تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815411881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي به مهر خبر داد:فني و حرفه اي كردستان با خانه كارگر تفاهمنامه منعقد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: احمدي به مهر خبر داد:فني و حرفه اي كردستان با خانه كارگر تفاهمنامه منعقد كرد
فني و حرفه اي كردستان با خانه كارگر تفاهمنامه منعقد كرد
سنندج - خبرگزاي مهر: به منظور فراهم كردن زمينه هاي بهره مندي كارگران از مزاياي آموزش هاي فني و حرفه اي تفاهمنامه همكاري آموزشي بين فني و حرفه اي كردستان و خانه كارگر اين استان منعقد شد.

سيدجميل احمدي مدير كل آموزش فني و حرفه اي در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئيات اجرايي كردن اين تفاهمنامه بيان كرد: انعقاد تفاهمنامه همكاري آموزشي في مابين اين اداره كل فني و حرفه اي و خانه كارگر استان پيرامون نيازسنجي و احصاء نيازهاي آموزشي، استفاده بهينه از توان كارشناسي ج براي توسعه آموزش هاي مورد نياز و همكاري در برگزاري دوره هاي آموزشي و برگزاري آزمون بود.

وي افزود: بر اساس اين تفاهمنامه مقرر شد اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان كمك در انجام نياز سنجي آموزشي، معرفي كارگران شاغل به مراكز آموزش فني و حرفه اي براي طي دوره ها براساس امكانات و استاندارهاي موجود و اخذ آزمون هاي تئوري و عملي از متقاضيان و صدور پروانه مهارت براي شاغلين صنعت ساختمان و همچنين صدور مجوز تاسيس آموزشگاه آزاد فني و حرفه اي بر اساس ضوابط و مقررات اقدام كنند.

دبير اجرايي خانه كارگر استان كردستان نيز در اين باره گفت: بر اساس تفاهمنامه منعقده، تامين كارگاه و تجهيزات آموزشي و فضاي مورد نياز آزمون براساس استاندار سازمان آموزش فني و حرفه اي، معرفي فراگيران به اداره كل آموزش فني و حرفه اي، نياز سنجي آموزش هاي مورد نياز شاغلان و خانواده هاي آنان و پرداخت هزينه ثبت نام كار آموزان در پورتال جامع آموزشي از تعهدات خانه كارگر استان است.

اين تفاهمنامه در پنج ماده و 19بند براي مدت زمان يك سال تنظيم شده است و دو طرف ملزم به اجراي مفاد آن هستند.

© 2003 Mehr News Agency .

جمعه|ا|16|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن