تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815449612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون بازرگاني داخلي ايلام: نمايشگاه بهاره ايلام 15 اسفند داير مي‌شود به دليل نبود محل دائمي نمايشگاه، هرساله با مشكل مواجه هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون بازرگاني داخلي ايلام: نمايشگاه بهاره ايلام 15 اسفند داير مي‌شود به دليل نبود محل دائمي نمايشگاه، هرساله با مشكل مواجه هستيم
خبرگزاري دانشجويان ايران - ايلام
سرويس: شهرستان‌ها

معاون بازرگاني داخلي سازمان بازرگاني استان از افتتاح نمايشگاه بهاره امسال ايلام در پانزدهم اسفندماه خبر داد.

حيدر علي‌رحمي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)؛ با اعلام اين خبر گفت: در اين نمايشگاه، نزديك به 100 غرفه عرضه مستقيم كالا داير خواهد شد كه برابر كروكي ارائه شده توسط شركت طرف قرارداد با بازرگاني 68 غرفه آن در فضاي مسقف مستقر خواهد شد.

وي با بيان اين كه 10 غرفه از اين نمايشگاه براي عرضه ميوه عيد، مرغ و ماهي در اختيار سازمان بازرگاني قرار خواهد گرفت افزود: نمايشگاه به مدت دو هفته در محل آن داير خواهد بود.

علي‌رحمي اظهار كرد: از دعوت و اطلاع رساني‌هاي به عمل آمده تاكنون درخواست‌هايي از 13 استان كشور از جمله آذربايجان‌شرقي، اصفهان، تهران، خراسان رضوي، كرمانشاه و فارس براي اجاره غرفه صورت گرفته است.

وي با اشاره به اين كه كميته‌اي براي نظارت بر فعاليت اين نمايشگاه تشكيل شده است گفت: در اين كميته نمايندگاني از فرمانداري، سازمان حمايت از حقوق توليدكنندگان و مصرف‌كنندگان، مجمع امورصنفي، اتحاديه اصنافي كه در نمايشگاه غرفه خواهد داشت و معاونت بازرگاني داخلي حضور دارند.

او با بيان اين كه چنين نمايشگاه‌هايي توسط اصناف و يا شركت‌هاي نمايشگاهي مجاز ساماندهي مي‌شوند و تنها وظيفه متولي‌گري و نظارت آنها برعهده سازمان بازرگاني است افزود: طبق تعهدهايي كه گرفته‌ايم اقلام اين نمايشگاه با حداقل 15 تا 20 درصد تخفيف و پايين‌تر از قيمت بازار عرضه خواهد شد.

معاون بازرگاني داخلي استان از مستقرشدن واحد بازرسي با همكاري تعزيرات حكومتي در محل نمايشگاه خبر داد و افزود: 4 نفر بازرس به صورت تمام وقت در محل نمايشگاه حضور فيزيكي خواهند داشت.

علي‌رحمي به برخي مشكلات استان در زمينه برگزاري چنين نمايشگاه‌هايي گفت: متاسفانه هر ساله به دليل نبود محل دائمي نمايشگاه براي اجراي نمايشگاه و نيز نبود شركت‌هاي مجاز نمايشگاهي با مشكل مواجه هستيم.

شنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن