تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815276600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مورينيو: به رفتن از رئال مادريد فكر نمي‌كنم


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: مورينيو: به رفتن از رئال مادريد فكر نمي‌كنم
براي ما، فصل نقل و انتقالات بسته شده و هيچ بازيكني را نمي‌خواهيم. من درخواستي نكرده‌ام و نخواهم كرد.


ايلنا: سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد گفت: بهترين‌ها براي اين تيم در راه است و نمي‌خواهم آن‌ها را از دست بدهم.

به گزارش ايلنا، خوزه مورينيو با بيان مطلب فوق اظهار داشت: خيلي خوشحال هستم. واقعا باعث افتخارم است كه مربي رئال مادريد هستم و منتظر اين نيستم كه از تيم جدا شوم.

مورينيو در ادامه افزود: از حضور در رئال مادريد خوشحالم كه بهترين باشگاه جهان است. هر كسي مي‌داند واقعا حضور در انگليس برايم خوشايند بوده و همه مي‌دانند انگليس، روزي يك مقصد طبيعي براي من خواهد بود چراكه نقطه عطفي در دوران فوتبالم است. دوست دارم روزي يك دوره ۲۰ساله يا بيشتر در آنجا مربي باشم. دوست دارم به دنبال مقصدم بگردم. در حال حاضر به رفتن از رئال مادريد فكر نمي‌كنم.

مورينيو همچنين با بيان اينكه افرادي كه من را مي‌شناسند مي‌دانند به سادگي چيزهاي خوب دنيا را از دست نمي‌دهم، تصريح كرد: رئال مادريد بهترين است. بهترين سال‌هاي اين نسل در راه است. كاري كه صورت گرفته فقط براي امروز نبوده، بلكه فردا هم در نظر گرفته شده است. براي اين پروژه، سال‌هاي زيادي در پيش است. خيلي غير هوشمندانه است كه قلبم را به اين پروژه بدهم و در ميانه راه، تركش كنم.

وي متذكر شد: من در جايي هستم كه دوستش دارم و مي‌خواهم ادامه دهم. غيرممكن است بتوان سال‌هايي كه خواهم ماند را نام برد اما اعداد و ارقام مهم نيستند. هدفم اين است سال‌ها بمانم، چراكه با مدير خيلي راحت هستم و با توجه به اين آسايشي كه ميان ما وجود دارد، سال‌هايي كه از قراردادم مانده اصلا مفهومي ندارند. چيزي كه مهم است اينكه با كمال افتخار نسبت به اين قضيه فكر مي‌كنم مربي رئال هستم و اينطور نيست كه منتظر رفتن باشم و بخواهم بروم.

مورينيو همچنين با اشاره به گل‌هاي كريستيانو در لاليگا افزود: آنها آمار فوق العاده‌اي دارند و او بازيكني است كه حد و مرزي ندارد. در رئال مادريد فوق العاده كار مي‌كند اما بايد اين را هم در نظر گرفت كه تيمش خوب بازي مي‌كند و خيلي تهاجمي است. نكته خوب مي‌تواند اين باشد كه اين قضيه به عناوين تيمي هم منتقل شود چراكه بي‌ترديد، آن‌ها خيلي مهم‌تر هستند تا توپ يا كفش طلا. كريستيانو هم اين را مي‌داند.

مورينيو همچنين با بيان اينكه به دنبال خريد بازيكن در زمستان نيست، اضافه كرد: فصل نقل و انتقالات، يك زمين بازي براي خيلي از افراد است. به خصوص براي مطبوعات كه بازيكنان را مي‌فروشند و مردم هم باور مي‌كنند. فصل نقل و انتقالات، براي تيم‌هايي است كه به آن نياز دارند اما ما خوشبختانه نيازي به آن نداريم. براي ما، فصل نقل و انتقالات بسته شده و هيچ بازيكني را نمي‌خواهيم. من درخواستي نكرده‌ام و نخواهم كرد.

سرمربي رئال مادريد همچنين در مورد پيشرفت تيمي رئال در اين فصل لاليگا نيز خاطرنشان كرد: تيم تاكنون به اهدافش در طول فصل رسيده است. در لاليگا خوب كار مي‌كنيم و همانطور كه قبلا گفتم، در هر تورنمنت ديگري، فاصله ما با تيم دوم مي‌توانست بيشتر هم باشد. در چمپيونزليگ، مهم‌ترين نكته، صعود كردن بود اما صدرنشين شدن هم مهم بود چراكه ما روند فوق العاده‌اي داشتيم. در جام حذفي نيز طلسم ناكامي برابر تيم‌هاي دسته چندمي، به نظر مي‌رسد كه تمام شده است. تركيب فعلي، قدرتمند از سال گذشته است. پس از شكست مقابل بارسلونا اين مشخص شد. تيم با وجود اين شكست هم اعتماد و جاه طلبي خود را حفظ كرد. هيچ چيز خاص‌تر از آن نيست كه يك برد، بتواند كه به ما انگيزه كامل بدهد. «

مورينيو همچنين با بيان اينكه رئال مادريد بازي خوبي ارائه مي‌دهد، تصريح كرد: اگر يك نفر بگويد كه خوب بازي نمي‌كند و نتيجه گراست، دروغ گفته چراكه خيلي سرحال هستيم و مردم از ديدن ما لذت مي‌بردند. مي‌بينيم سانتياگو برنابئو در همه بازي‌ها پر است و وقتي بيرون از خانه بازي مي‌كنيم هم انگيزه‌ها مشخص است. هر تيمي، سبك خاص خود را دارد اما ما هم همين طور. رئال مادريد فوتبال فوق العاده‌اي ارائه مي‌دهد.

پايان پيام

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن