تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814726874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نخستين همايش ياوران قرآني در تبريز برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: نخستين همايش ياوران قرآني در تبريز برگزار شد


خبرگزاري آريا- مدير بنياد جهاني ختم قرآن كشور در اين مراسم با اشاره به اينكه قرآن در تمام مراحل زندگي دادرس انسان ها بوده گفت: در جامعه ما كار هاي فرهنگي در زمينه هاي مختلف بسيار اجرا مي شود اما با توجه به همين مساله تاكنون در ارتباط به موضوع قرآن كمتر اهميت داده شده است.
به گزارش خبرگزاري آريا از تبريز، افخمي با اشاره به موضوع جنگ نرم و تهديد جوانان ايراني توسط غرب افزود: در حال حاضر دشمنان در اين راستا اقدام به تاسيس سايت ها وشبكه ها ي ماهواره اي براي رسيدن به اهداف خود كرده و در زمينه قرآني 5 شبكه ماهواره اي فعاليت مي كند متاسفانه در ايران اسلامي كاري انجام نمي شود.
وي روزانه از تعداد 400 ختم قرآن با تاسيس و راه اندازي بيناد جهاني ختم قرآن توسط كاربران در كشور خبر داد.
دخيلي معاون پژوهشي سازمان آموزش و پرورش آذربايجان شرقي هم در اين مراسم به بيداري مردم دنيا اشاره كرد و خواستار پيدا كردن مفاهيم مشترك زبان قرآني اعم از آزادگي، عدالت و نوع دوستي را براي ترويج و افزايش فرهنگ انس با قرآن در سراسر دنيا شد.
محمودي سرپرست جديد دفتر بنياد جهاني ختم قرآن در تبريز هم بر فرهنگسازي و نهادينه شدن انس بيشتر مردم با قرآن تاكيد كرد.
دبير نخستين همايش ياوران قرآني هم هدف از برگزاري اين همايش را ترويج فرهنگ قرآني در جامعه، معرفي بيشتر فعاليت هاي بنياد به مردم و تقدير از فعالان قرآني اين دفتر اعلام كرد و گفت: دفتر بنياد جهاني ختم قرآن در تبريز به آدرس اينترنتيwww.gorany.com با هزينه خيران به صورت مردم نهاد از يك سال پيش فعاليت خودرا آغاز كرده است.
صفري قرائت آنلاين توسط اساتيد بر جسته، تالار گفتمان قرآني، ترجمه قرآن به زبان هاي مختلف، ارايه قرآن نفيس، مسابقه و تفسير را از مهمترين برنامه هاي ارايه شده در اين سايت بر شمرد و افزود: دفتر و سايت اين بنياد علاوه بر تبريز در شهرهاي تهران، مشهد مقدس و اهواز و مراجعه كنندگان به سايت آن در 82 كشور جهان فعاليت مي كند.
گفتني است: اين همايش در خانه اميد بهزيستي تبريز برگزار و در پايان خواهر دهقان نژاد از شاعران كشورمان در ارتباط با موضوع انتظار و قرآن سروده هاي خود را قرائت كرده و نيز اهداء جوايز به 10 نفر از برگزيدگان مسابقه هاي خطابه غدير و ياوران قرآني و معرفي محمودي به عنوان سرپرست جديد دفتر بنياد جهاني ختم قرآن در تبريز و تقدير از خدمات يك ساله خواهر انصار در اين بنياد از برنامه هاي جنبي آن بود.

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن