تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815513752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيش‌نويس ارزيابي عملكرد روابط عمومي‌ دانشگاه هاي كشور تدوين شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پيش‌نويس ارزيابي عملكرد روابط عمومي‌ دانشگاه هاي كشور تدوين شد
مدير كل روابط عمومي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري از تدوين پيش نويس ارزيابي عملكرد روابط عمومي دانشگاه ها و مراكز پژوهشي و فناوري كشور خبر داد.


هاشم داداش پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگي ايرنا اظهار داشت: پيش نويس عملكرد روابط عمومي دانشگاه ها روز شنبه 10 اسفندماه امسال در دومين گردهمايي مديران روابط عمومي دانشگاه‌ها،مراكزپژوهشي وفناوري كشور ارائه خواهد شد كه در صورت تاييد نهايي به عنوان مصوبه در اختيار روابط عمومي دانشگاه ها قرار خواهد گرفت.
به گفته وي بررسي عملكرد و انتخاب روابط عمومي هاي برتر دانشگاه ها و مراكز پژوهشي و فناوري كشور در سال هاي آينده براساس اين آيين نامه صورت خواهد گرفت.
داداش پور در تشريح محورهاي برگزاري دومين گردهمايي مديران روابط عمومي دانشگا‌ه‌ها، مراكز پژوهشي و فناوري سراسر كشور گفت: در اين نشست علاوه بر مرور تحولات علم و فناوري در برنامه چهارم توسعه و تحولات مورد نظر در برنامه توسعه پنجم كه بر عهده وزارت علوم گذاشته شده است نقش روابط عمومي دانشگاه ها در اين زمينه و در حوزه هاي اطلاع رساني، ارتباطي و مناسبتي مورد بررسي قرار خواهد گرفت.
وي بحث و تبادل نظر پيرامون چالش هاي موجود و چالش هاي پيش روي روابط عمومي دانشگاه ها، نقش ها و رويكردهاي جديد مجموعه روابط عمومي ها را به عنوان ديگر محورهاي برگزاري گردهمايي مديران روابط عمومي دانشگاه هاي كشور برشمرد.
داداش پور با اشاره به برگزاري جشنواره انتخاب روابط عمومي هاي برتر دانشگاه ها در ارديبهشت ماه 88 خاطرنشان كرد: اين جشنواره همزمان با جشنواره معرفي خبرنگاران برتر حوزه آموزش عالي 15 ارديبهشت ماه به ميزباني دانشگاه شهيد بهشتي تهران برپا مي شود و از آنجا كه خبرنگاران برتر در دو حوزه ملي و استاني برگزيده مي شوند در رابطه با گزينش آنها از نظرات و پيشنهادات شركت كنندگان در دومين گردهمايي مديران روابط عمومي دانشگاه هاي كشور استفاده خواهد شد.
مدير كل روابط عمومي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، برپايي كارگاه هاي آموزشي، سخنراني هاي علمي و جلسه بحث آزاد را از جمله برنامه هاي پيش بيني شده در اين گردهمايي سراسري ذكر كرد.
دومين گردهمايي مديران روابط عمومي دانشگاه ها و مراكز پژوهشي و فناوري سراسركشور روز دهم اسفند ماه در محل مجتمع تحقيقاتي عصر انقلاب برگزار مي‌شود.

چهارشنبه|ا|7|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن