تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815395598




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خداحافظي پرسپوليس و سپاهان با قهرماني ذوب آهن به استقلال رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: خداحافظي پرسپوليس و سپاهان با قهرماني ذوب آهن به استقلال رسيد
پرسپوليس در اصفهان هم مثل شيراز بود و يك نمايش نااميدكننده از خود ارائه كرد و مثل هفته گذشته به كسب تنها يك امتياز بسنده كرد. با تساوي ديروز سپاهان و پرسپوليس هر دو تيم كاملاً شانس قهرماني را از دست دادند و بايد براي كسب رتبه سوم و حضور در ليگ قهرمانان آسيا بجنگند. به همين دليل شاگردان فرهاد كاظمي اميدوار بودند با يك پيروزي خانگي رتبه سوم را از چنگ پرسپوليس خارج كنند. اما زور دو تيم در فولادشهر به هم نمي رسيد. البته سپاهان كمي برتر از ميهمان صاحب نامش نشان داد. پرسپوليس تنها در چند دقيقه پاياني با آمدن نيكبخت صاحب چند فرصت گل شد كه نيكبخت هم مثل توره مهاجمي بي دقت بود. به نظر مي رسد وينگادا بايد فكري به حال مهاجمان تيمش بكند. از طرفي باز هم غيبت علي كريمي مصدوم كاملاً به چشم مي آمد. به هر ترتيب پرسپوليس همچنان در مكان سوم باقي ماند و با خداحافظي با قهرماني بايد در تلاش باشد تا همين جايگاه را هم از دست ندهد.

ديگر تيم اصفهاني ديروز نتيجه ارزشمندي كسب كرد، ذوب آهن تيم دوم جدول موفق شد با نتيجه دو بر يك استقلال اهواز ميزبان را شكست دهد تا با استقلال تهران هم امتياز شود و منتظر بازي امروز استقلال بنشيند. شكست ديروز استقلال اهواز موجب شد طرفداران اين تيم به شدت به شرايط اين تيم اعتراض كنند. دقايقي پس از اين نتيجه اكبر ميثاقيان از سرمربيگري استقلال اهواز بركنار شد. داماش هم ديروز يك برد حياتي به دست آورد و با توجه به شكست تيم هاي پيام، برق شيراز و استقلال اهواز كاملاً به بقا اميدوار شد.

وينگادا؛ بازي در سطح اروپا بود

نلو وينگادا سرمربي پرسپوليس درباره تساوي با سپاهان گفت؛ «بازي خوبي را از دو تيم پرسپوليس و سپاهان شاهد بوديم. من يك اروپايي هستم و بازي هاي ليگ اروپا را مي بينم، امروز بازي كه اين دو تيم به نمايش گذاشتند واقعاً در سطح مسابقات اروپايي بود. معتقدم تساوي بدون گل اين دو تيم نتيجه يي كاملاً عادلانه بود كه در پايان رقم خورد. تيم ما در نيمه اول عملكرد خيلي خوبي نداشت و بازيكنان استراتژي كه به آنها گفته بودم را فقط تا حدي در زمين پياده كردند. اما در نيمه دوم مشكلات را برطرف كرديم و البته آنها دستورات من را بيشتر در زمين پياده كردند و نمايش قابل قبول تري داشتند.» اين مربي پرتغالي ادامه داد؛ «در هيچ جاي دنيا هيچ وقت بازي بي عيبي از تيم هاي مختلف نمي بينيم. پرسپوليس از زماني كه با هدايت من در ليگ برتر بازي مي كند، شايد عملكرد فوق العاده يي نداشته باشد اما وضعيت نتيجه گيري اش نيز بد نبوده است. ما در چند بازي اخير دو مسابقه حساس و سخت را با تيم هاي استقلال و سپاهان انجام داديم، ضمن اينكه يك بازي خارج از خانه ديگر هم در شيراز داشتيم كه اگر مجموعه امتيازات اين بازي ها را جمع كنيم شرايط چندان بدي نيست.» سرمربي پرسپوليس درباره كمتر شدن شانس قهرماني تيمش در ليگ برتر و افزايش اين شانس براي تيم هاي ذوب آهن و استقلال پس از اين مسابقه تصريح كرد؛ قبول دارم با توجه به نتيجه اين بازي دو تيم استقلال و ذوب آهن كه در رده هاي اول و دوم ليگ قرار دارند، شانس بيشتري نسبت به ديگر تيم هاي ليگ دارند اما به هر حال پرسپوليس همچنان براي قهرماني در اين مسابقات اميد دارد و بايد با تمركز بيشتر در مسابقات آتي امتيازات لازم را كسب كند.

قلعه نويي؛ هر بازي يك فينال است

استقلال و قلعه نويي براي اينكه در ادامه ليگ صدرنشيني را از دست ندهند به خوبي مي دانند كه قبل از بازي حساس شان در اصفهان در برابر ذوب آهن اجازه متوقف شدن را ندارند. استقلال امروز يكي از بازي هاي دشوار خود در شش هفته باقي مانده را پيش رو دارد و بايد در قزوين به مصاف پيكان برود. با توجه به برد روز گذشته ذوب آهن، آبي ها رقيب اصفهاني شان را كنار خود مي بينند و براي اينكه بازي ذوب آهن - استقلال به يك بازي مرگ و زندگي تبديل نشود در قزوين به دنبال هر سه امتياز بازي اند. امير قلعه نويي سرمربي استقلال تهران درباره بازي امروز گفت؛ «تنها هدف مان در بازي مقابل پيكان كسب هر سه امتياز است. هر بازي براي استقلال حكم فينال را دارد و از اين به بعد بايد تلاش كنيم تمامي حريفان خود را شكست دهيم. براي استقلال بازي در داخل يا خارج از خانه مهم نيست و ما در هر بازي به دنبال پيروزي خواهيم بود.» بازي رفت دو تيم با پيروزي استقلال به پايان رسيد، البته استقلال براي بازي امروز فرهاد مجيدي را به دليل محروميت و بازيكناني همچون جان واريو، بيك زاده و اكبرپور را به علت مصدوميت در اختيار ندارد.

اظهارنظرهاي پس از بازي

محمود ياوري (سرمربي راه آهن)؛ نيمي از قلب من به دليل پيروزي راه آهن خوشحال و نيمي ديگر به دليل باخت برق ناراحت است. برق تيمي است كه در ادوار مختلف مربي آن بوده ام و معتقد هستم بايد در ليگ برتر بماند. اين تيم يك بازي كمتر انجام داده و اميدوار هستم در ادامه بازي ها تدبيري انديشيده شود تا برق سقوط نكند.

محمد احمدزاده (سرمربي ملوان بندرانزلي)؛ مدافعان ما امروز نه در دفاع و نه در بازي سازي روز خوبي را سپري نكردند. صباي قم بهتر از ما بازي كرد و مستحق اين پيروزي بود. ما حتي مي توانستيم با نتيجه بدتري شكست بخوريم. در اين مسابقه اگرچه محتاط بازي كرديم اما فوتبال هجومي ارائه كرديم و هرگز به دنبال كار دفاعي صرف نبوديم.

علي حنطه (سرمربي ابومسلم)؛ اين برد را به داماش تبريك مي گويم. به هر حال آنها توانستند نتيجه لازم را بگيرند. اما شاهين حاج بابايي در حد اين ديدار نبود و نتوانست چنين ديدار حساسي را خوب سوت بزند.

قصد درگيري با داور را نداشتم، فقط او را به قرآن قسم دادم كه آيا آن صحنه در دقيقه 98 واقعاً پنالتي بوده يا نه كه داور گفت پنالتي كاملاً صحيح بود.

حسين عبدي (مربي داماش گيلان)؛ حريف براي گل نخوردن به ميدان آمده بود اما ما به دنبال كسب سه امتياز بوديم و با چاشني شانس و حملات گسترده بازيكنان در دقايق آخر توانستيم در اين ديدار پيروز شويم. داور مي توانست مصطفي حاجتي از تيم ما و عبدالجبار مومويي از ابومسلم را اخراج نكند و با سعه صدر بيشتري با بازيكنان برخورد كند. بهتر بود داور ملايمت بيشتري نسبت به بازيكنان به خرج مي داد.

مجيد جلالي (سرمربي فولاد خوزستان)؛ پاس در نيمه اول واقعاً خوب بازي كرد، اما در نيمه دوم به خصوص در زمان 10نفره شدن پاس مي توانستيم با استفاده از موقعيت ها سه امتياز را كسب كنيم و تيمم را لايق پيروزي مي دانم.

توقع من از مهاجمان تيمم زياد است و با سه مهاجم بازي مي كنم و در چنين شرايطي مهاجمان بايد فعال باشند، و در لحظات مختلف انرژي لازم براي استفاده از موقعيت ها را داشته باشند.

پرويز مظلومي (سرمربي مس كرمان)؛ از بازيكنانم گلايه دارم زيرا قرار نبود دفاعي بازي كنيم و پيام ما را تحت فشار قرار دهد. البته در اين ديدار سه بازيكن اصلي خود را در خط هافبك نداشتيم. فرزاد آشوبي، رسول نويدكيا و مهدي كياني غايب بودند و از مدافعان خود در خط هافبك استفاده كرديم.تابلوي

شنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن