تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815449264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاهش 15 تا40 درصدي قيمت كالا در نمايشگاه بهاره


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: كاهش 15 تا40 درصدي قيمت كالا در نمايشگاه بهاره
معاون وزير بازرگاني گفت :كالاها 15 تا 40 درصد ارزانتر در نمايشگاه بهاره توزيع مي شود.


به گزارش خبرنگاراقتصادي برنا ، "محمد صادق مفتح"، معاون توسعه داخلي وزارت بازرگاني در حاشيه نمايشگاه بهاره با اعلام اين مطلب اظهار داشت: از آنجا كه سطح عمومي قيمت ميوه در بازار، انتظار مردم و وزارتخانه را برآورده كرده است، ديگر ضرورتي براي توزيع ميوه در بازار آزاد احساس نمي‏شود.

وي با بيان اينكه ذخيره سازي ميوه و مركبات در سطح بسيار مناسبي قرارداردافزود : اگر آرامش بازار ميوه از بين برود،، وزارت بازرگاني نسبت به توزيع ميوه و مركبات اقدام خواهد كرد.

مفتح در خصوص توزيع مواد پروتئيني درنمايشگاه بهاره خاطر نشان كرد :با همكاري وزارت جهاد كشاورزي گوشت قرمز، مرغ و ماهي در اين نمايشگاه‏ها توزيع مي شود.

معاون وزير بازرگاني با بيان اينكه در سال جاري 350 نمايشگاه با 25 هزار غرفه در سطح كشور برگزار مي‏شود، اظهار داشت :نرخ كالاهاي عرضه شده در نمايشگاه 15 تا 40 درصد نسبت به بازار ارزان‏تر است.

وي افزود: بالغ بر 95 درصد مردم تهران و 92 درصد مردم ساير نقاط كشور كه از اين نمايشگاهها بازديد به عمل آورده اند، از كيفيت كالاهاي ارائه شده راضي هستند؛ اما اين آمار دليل بر توقف نظارت وزارت بازرگاني بركيفيت كالاها نيست.

مفتح با بيان اينكه همكاري هاي لازم با اصناف براي كيفيت كالاهاي عرضه شده وجود دارد افزود :به همين دليل نگراني براي كيفيت كالاها وجود ندارد.

آغاز به كار نمايشگاه بهاره در 6 نقطه تهران

به گزارش برنا "عباس قلي زاده"، رييس سازمان بازرگاني استان تهران با اشاره به برگزاري نمايشگاه بهاره در 6 نقطه تهران ادامه داد :براي تامين ميوه شب عيد به طور قطع هيچ مشكلي نداريم.

وي با اعلام اين مطلب در مراسم افتتاح نمايشگاه بهاره در پارك ارم اعلام كرد : هدف از برپايي نمايشگاه‏هاي عرضه مستقيم كالا،صرفه جويي در وقت وهزينه شهروندان است .

قلي زاده با اشاره به عدم مخالفت شهرداري با برپايي نمايشگاه‏هاي عرضه مستقيم كالا ادامه داد: تاكنون شهرداري با برپايي اين نمايشگاه مخالفتي نداشته و مساعدت‏هاي لازم را در برگزاري نمايشگاه‏ها داشته است.

رييس سازمان بازرگاني استان تهران با بيان اين مطلب كه مشكلي در تامين ميوه شب عيد وجود ندارد، گفت: ذخيره سازي سيب و مركبات از ماه‏هاي گذشته صورت گرفته و پرتقال به اندازه نياز در استان مازندران ذخيره شده است همچنين در تامين ميوه شب عيد قطعا با مساله‏اي مواجه نيستيم و به اندازه نياز ذخيره سازي صورت گرفته است.

گفتني است : نمايشگاه بهاره روز گذشته در 6 منطقه از شهر تهران افتتاح شد و تا 24 اسفند ما ادامه خواهد داشت.

شنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 305]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن