تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815413599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نكويي‌مهر در گفت‌وگو با ايسنا: افزايش قيمت‌ها بدون هماهنگي با سازمان حمايت ممنوع است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نكويي‌مهر در گفت‌وگو با ايسنا: افزايش قيمت‌ها بدون هماهنگي با سازمان حمايت ممنوع است
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بازرگاني

رييس سازمان حمايت از مصرف كنندگان و توليدكنندگان گفت: هرگونه افزايش قيمتي در حوزه بازار بايد با هماهنگي سازمان حمايت باشد.

محمدحسين نكويي مهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازرگاني ايسنا درباره اعلام نرخ‌گذاري جديد از سوي برخي شركت‌ها و اتحاديه‌ها تا 10 روز آينده گفت: اين امر بايد با نظر و هماهنگي سازمان حمايت صورت بگيرد و پس از بررسي‌هاي لازم تصميم مي گيريم كه در سطح بازار اعمال شود يا نشود.

وي در پاسخ به اين پرسش كه اگر اعلام نرخ‌هاي جديد با افزايش قيمت همراه باشد اقدام سازمان حمايت در قبال مصرف كنندگان چه خواهد بود؟ افزود: هرگونه افزايش قيمتي در حوزه بازار و اقلام و كالاها نيازمند هماهنگي با سازمان حمايت است در غير اين صورت اجازه اعمال نخواهد داشت.

وي در ادامه با اشاره به نقش سازمان حمايت در اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها گفت: در مرحله اول اجراي قانون، هماهنگي خوبي ميان تشكل‌هاي توليدي و توزيعي صورت گرفت و همين امر موجب شد كه توليدكنندگان، توزيع كنندگان و اصناف در اين كار مشاركت كنند و حالت فشار و فضاي تورمي در كشور به وجود نيايد.

نكويي مهر افزود: با تمهيداتي كه دولت پيش‌بيني كرد و همراهي توليد كنندگان و توزيع كنندگان كالا و شبكه اصناف اين فضا ايجاد شد و پيش‌بيني‌هاي غيرمنطقي در خصوص اجراي قانون به وقوع نپيوست.

رييس سازمان حمايت از مصرف كنندگان و توليدكنندگان با بيان اينكه در جريان اجراي فاز اول قانون هدفمندي يارانه‌ها نظارت و كنترل‌هاي مورد نظر اعمال شد، گفت: با سازماندهي خوبي كه در حوزه بازرسان اصناف و سازمان‌هاي بازرگاني استان‌ها صورت گرفت اين طرح به نحو مطلوبي به اجرا درآمد و نزديك به پنج هزار بازرس ناظر در جريان بازرسي‌ها حضور فعالانه داشتند.

وي در عين حال افزايش قيمت‌هاي جهاني در سال گذشته را در شكل‌گيري تورم موثر دانست و گفت: هر ساله در كشور شاهد تورم هستيم ولي عوامل مختلفي اين تورم را كم يا زياد مي‌كند كه به نظر مي رسد در مدت يكسالي كه از اجراي هدفمندي يارانه‌ها گذشته است بتوان تنها بخش محدودي از افزايش قيمت‌ها را به هدفمندي يارانه‌ها منتسب كرد و افزايش قيمت‌هاي جهاني و مسائل ديگري در شكل‌گيري تورم اثرگذار بوده است.

انتهاي پيام

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن