تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815433640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل سازمان اتوبوسراني كرج و حومه خبر داد احداث و راه اندازي چهار جايگاه سوخت سي.ان.جي


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: مديرعامل سازمان اتوبوسراني كرج و حومه خبر داد احداث و راه اندازي چهار جايگاه سوخت سي.ان.جي
كرج - خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: مدير عامل سازمان اتوبوسراني كرج و حومه با اعلام احداث وراه اندازي چهار جايگاه سوخت سي ان جي در اين شهر،گفت: سازمان اتوبوسراني كرج اولين سازماني است كه اقدام به تحويل جايگاه سوخت CNG از شركت پخش فرآورده‌هاي نفتي كرده است.
مهرداد كياني ضمن اعلام اين مطلب بيان داشت: شهرداري كرج به نمايندگي سازمان اتوبوسراني اولين سازماني بود كه جايگاه‌هاي سوخت CNG را از شركت پخش فرآورده‌هاي نفتي تحويل گرفت.
اين مسوول با اشاره به اينكه كرج در يك سال و نيم گذشته داراي هشت جايگاه سوخت سي.ان.جي بود و كمتر از 70 درصد فعال بوده است، افزود: مشكلات بزرگ و اساسي در اين دوره فراروي موضوع سوخت گيري وجود داشت.
وي عنوان كرد: با برنامه ريزي در خصوص ساماندهي جايگاه‌هاي سوخت سي.ان.جي در حال حاضر اين جايگاه‌ها به طور كامل و صد در صد بازسازي شده و در مدار سوخت گيري قرار گرفته‌اند.
كياني ظرفيت سوخت گيري دو جايگاه سوخت را نسبت به سال گذشته دو برابر ذكر و عنوان كرد: ظرفيت سوخت گيري در اين جايگاه‌هاي سوخت سي.ان.جي با نصب دو كمپرسور افزايش يافته است.
مديرعامل سازمان اتوبوسراني كرج و حومه افزايش ظرفيت سوخت گيري براي دو جايگاه سوخت سي.ان.جي را يادآور شد و گفت: اين مهم بر اساس برنامه ريزي‌هاي تا پايان امسال انجام مي‌شود.
مديرعامل سازمان اتوبوسراني كرج و حومه در ادامه از احداث و راه اندازي چهار جايگاه سوخت سي.ان.جي خبر داد و تصريح كرد: اولين جايگاه سوخت در بيدار چشمه به بهره‌برداري رسيده است.
كياني افزود: جايگاه سوخت سي.ان.جي عظيميه و فرديس نيز در حال احداث است.وي با بيان اينكه بحث راه اندازي جايگاه سوخت سي.ان.جي به طور مستقيم در شرح وظايف سازمان اتوبوسراني قرار ندارد، افزود: اقدام به راه اندازي جايگاه‌هاي سوخت از طريق سازمان با هدف جذب درآمد‌هاي پايدار براي سازمان حمل و نقل عمومي با محوريت اتوبوس صورت گرفته است. اين مسوول تاكيد كرد: ارائه خدمات و برنامه‌هاي تدوين شده سازمان با هدف ارتقا سطح خدمات دهي به شهروندان انجام مي‌گيرد.

جمعه|ا|16|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن