تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812969377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محفل انس با قرآن كريم در سريش‌آباد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: محفل انس با قرآن كريم در سريش‌آباد برگزار شد
خبرگزاري فارس: به مناسبت سالروز رحلت جانگداز حضرت محمد مصطفي (ص) و شهادت امام حسن مجتبي (ع) محفل انس با قرآن كريم در شهر سريش‌آباد برگزار شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، بعد از ظهر امروز در اين مراسم معنوي و نوراني كه با حضور ماموستا محمد جواد نوريان از قاريان برجسته كشوري در استان كردستان برگزار شد، امام جمعه شهرستان قروه در سخناني اظهار داشت: محفل انس با قرآن با هدف آشنايي جوانان با آموزه‌هاي قرآني، اشاعه و ترويج فرهنگ قرآني در بين جوانان برگزار مي‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمين علي احيا در ادامه افزود: بزرگ‌ترين دستاورد قرآن براي جوانان و مسلمانان كشورمان عمل كردن به آموزه‌هاي ديني و قرآني و بهره‌گيري از آنها در زندگي و نهادينه كردن فرهنگ قرآني در جامعه است.
وي افزود: اين امر براي جلوگيري از فساد و پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي كه هم‌اكنون بزرگ‌ترين تهديد براي جوانان و نوجوانان كشورمان در اين برهه زماني بوده و استكبار چشم طمع خود را روي آن دوخته، بسيار مهم است
وي در ادامه اين مراسم معنوي گفت: برگزاري چنين محافل قرآني مي‌تواند در تقويت ارزش‌هاي اسلامي در جامعه و كاهش بزهكاري موثر واقع شود.
احيا قرآن را بهترين راهنما براي بشر در زندگي ذكر و تصريح كرد: مسلمانان با الگو پذيري از رهنمودهاي قرآني مي‌توانند جلو بسياري از گناهان را بگيرند و فقط به آموزه‌هاي قرآني متوسل شوند.
در ادامه اين مراسم تعداد زيادي از جوانان و دوستداران اهل بيت عصمت و طهارت (ع) به قرائت قرآن كريم پرداختند.
انتهاي پيام/ل30

چهارشنبه|ا|7|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن