تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815512792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با بررسي چالشهاي پيش‌روي روابط عمومي‌ها؛ دومين گردهمايي مديران روابط عمومي دانشگاه‌ها برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: با بررسي چالشهاي پيش‌روي روابط عمومي‌ها؛ دومين گردهمايي مديران روابط عمومي دانشگاه‌ها برگزار شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: صنفي

دومين گردهمايي مديران روابط عمومي دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراكز تحقيقاتي كشور روز گذشته در محل مجتمع عصر انقلاب وزارت علوم، تحقيقات و فناوري برگزار شد.

دكتر هاشم داداش پور مدير كل روابط عمومي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در گفت‌و‌گو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با بيان اينكه در اين گردهمايي چالش‌هاي پيش روي مجموعه روابط عمومي‌ها در اين حوزه مورد بررسي شد، گفت: همچنين مجموعه‌اي از فعاليت‌ها و ماموريت‌هايي كه روابط عمومي‌ها بايد شرايط آن را فراهم كنند، نيز بررسي ‌شد.

وي با اشاره به ماموريت وزارت علوم در زمينه جذب دانشجويان خارجي، گفت: در اين راستا روابط عمومي‌ها بايد بسترهاي لازم را فراهم كنند.

دكتر داداشپور همچنين با اشاره به نقش كليدي بحث علم و فناوري در سياست‌هاي برنامه پنجم توسعه كشور، گفت: ‌در اين راستا روابط عمومي‌ها بايد به سمتي حركت كنند تا علاوه بر ارتقاي نقش و جايگاه خود در اين زمينه نيز پاسخگو باشند.

وي همچنين با بيان اينكه در اين گردهمايي وظايف روابط عمومي‌ها نيز ارزيابي شد، گفت: بر اين اساس يك پيش نويس آماده شده است تا در صورت تصويب آن در اين نشست، ضمن ارزيابي فعاليت روابط عمومي‌ها، روابط عمومي‌هاي برتر انتخاب و جشنواره روابط عمومي برگزار شود. همچنين در اين گردهمايي علاوه بر بحث جشنواره روابط عمومي‌هاي برتر، جشنواره خبرنگاران برتر نيز در دو حوزه ملي و استاني نيز مورد بحث قرار ‌گرفت.

داداشپور در خاتمه اظهار كرد:‌ در اين همايش جهانگيري دبير شوراي اطلاع‌رساني دولت در خصوص كاركرد روابط عمومي‌ها و دكتر معمارياني رييس موسسه پژوهش و برنامه‌ريزي وزارت علوم در خصوص برنامه پنجم توسعه به سخنراني پرداختند.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن