تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813148829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لوپن : استفاده از انرژي هسته اي حق ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: لوپن : استفاده از انرژي هسته اي حق ايران است
پاريس - رهبر حزب جبهه ملي فرانسه و نامزد سابق رياست جمهوري اين كشور برخورداري از فناوري صلح اميز هسته اي را حق ايران دانست.


ژان ماري لوپن ، ايران را كشوري آزاد و ملت ايران را نيز ملتي آزاد ناميد و تاكيد كرد وي كه همواره از كشورها و ملت هاي آزاد دفاع كرده است از ايران نيز به عنوان كشوري با مردم آزاد حمايت مي كند .
وي افزود : ايران كشوري است كه از ديگران دستور نمي گيرد و خودش بطور مستقل سياست خود را اجرا مي كند .
لوپن با اشاره به موضوع هسته اي ايران افزود : ايران مانند هر كشوري ديگر كه عضومعاهده منع گسترش سلاح هسته اي است حق دارد از اين فناوري صلح آميز استفاده كند.
رهبر حزب جبهه ملي فرانسه با اشاره به وجود سلاح هسته اي در دست رژيم صهيونيستي افزود : خلع سلاح اتمي در جهان را بايد از جاهايي آغاز كرد كه مخفيانه از اين سلاح برخوردار هستند و بر خلاف اصول سازمان ملل نيز رفتار مي كنند.
وي با اشاره به اينكه بحران اقتصادي هم اينك سبب شده است تا كشورهاي بحران زده به جاي بحث بر سر احتمال حمله به ايران به مسائل و مشكلات خود رسيدگي كنند و دست از سر ايران بردارند ، افزود : من در سالهاي آخر دوران زمامداري بوش از حمله به ايران نگران بودم كه هم اكنون اين احتمال از بين رفته است .
لوپن در خصوص حمله نيروهاي رژيم صهيونيستي به نوار غزه گفت : سكوت برخي از كشورهاي عرب و مسلمان كه ناظر حمله نيروي هوايي و انبوه اتش ارتش اسراييل بر روي مردمي كه در يك زندان و ارودگاه مورد حمله قرار مي گرفتند ، بودند، شرم آور بود.
مقامهاي قضايي فرانسه ،عليه ژان ماري لوپن رهبر حزب جبهه ملي فرانسه را بدليل آنكه هولوكاست را كم اهميت دانسته و در اندازه ادعاهاي صهيونيستها در مورد اتاقهاي گاز و كشتار يهوديان در جنگ دوم جهاني به ان صورت كه صهيونيستها ادعا مي كنند ترديد كرده است ، پرونده قضايي تنظيم كرده و علاوه بر دريافت غرامت و جريمه از او ، وي را مورد پيگرد قرار داده اند.
اروپام.**2092**270**1553

شنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن