تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815591894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بايد شرايط جهان را در راستاي بهبود وضعيت ملت ها تغيير دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: بايد شرايط جهان را در راستاي بهبود وضعيت ملت ها تغيير دهيم
خبرگزاري آريا- رييس جمهور با بيان اينكه ملت هاي ايران و كنيا در جبهه دفاع از عزت و شرف براي پيشرفت انسان ها قرار دارند، تصريح كرد: امروز بايد دست در دست هم ، شرايط جهان را در راستاي بهبود وضعيت ملت ها تغيير دهيم.

به گزارش خبرگزاري آريا، دكتر محمود احمدي نژاد صبح امروز در ديدار «رايلا اودينگا» نخست وزير كنيا توانمندي ها و استعدادهاي دو كشور را فراوان دانست و اظهار داشت: شرايط امروز جهان فرصت هاي زيادي را در اختيار ايران و كنيا قرار داده است تا با استفاده هوشمندانه از آنها و ايستادگي در برابر دشمنان به پيشرفت دست يابند.

رييس جمهور با بيان اينكه كشورهاي استعمارگر با استفاده از روش هاي گوناگون از جمله جنگ و اعمال تحريم هاي متعدد در صدد سلطه برمنابع ملت ها هستند، گفت: دولت هاي استعمارگر نتوانسته اند مردم آفريقا را مثل سرخپوست ها از بين ببرند اما به نحوي عمل كرده اند كه فرهنگ و عزت مردم آفريقا براي جهان ناشناخته بماند تا بتوانند ثروت ملت هاي آفريقايي را به جيب خود بريزند.

دكتر احمدي نژاد با تاكيد بر اينكه امروز دوران قلدر مآبي و زورگويي پايان يافته است، خاطر نشان كرد:ملت ها بايد با تلاش و كوشش و همكاري ، كشورهايشان را بسازند زيرا همه امكانات و فرصت ها را در اختيار دارند.

رييس جمهور توانمندي ها و تجربيات ايران و كنيا را مكمل همديگر برشمرد و گفت: توسعه روابط با كنيا سياست كلان جمهوري اسلامي ايران است و تهران براي افزايش و گسترش روابط با نايروبي محدوديتي ندارد.

«رايلا اودينگا» نخست وزير كنيا در اين ديدار با بيان اينكه بحران مالي غرب گريبان همه كشورها بخصوص كشورهاي آفريقايي را گرفته است ، تصريح كرد: منابع غني و نيروي انساني آفريقا همواره براي ساختن آمريكا و اروپا مورد استفاده قرار گرفته و غني ترين قاره همچنان فقير است. اما امروز مي خواهيم با كمك دوستان از جمله ايران رو به جلو و پيشرفت حركت كنيم .

«اودينگا» ديدگاه هاي جمهوري اسلامي ايران و كنيا در حوزه هاي مختلف از جمله موضوع فلسطين و دستيابي به انرژي صلح آميز هسته اي مشترك دانست و گفت:كنيا خواستار گسترش روابط و همكاري ها در زمينه هاي مختلف از جمله انرژي و سرمايه گذاري با ايران است.

نخست وزيركنيا همچنين از حمايت هاي جمهوري اسلامي ايران به ويژه دكتر احمدي نژاد در قبال كشورهاي آفريقايي قدرداني و خاطر نشان كرد: روابط ملت هاي ايران و كنيا تاريخي و دوستانه است

http://aryanews.com/default.aspx?cod=1020091011001663

چهارشنبه|ا|7|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن