تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818867228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امروز در ليگ برتر واليبال؛ سايپا و اميدهايش به بيم


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: امروز در ليگ برتر واليبال؛ سايپا و اميدهايش به بيم
بي ترديد حساس ترين بازي اين هفته ليگ واليبال را تيم بيم مازندران در تهران مقابل پيكان تهران انجام مي دهد. بيم كه اين روزها

روي نوار شكست گام برمي دارد نگران كسب نتيجه اي، برخلاف نتيجه بازي رفت است. از طرف ديگر سايپا هم به عنوان ديگر مدعي عنوان قهرماني در ترس شكست «بيم» و بر باد رفتن رؤياي قهرماني، يك هفته پيش از پايان مسابقات است. بنابراين ديدار ياد شده حتي مهمتر از ديدار هفته آينده و مستقيم تيمهاي پيكان و سايپا خواهد بود.
هفته دوازدهم از دور برگشت مسابقات ليگ برتر واليبال امروز در تهران و ساير شهرهاي ايران برگزار مي شود و طي آن تيمهاي حاضر آخرين تلاشهاي خود را در فاصله يك هفته مانده تا پايان مسابقات معطوف كسب بهترين نتايج خواهند كرد، بنابراين خلق نتايج شگرف چندان عجيب به نظر نخواهد رسيد. اما، در پرتأثيرترين بازي هفته تيمهاي پيكان و بيم مازندران به عنوان تيمهاي اول و سوم جدول برابر هم صف آرايي خواهند كرد. تيم پيكان به عنوان مدافع اصلي عنوان قهرماني تنها شكست دور رفت را به تيم بيم داده است و حالا تنها با شكست اين تيم است كه با خيالي آسوده به جام قهرماني بوسه مي زند.
بيم كه طي هفته هاي گذشته و با فشار روز افزون مسابقات و افزايش آسيب ديدگي هايش رسماً و آرام آرام از جمع مدعيان جدا شد اميدوار است براي حفظ آبرو اين بازي حيثيتي را از آن خود كند. بيمي ها در حالي به تهران سفر مي كنند كه با اوضاع و احوال خوش آن روزها فاصله زيادي پيدا كرده اند. بابلي ها هفته گذشته به دنبال چهار ديدار خانگي پيشين خود بازهم باختند تا در بهت و ناباوري از ناكامي در ديدارهاي برگزار شده در بابل باقي بمانند.
سفر واليباليستهاي بيم كه از 13 مسابقه قبلي خاطره خوشي دارند تنها راهي براي فرار از كابوسي به نام باخت در خانه است، هرچند كه در مسير فرار به تيمي بر مي خورند كه با توپي پر در انتظار آنها ايستاده است.
اما، اين در حالي است كه تيم سايپا پس از حذف تيم شهرداري همدان از جدول مسابقات عملاً كاري براي اين هفته ندارد جز ديدن مصاف تيمهاي مذكور و نظارت بر رعايت و اجراي كامل عدالت. پيكان با شكست تيم بيم خود را براي بار سوم روي بهترين سكوي مسابقات خواهد ديد.
تيمهاي واليبال پتروشيمي بندرامام و بانك صادرات ايران مصاف نزديكي را با هم خواهند داشت. هر دو تيم اميدهاي زيادي به كسب پيروزي در اين ديدار دارند، همان طور كه نوسانات موجود در ديدارهايشان مي تواند بلاي جانشان در هفته ماقبل پاياني مسابقات باشد.
گل گهر در سيرجان به مصاف ديگر هم استاني خود برق كرمان مي رود. براي آنها كه هفته پيش در گنبد به مصاف تيم پاديسان رفته اند، هر دم از اين باغ بري رسيده است!
سنگ آهن بافق در خانه روز سختي را مقابل تيم فولاد اروميه خواهد داشت. «استاو» سرحال جدال دو تيم آهني ليگ را جذاب تر خواهد كرد.داماش گيلان در شمال ايران در برابر تيم دانشگاه آزاد قرار مي گيرد. تيم ميزبان در جايي پايين تر از تيم دانشجويان پر انگيزه قرار دارد، اما با تجربه بازيكنانش در خانه به چيزي جز كسب برد نمي انديشد و در نهايت تيم پاديسان گنبد ميزبان تيم ارتعاشات صنعتي ايران خواهد بود.
برنامه كامل ديدارهاي امروز به اين شرح است:
* سنگ آهن بافق يزد - فولاد اروميه
* پتروشيمي بندرامام - بانك صادرات ايران
* گل گهرسيرجان - برق كرمان
* داماش گيلان - دانشگاه آزاد تهران
* پاديسان گنبد - ارتعاشات صنعتي تهران
* پيكان تهران - بيم بابل
جدول رده بندي
1 - سايپا ( 44 امتياز)
2 - پيكان ( 43 امتياز)
3 - بيم بابل ( 35 امتياز)
4 - فولاد اروميه ( 35 امتياز)
5 - دانشگاه آزاد تهران ( 35 امتياز)
6 - پتروشيمي بندرامام ( 32 امتياز)
7 - بانك صادرات ايران ( 32 امتياز)
8 - سنگ آهن بافق يزد ( 32 امتياز)
9 - ارتعاشات صنعتي تهران ( 29 امتياز)
10 - داماش گيلان ( 28 امتياز)
11 - برق كرمان ( 28 امتياز)
12 - گل گهرسيرجان ( 27 امتياز)
13 - پاديسان گنبد ( 27 امتياز)

شنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن