تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815398703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده نيروي انتظامي استان مركزي خبرداد: كشف 89 درصد از جرايم به وقوع پيوسته در استان


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: فرمانده نيروي انتظامي استان مركزي خبرداد: كشف 89 درصد از جرايم به وقوع پيوسته در استان
خبرگزاري دانشجويان ايران - اراك
سرويس: شهرستان‌ها

فرمانده نيروي استان مركزي از كشف 89 درصدي جرايم استان در سال جاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)-منطقه مركزي، سردار نبي الله حيدري در همايش يك روزه معاونين، روسا، فرماندهان انتظامي شهرستان‌ها، كلانتري‌ها و پاسگاه‌هاي انتظامي استان مركزي، با اعلام اين خبر افزود: خدمت‌رساني به مردم، داشتن تقوا و رفتار بر مبناي ادب، نظم و انضباط، مولفه‌هايي است كه در سيستم مديريتي نيروي انتظامي استان مركزي وجود دارد و براساس آن اقدامات لازم صورت مي‌گيرد.

وي با اشاره به فرارسيدن نوروز گفت: نيروي انتظامي همانند سال‌هاي گذشته براي حضور در تعطيلات نوروي و بوجود آوردن فضاي امن اقدامات لازم را انجام مي‌دهد و بر اين اساس، برنامه‌ريزي لازم را جهت تعطيلات آغاز سال جديد انجام داده است.

حيدري با بيان اين امر كه 89 درصد جرايم اتفاقي منجر به كشف شده است، تصريح كرد: اين آمار بسيار مناسب است كه در كنار آن 28 درصد افزايش دستگيري سارقين هم داشته‌ايم.

وي درخصوص كشف مواد مخدر در استان مركزي بيان كرد: در سال جاري تاكنون يك‌هزار و 617 كيلوگرم مواد مخدر در استان مركزي كشف شده و دراين رابطه تاكنون 200 نفر از توزيع كنندگان و قاچاقچيان مواد مخدر هم دستگير شده‌اند.

فرمانده نيروي انتظامي استان مركزي از كشف تمامي قتل‌هاي بوقوع پيوسته در استان مركزي خبرداد و افزود: در اين رابطه با اقدامات مناسب و به موقع، تمامي قتل‌ها كشف شده است.

وي افزود: در سال جاري در استان مركزي 20 فقره اعدام صورت گرفته كه 16 مورد آن قاچاقچيان مواد مخدر بوده و چهار مورد آن نيز قصاص نفس بوده است.

آيت الله احمد محسني گركاني، نماينده ولي فقيه استان مركزي هم در اين مراسم گفت: يكي از موضوعاتي كه در استان مركزي داراي اهميت بسيار بالايي است، امنيت در جامعه است كه بر اين اساس بايد سرمايه‌گذاري لازم صورت گيرد.

استاندار مركزي گفت: توانمندي‌هاي نيروي انتظامي نشان‌دهنده اقتدار نظام اسلامي ايران است.

وي با رضايت بخش خواندن وضعيت امنيت در استان مركزي تصريح كرد: در شرايط كنوني جامعه، امينت به عنوان يك مولفه براي زندگي بهتر، داراي شرايط بسيار خوبي در استان مركزي است.

استاندار مركزي درخصوص پليس نوين در جامعه گفت: در بينش پليس نوين، بايد حضور فيزيكي پليس در جامعه به حداقل برسد و به جاي آن حضور نرم افزاري پليس بيشتر شود.

شعباني فرد شناخت بسترها و زمينه‌هاي آسيب اجتماعي وجرايم، ارتقاي امنيت رواني در جامعه، بستر سازي در راستاي اعتماد به پليس، ارتقاي سطح آگاهي در جهت نظم دهي به جامعه، اطلاع رساني صحيح و ارتباط با رسانه‌ها جهت هموار كردن اقدامات پليس و ايجاد بستر تعامل سازمان‌هاي دولتي وغير دولتي در توليد امنيت عمومي را از اقدامات مناسب در جهت حضور نرم افزاري بيشتر پليس در جامعه عنوان كرد.

وي با اشاره به اقدامات دشمن براي بوجود آوردن جنگ رواني در جامعه بيان كرد: دشمنان براي بوجود آوردن جنگ رواني در جامعه و ايجاد فضاي ناامن در جامعه اقدام مي‌كنند كه بايد نيروي انتظامي با آگاهي و بينش صحيح، جلوي بروز اين جنگ‌هاي رواني را بگيرد.

استاندار مركزي تزكيه و خود سازي را از نيازهاي اوليه ماموران نيروي انتظامي دانست و گفت: اگر تزكيه و اخلاق‌مداري در افراد وجود نداشته باشد، هر روز شاهد انحرافات بيشتر در درون جامعه خواهيم بود؛ از طرفي خودسازي مامورين نيروي انتظامي مي‌تواند سبب بوجود آمدن جامعه‌اي ساخته و پاك شود.

انتهاي پيام

جمعه|ا|9|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن