تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815811837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس فدراسيون تنيس در نشست خبري: مفيد نباشم يك روز هم در ساختار ورزش نمي‌مانم


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: رييس فدراسيون تنيس در نشست خبري: مفيد نباشم يك روز هم در ساختار ورزش نمي‌مانم
به نقدهاي منصفانه و حتي مغرضانه رسانه‌ها چه نياز داريم/ ضعف‌ برزگي در اعزام ملي پوشان به مسابقات بين المللي داريم/ برنامه‌هاي ما در دو مسير حرفه‌اي و همگاني است/ با رشد پله‌اي نمي توان تنيس را به اهدافش رساند.


ايلنا: رييس فدراسيون تنيس تاكيد كرد كه اگر روزي احساس كند براي اين فدراسيون مفيد نيست، يك لحظه هم به كار خود ادامه نخواهم داد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، مجيد شايسته صبح امروز در نشست خبري مسئولان فدراسيون تنيس كه در محل اين فدراسيون برگزار شد، اظهار كرد: من از تمامي رسانه‌ها خواهش دارم كه بيش از شرايط كنوني به رشته تنيس بپردازند. اين رشته يكي از ۴رشته بر‌تر بسياري از كشورهاي دنياست و طبيعي است كه انعكاس اخبار آن بسيار مهم باشد اما متاسفانه در كشور ما رسانه‌ها نسبت به پوشش اخبار و حواشي تنيس كم لطفي ‌مي‌كنند.

وي با تاكيد بر اهميت نقش رسانه در پيشرفت ورزش كشور اظهاركرد: ما به نقدهاي منصفانه و حتي مغرضانه رسانه‌ها چه نياز داريم و مطمئنا از همه آن‌ها براي پيشرفت آينده خود استفاده خواهيم كرد. پس ما را نقد كنيد و مطمئن باشيد كه از انتقاد‌هاي شما ناراحت نخواهيم شد.

رييس فدراسيون تنيس با اشاره به اينكه از مرداد ماه سال ۸۸ در راس اين فدراسيون قرار گرفته، گفت: بنده از زماني كه به اين فدراسيون آمده‌ام همواره سعي در حركت به سمت جلو داشته‌ام و تمام تلاش خود را نيز براي فاصله گرفتن از برنامه ريزي روزمره به كار گرفته‌ام.

وي افزود: خوشبختانه امروز تنيس كشور در يك مسير خوب و رو به جلو حركت ‌مي‌كند و اميدواريم كه اين مسير رو به رشد در ادامه نيز در قالب يك برنامه ريزي صحيح و حساب شده تداوم داده باشد.

شايسته در ادامه با تاكيد بر اينكه اين فدراسيون برنامه ريزي‌هاي خود را در دوبخش همگاني و حرفه‌اي دنبال خواهد كرد، با اشاره به تلاش‌هاي صورت گرفته در مسير حرفه‌اي سازي تنيس، گفت: براي ما پيشرفت در مسير حرفه‌اي بسيار مهم است و خوشبختانه برنامه‌هاي خاصي براي آن داريم. ما اكنون تيم‌هاي ملي خود را در سطح بزرگسالان اقايان و بانوان شكل داده‌ايم و قطعا برنامه ريزي مناسبي هم براي موفقيت آنها خواهيم داشت. خوشبختانه امروز تيم‌هاي ملي بزرگسالان ما در يك رنج سني مناسب (زير۲۰ سال) تشكيل شده‌اند و با حضور كادر فني مجرب برنامه‌هاي تمريني خود را پيگيري مي‌كنند.

وي گفت: روز گذشته مرحله اول انتخابي تيم ملي در رده بزرگسالان انجام و طبق آن ۴ نفر به اردوي تيم ملي دعوت شدند و البته ۴ نفر دوم نيز در قالب تيم ملي اميد به فعاليت خود ادامه خواهند داد. ضمن آنكه تيم‌هاي جوانان و نوجوانان هم تا اواخر بهمن ماه تشكيل و تمرينات خود را آغاز خواهد كرد.

رييس فدراسيون تنيس يكي از مهم‌ترين راه‌هاي پيشرفت اين رشته را برگزاري مداوم اردوي‌هاي تيم‌هاي ملي رده‌هاي مختلف بر شمرد و گفت: بنا به برنامه تدوين شده مقرر است كه از اين پس ملي پوشان ما به جاي اردوهاي مقطعي به صورت مداوم در اردوي تيم‌هاي ملي حضور داشته باشند. متاسفانه يكي از بزرگ‌ترين ضعف‌هاي ما عدم حضور تيم‌هاي ملي كشورمان در ميادين بين المللي است.

وي افزود: بي‌شك حضور بازيكنان در مسابقات خارجي علاوه بر افزايش رنكينگ آن‌ها در سطح جهان و آسيا زمينه پيشرفت ورزش تنيس را هم فراهم خواهد آورد.

رييس فدراسيون تنيس در ادامه به برنامه‌هاي اين فدراسيون براي همگاني شدن رشته تنيس اشاره كرد و گفت: خوشبختانه در اين راه ما كارهاي بزرگي انجام داده‌ايم. ما در فدراسيون تنيس علاوه بر مذاكره با شهرداري‌هاي كشور و تجهيز برخي از پارك‌هاي شهري، يك همكاري بسيار نزديك با وزارت آموزش و پرورش آغاز كرده و در جلساتي با كيومرث هاشمي راه‌هاي حركت در مسير همگاني شدن و البته استعداديابي را بررسي كرده‌ايم. ضمن آنكه ما براي اولين بار توانستيم تنيس را در آموزش و پرورش راه اندازي كنيم.

وي همچنين يكي ديگر از مشكلات تنيس كشور را نداشتن بازيكن كافي دانست و افزود: متاسفانه امروز ما با فقر بازيكن تنيس مواجه هستيم و بايد براي جبران آن صورت گيرد. اينكه امروز بگويند فدراسيون مجيد شايسته يك موفقيت مقطعي كسب كرد براي من اصلا مهم نيست ولي برايم مهم است زماني كه از اين فدراسيون جدا شدم بگويند يك حركت خوب در گذشته شروع شده و همچنان ادامه دارد.

شايسته همچنين به روز رساني دانش مربيان و داوران را در تنيس كشور بسيار مهم دانست و گفت: خوشبختانه ما مربيان بسيار خوبي داريم اما از پتانسيل آن‌ها در مسير موفقيت استفاده نشده است. ما امروز مدرس بين المللي در بين مربيانمان داريم كه ‌مي‌تواند به عنوان مدرس مربيان خارجي را آموزش دهد. ضمن آنكه در بحث داوران هم بايد تلاش‌هاي زيادي صورت بگيرد و اين قشر نيز بايد خود را با علم روز دنيا آشنا كند.

وي در ادامه در خصوص انتخابات اخير كنفدراسيون تنيس آسيا اظهار كرد: ما در اين انتخابات در اقدامي حساب شده به جاي اينكه شخصي از مسوولين فدراسيون را در هيات رييسه فدراسيون آسيا كنيم از مهندس خروشي رييس اسبق فدراسيون كه عضويت در اين هيات رييسه را داشت براي دومين بار استفاده كرديم و وي توانست به عضويت دوباره هيات رييسه رييس آسيا در بيايد. علاوه بر اينكه ما در اين انتخابات پس كرسي آسيايي ديگر را به خود اختصاص داده‌ايم.

رييس فدراسيون تنيس با تاكيد بر اينكه اخلاق در اين فدراسيون حرف اول را بزند، گفت: دو فاكتور مهم كه در انتخاب مربيان تيم‌هاي ملي براي ما بسيار مهم بود داشتن اخلاق و اعتقاد قلبي به بحث جوانگرايي بود. مطمئن باشيد اخلاق براي ما بسيار مهم است. اگر روزي نفر اول رنكينگ كشور هم اخلاق را زير پا بگذارد، مطمئنا جايي در تيم ملي نخواهد داشت‌. ما در انتخاب مربيان خود در بحث اخلاقي بسيار دقت كرده‌ايم و اميدواريم كه در مسير يك فدراسيون اخلاقي قدم‌هاي خوبي برداشته باشيم.

وي افزود: البته براي ما بسيار مهم بود كادرفني تيم‌هاي ملي ما به جوانگرايي هم اعتقاد داشته باشند كه خوشبختانه سرمربي تيم ملي آقايان و بانوان تنيس هم به اخلاق و هم به جوانگرايي اعتقاد واقعي دارند.

شايسته در ادامه در پاسخ به خبرنگار ايلنا كه در خصوص شرايط مالي اين فدراسيون براي تامين نيازهاي خود پرسيد، گفت: يكي از اصول مديريتي تامين منابع مالي است و من با مديريتم بايد اين بخش را هدايت كنم. چراكه مديريت در زماني كه وزارت ورزش بدوجه كافي را در اختيار يك فرد يا فدراسيون قرار مي‌دهد بسيار ساده خواهد بود.

وي تصريح كرد: خوشبختانه ما مشكل مالي نداريم و انشاء الله در آينده نخواهيم داشت. مطمئن باشيد اگر روزي متوجه شديد كه يكي از برنامه‌هاي فدراسيون تنيس به دليل مشكلات مالي لغو يا به تعويق افتاده است مطمئن باشيد كه فرداي آن روز مجيد شايسته را در راس اين فدراسيون نخواهد ديد.

شايسته در پايان با تاكيد بر اينكه ديگر با صعود پله‌اي نمي‌توان تنيس كشور را به جايگاه واقعي‌اش رساند، گفت: ما به دنبال خلق يك جهش بزرگ هستيم و اميدواريم با توجه به كارهايي كه صورت گرفته اين مهم هرچه زود‌تر محقق شود.

پايان پيام

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن