودكان ايران تهران 14 لغايت 16 اسفند ماه در تالار امام ( ره ) مجتمع بيمارستاني امام ( ره ) برگزار مي شود.


به گزارش سرويس اجتماعي برنا به نقل از دبيرخانه همايش قلب كودكان ايران پريدخت نخستين داوري دبير علمي همايش گفت : هدف از برگزاري همايش تبادل علمي بين متخصصين قلب كودكان و متخصصين رشته هاي وابسته به قلب و عروق از جمله جراحي قلب ، بيهوشي قلب ، تبادل علمي با متخصصان با تجربه خارج از كشور جهت افزايش سطح دانش و در نتيجه سرويس دهي بهتر به بيماران است.

وي گفت: اين همايش با موضوعاتي درباره بيماري هاي مادرزادي قلب ، اينترونشن ، اكوكارديوگرافي ، جراحي قلب كودكان ، بيهوشي قلب و مراقبت هاي ويژه ، تصويربرداري و اكو قلب جنين و پرستاري بيماري هاي مادرزادي قلب برگزار خواهد شد .
نخستين داوري اظهار داشت : شيوع بيماري هاي مادرزادي قلب 8 در هزار تولد زنده است در ايجاد بيماري مادرزادي قلب فاكتورهاي متعدد دخالت دارند از جمله علل فاميلي ، علل مادري ( ابتلاء مادر به بيماري ويروسي و استفاده از بعضي داروها بخصوص در سه ماهه اول حاملگي ) علل محيطي مانند آلودگي هوا و سيگار و ...... است.
دبير علمي دومين همايش قلب كودكان ايران گفت: تربيت دستيار فوق تخصص قلب كودكان از سال 1355 در بيمارستان قلب شهيد رجايي كه مورد تائيد وزارت بهداشت و درمان بوده است انجام گرفته .تعداد متخصصين اين رشته در آن زمان حدود 5 نفر بوده اند كه هم اكنون به 80 نفر رسيده اند و تقريبا در اكثر استانهاي دانشگاهي مشغول خدمت مي باشند ، با افزايش تعداد متخصصين قلب كودكان و افزايش تجربه جراحان قلب اكثر بيماري هاي قلبي در ايران قابل درمان بوده و اعزام بيماران به خارج از كشور به صفر رسيده و بعلاوه ما به كشورهاي همجوار از جمله عراق ، افغانستان و جمهوري آذربايجان نيز سرويس دهي داريم .
وي افزود : تعداد مقالات پزشكي رسيده حدود 95 مقاله بوده كه از بين آن ها 80 مقاله براي سخنراني و ارائه پوستر پذيرفته شده است .
نخستين داوري گفت : اين همايش داراي 12 امتياز بازآموزي براي متخصصين قلب ، 8 و نيم امتياز براي بيهوشي و متخصصين داخلي و 6 امتياز براي راديولوژيست ها و پرستاران در نظر گرفته شده است .
وي افزود : در اين همايش پروفسور Bagethe از سوئيس ، پروفسور قريشي از انگلستان ، پروفسورBerger ، lei از آلمان ، پروفسور Galal از عربستان صعودي و پروفسور كاكاوند از آمريكا حضور دارند.
وي در پايان گفت : علاقمندان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانند به سايت اينترنتي www.ispccongress.ir مراجعه ويا با شماره تلفن 22663212 تماس حاصل فرمايند .

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//90 - 90 - 44//www.BornaNews.ir

سه|ا|شنبه|ا|6|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن