تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815795087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نوري: ايران مي تواند قدرت اول تيراندازي در منطقه باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: نوري: ايران مي تواند قدرت اول تيراندازي در منطقه باشد
"نواب نوري" دبير فدراسيون تيراندازي با اشاره به پتانسيلهاي موجود در كشور عدم شناخت كافي از اين رشته را مهمترين تهديد براي توسعه تيراندازي دانست و گفت: ايران مي تواند به عنوان قدرت اول منطقه در علم و فن آوري تيراندازي مطرح شود.


به گزارش خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، وي با اشاره به برنامه هاي توسعه اي بلند مدت، ميان مدت و كوتاه مدت نتايج كسب شده در سالها 1389 و 1390 را مطلوب توصيف كرد.

نوري برنامه ريزي براي كسب عنوان نايب قهرماني بازيهاي كشورهاي اسلامي كه برگزار نشد، فعاليت در 8 رشته در ليگ تيراندازي در 2 بخش بانوان و آقايان و برگزاري اولين دوره جشنواره تيراندازي جوانان و نوجوانان را از جمله اهداف كوتاه مدت سال 1388 اين فدراسيون در حوزه قهرماني و حرفه اي نام برد.

دبير فدراسيون تيراندازي درخصوص توسعه و تعميم رشته تيراندازي دركشور به راه اندازي مجموعه تيراندازي آزادي (ثابت و پروازي) در سال 1387 بعنوان اولين قطب و مركز استعداديابي اشاره كرد و گفت: صدور مجوز كارخانه توليد مهمات ورزشي توسط بخش خصوصي، آموزش و ارتقاء 3 مربي بين المللي در رشته هاي مورد نياز، برگزاري 80 دوره آموزشي و بازآموزي كشوري، امضاء تفاهمنامه و تدوين برنامه همكاري با آموزش و پرورش، آموزش عالي و نيروهاي مسلح، كسب عضويت فدراسيون جهاني(فدراسيون جهاني شكار و ماهيگيري) و كسب عضويت انجمن جهاني پينت بال را از ديگر برنامه هاي توسعه فدراسيون مي توان نام برد.

وي در خصوص اهداف ميان مدت تيراندازي در حوزه قهرماني و حرفه اي اظهارداشت :كسب 4 سهميه براي المپيك 2012 لندن و 6 مدال در بازيهاي آسيايي گوانگجو، كسب سهميه المپيك نوجوانان براي المپيك نوجوانان 2014 و برگزاري مسابقات جوانان و نوجوانان در المپياد ورزشي ايرانيان را درخصوص اهداف ميان مدت فدراسيون عنوان كرد.

نوري راه اندازي آكادمي تيراندازي، ‌آموزش 1000 معلم ورزش، ‌راه اندازي 100 سالن ورزشي در مدارس كشور را از جمله برنامه زير ساختي اين رشته دانست و اظهارداشت: ‌آغاز به كاركارخانه توليد سلاح ومهمات ورزشي توسط بخش غير دولتي، تامين حداقل 50 درصد مهمات ورزشي مورد نياز از محل توليدات داخلي،‌ آغاز اجراي طرح استعداديابي در ميان نيروهاي وظيفه و اجراي طرح استعداد يابي درميان مناطق آموزش و پرورش،‌ راه اندازي 2 قطب تيراندازي و 5 مركز استعداديابي، فعاليت 12مربي بين المللي C و 5 مربي بين المللي B و 4 داور بين المللي A را از برنامه هاي توسعه اي فدراسيون عنوان كرد .

دبير فدراسيون تيراندازي ايران با اشاره به پتانسيل تيراندازي در ايران گفت: تيراندازي ايران توان كسب عنوان نخست قدرت اول منطقه در علم و فن رشته تيراندازي را دارد و برنامه ريزان فدراسيون در اين خصوص طي چشم اندازي كه براي توسعه اين رشته تا سال 1404 در نظر گرفته اند راهكارهاي رسيدن به اين رتبه را مورد بررسي قرار داده اند.

وي درادامه با بيان اينكه تيراندازي يكي از 10 رشته محبوب ورزشي است و 2 درصد جمعيت كشور به تيراندازي مي پردازند، توضيح داد: دراين راستا توليد سلاح و مهمات ورزشي استاندارد با هدف ايجاد تسهيلات و رونق اين رشته يكي از برنامه هاي فدراسيون است كه در دستور كار قرار داده ايم تا در كنار توسعه كمي بتوانيم بخشي از نيارهاي اين رشته را در داخل فراهم نماييم.

نوري با تصريح براينكه در تمامي رشته هاي تيراندازي، بخصوص در بخش بانوان ورزشكاراني نخبه و ماهر به طور تمام وقت فعاليت مي كنند، اظهارداشت: در صورت حمايت، سرمايه گذاري و برنامه ريزي در اين بخش مي توان به نتايج بسيار خوبي دست پيدا كرد.

وي در ادامه برنامه هاي توسعه اي فدراسيون در بخش زير ساختها اشاره كرد و با بيان اينكه توسعه كمي و كيفي به گسترش امكانات و احداث اماكن ورزشي ويژه اين رشته نيار دارد از فعاليت 10 مجموعه تيراندازي و 40 سالن بادي غير دولتيخبرداد .

دبير فدراسيون تيراندازي همچنين با مهم خواندن ارتقاء سطح علمي تيراندازان كشورمان در سال 2011 به دوره هاي علمي برگزار شده در اين راستا اشاره كرد و افزود: در بخشهاي تغذيه، روانشناسي و مديريت دوره هاي آموزشي بسيار خوبي را برگزاركرديم كه بسيار با استقبال روبرو شد.

وي با تاكيد براينكه اين دوره هاي آموزشي تداوم خواهديافت، گفت: تلاش خواهيم كرد تا در سال 2012 دوره هاي آموزشي آمادگي جسماني، پزشكي، تغذيه، روانشناسي، مديريت و مربيگري c را برگزار كنيم.

دبير فدراسيون تير اندازي كسب كرسي هاي جهاني را براي حمايت از حقوق ورزشي ايران بسيار موثر دانست و گفت: در مجموعه فدراسيون تلاشهاي بسياري صورت گرفته شده كه در اين خصوص مي توان گفت، هم اكنون يك نفر عضو كميته اجرايي، يك نفر عضو كميته فني، يك نفر عضو كميته پزشكي و 3 نفر عضو شوراي راهبري آكادمي تيراندازي از كشورمان در كنفدراسيون اسيا به فعاليت مشغول هستند

وي تعامل با ساير كشورها را يكي از راهكاري هاي رشد حرفه اي و قهرماني اين رشته در كشور عنوان كرد و افزود: تاكنون با مسوولان ورزش ايتاليا،‌ كويت،‌ چين، بلغارستان، هند و تركيه تفاهم نامه هاي همكاري مشترك به امضاء رسانده ايم.

نوري از استانها و شهرستانها به عنوان پايگاههاي غني استعداد در رشته تيراندازي نام برد و افزود: براي اينكه بتوانيم اين رشته را در استانها و شهرستانها گسترش دهيم با استانداران 16 استان و تعدادي از شهرداران شهرستانهاي مختلف قرارداد همكاري در خصوص جذب كمكهاي نقدي به استانداريها و هياتها، اختصاص زمين براي احداث سالن و ميادين تيراندازي، ساخت سالنها و ميادين تيراندازي، راه اندازي ليگهاي استاني، تأمين سلاح و مهمات منعقد كرده ايم.

وي گفت: ‌خوشبختانه در سال 1388 در مسابقات قهرماني سلاحهاي بادي آسيا 4 مدال كسب نموديم در سال 1389 با كسب سهميه المپيك در مسابقات جهاني در رشته تفنگ بانوان و مقام سوم انفرادي مسابقات جهاني در رشته تفنگ بانوان، دستيابي به 3 مدال در بازيهاي آسيايي گوانگجو و كسب 7 مدال در مسابقات دانشجويان جهان (لهستان) را به دست آورديم.

دبير فدراسيون تيراندازي همچنين اظهارداشت : تيمهاي ملي در سال 1390 توانست با كسب 2 سهميه المپيك تفنگ بادي بانوان و تپانچه بادي مردان، دست يابي به 17 مدال تيمي و انفرادي در مسابقات سلاحهاي بادي آسيا و عنوان سومي در رده بندي نهايي آسيا و كسب مقام اول تراپ بانوان و سوم تراپ مردان جوان مسابقات بين المللي (قطر) را در كارنامه فعاليتهاي حرفه اي خود ثبت كند.

وي در خاتمه با بيان اينكه ليگهاي تيراندازي در طول سال برگزار و به طور جدي پيگيري مي شود از برگزاري 5 دوره ليگ سلاحهاي بادي با حضور560 تيرانداز در قالب 88 تيم تفنگ و تپانچه خبرداد و افزود: همچنين 3 دوره ليگ اهداف پروازي، 2 مسابقه بين المللي اهداف ثابت و پروازي و 15 دوره مسابقات در سال 1390 در 11 رشته با شركت 4500 نفر برگزار كرده ايم.

جمعه|ا|16|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن