تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812925465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كريمي بازيكن ارزشمندي است علي كفاشيان رييس فدراسيون فوتبال:


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كريمي بازيكن ارزشمندي است علي كفاشيان رييس فدراسيون فوتبال:
علي كفاشيان رييس فدراسيون فوتبال از نشست دوستانه علي دايي و علي كريمي استقبال كرد.
وي در گفت و گو با ايسنا گفت : صحبت ما اين است كه كادر فني از تمامي امكانات موجود و تمامي توانمندي هايش براي بالا بردن سطح فني تيم ملي ايران استفاده كند و يكي از همين بازيكنان مورد توجه علي كريمي بود كه توانمندي بالايي براي كمك به تيم ملي داشته و دارد. وي افزود: بارها اعلام كرده ايم كه تيم ملي متعلق به فرد نيست، بلكه به مردم اختصاص دارد، در هر صورت در زمينه مسائل فني كار را به مربيان تيم ملي سپرده ايم و عنوان كرديم كه هر كمكي لازم باشد انجام خواهيم داد، اكنون نيز معتقدم جلسه اي كه ميان علي دايي و علي كريمي برگزار شده است، بسيار اقدام خوبي بوده و نشان مي دهد كه دايي قصد دارد از تمامي توانمندي هاي موجود در ميان بازيكنان داخلي و لژيونرها استفاده كند.
وي خاطر نشان كرد: علي كريمي بازيكن با ارزش و توانمندي است كه مردم او را بسيار دوست دارند و بسيار خوشحاليم كه اين شرايط جديد ميان علي دايي و علي كريمي ايجاد شده است. موضوع مهم براي فدراسيون فوتبال و كادر فني تيم ملي اين است كه هر بازيكني با تفكرات ملي و براي كمك به تيم دعوت شود كه خوشبختانه تمامي بازيكنان ايراني اين ويژگي را دارند. در هر صورت در زمينه ي دعوت از علي كريمي مساله به كادر فني تيم ملي بستگي دارد چرا كه مربيان تيم ملي در زمينه مسائل فني تصميم گيري مي كنند اما در هر صورت ما از فضاي كنوني بسيار راضي هستيم.
وي درباره ي برخي گلايه هاي علي كريمي از مديريت فدراسيون فوتبال افزود: بايد ببينيم كه اشكال از كجا بوده است، در هر صورت نحوه ارتباط فدراسيون با بازيكنان تيم ملي از طريق كادر فني و گروه سرپرستي تيم ملي و همچنين كميته تيم هاي ملي است. ضمن آن كه بازيكنان مي توانند مواردي كه موجب نگراني شان مي شود به فدراسيون فوتبال اعلام كنند كه آن را بررسي كنيم البته هيچ گاه در مسائل فني دخالت نمي كنيم اما در زمينه رفع نگراني بازيكنان مي توانيم اقدامات لازم را انجام دهيم.

شنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن