تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815421993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ولي‌فقيه در استان خوزستان:تذكر درباره انتقال آب كارون وظيفه شرعي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده ولي‌فقيه در استان خوزستان:تذكر درباره انتقال آب كارون وظيفه شرعي است
خبرگزاري فارس: نماينده ولي‌فقيه در استان خوزستان گفت: تذكر و تلاش در خصوص اثرات سوء انتقال آب از سرشاخه‌هاي كارون وظيفه شرعي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اهواز، آيت‌الله سيد محمدعلي موسوي جزايري صبح امروز در همايش بررسي اثرات سوء انتقال آب بر منافع ملي اظهار داشت: بايد با انجام امور كارشناسي درباره انتقال آب از سرشاخه‌هاي كارون، اين مشكل را بررسي كنيم و اطلاع‌رساني صحيح به مردم در اين زمينه مي‌تواند بخش خاستگاه مردمي در پيگيري اين مشكل را به وجود آورد.
وي با اشاره به برخي احاديث گفت: اگر با مطالعات كارشناسي به اين نتيجه برسيم كه انتقال آب كارون باعث ايجاد زيان براي استان خوزستان مي‌شود، در اين باره بايد به دولتمردان تذكر داد كه سكوت در اين زمينه گناه محسوب مي‌شود.
وي خوزستان را آسيب‌ديده از جنگ تحميلي معرفي كرد و گفت: خوزستان خود آسيب‌هاي فراواني را در جنگ ديده است و نبايد با انتقال آب از اين جلگه حاصلخيز بر مشكلات اين استان محروم بيفزاييم.
نماينده ولي‌فقيه در استان خوزستان تاكيد كرد: انتقال آب از خوزستان باعث از بين رفتن كشاورزي و ايجاد مشكل در تامين آب شرب مردم خوزستان مي‌شود كه بايد اين مشكل بررسي كارشناسي شود و در پيگيري و اجراي نتيجه امور كارشناسي تلاش مضاعف كرد.
موسوي جزايري تاكيد كرد: دولت عدالت‌گستر در اجراي برنامه‌هاي خود در كشور توانسته است در رفع تبعيض تلاش‌هاي فراواني انجام دهد و بايد به اين مشكل با ديدي كارشناسي توجه كند.
وي خطاب به كارشناسان شركت‌كننده در اين همايش گفت: بايد با تلاش زياد براي بررسي اين موضوع از نظر علمي تحقيق كنيد و با شجاعت، صراحت و صداقت نتايج بررسي‌هاي خود را در اختيار مسئولان دولتي قرار دهيد تا آنها با ديد مردم‌محور در اجراي اين نتايج علمي تلاش كنند.
نماينده ولي‌فقيه در استان خوزستان با اشاره به برخي از مشكلات شهر اهواز گفت: مشكلات عديده‌اي به دليل عقب‌ماندگي در خوزستان و آثار جنگ تحميلي در استان وجود وارد كه باعث مي‌شود اموري مانند بيكاري و حاشيه‌نشيني در استان بيشتر شود كه بايد براي رفع آنها تلاش كرد نه اينكه با انتقال آب، دردي به دردهاي مردم افزود.
در ادامه اين همايش، مقالاتي با موضوع انتقال آب از سرشاخه‌هاي خوزستان به فلات مركزي ايران ارائه شد.
انتهاي پيام/ر20

شنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن