تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806637963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يزداني حق دارد، من هم بودم اعتراض مي‌كردم سليمي: خيلي‌ها به اشتباه فكر مي‌كنند نان من در روغن است


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: يزداني حق دارد، من هم بودم اعتراض مي‌كردم سليمي: خيلي‌ها به اشتباه فكر مي‌كنند نان من در روغن است
وقتي درد دل‌هاي رضا يزداني را مي‌شنود و حس مي‌كند كه قهرمان 96 كيلويي كشتي آزاد جهان از تبعيضي كه مسوولان ورزش استان مازندران بين مدال طلاي او و يزداني قايل شده‌اند دلخور و ناراحت است، چند لحظه‌اي را مكث مي‌كند و بعد اينگونه كلامش را آغاز مي‌كند: «اولاً آقا رضا بزرگ‌تر ما است و خودش مي‌داند كه چقدر دوستش دارم و برايش احترام قايلم. در ضمن كاملاً به او حق مي‌دهم كه از اين موضوع دلخور باشد. شايد اگر من هم جاي رضا بودم همين حس و حال را داشتم. رضا يزداني قبل از اينكه همشهري من باشد، قهرمان پرافتخار و خوش‌اخلاق كشتي آزاد دنيا است كه من هم يكي از طرفدارانش هستم اما باور كنيد داستان پاداش‌هايي كه بعد از جهاني پاريس به من دادند با شايعه‌هايي كه از گوشه و كنار به گوش مي‌رسد خيلي متفاوت است.»
اين بخشي از صحبت‌هاي قهرمان طلايي دسته فوق سنگين دنيا است كه حالا با بازگشت به اردوي تيم ملي وزنه‌برداري همراه با ساير اردونشينان تمرين‌هايش را براي درخشش در بازي‌هاي المپيك لندن در خانه وزنه‌برداري تهران كليد زده و به آينده خيلي اميدوار است.

گويا بعد از جهاني پاريس، مدتي را براي تعطيلات خارج از ايران گذراندي با سفري كه رفتي بايد از لحاظ روحي رواني براي شروع اردو آماده شده باشي؟
ما تمام سال را در اردو بوديم و دلم براي يك سفر خانوادگي فارغ از حساسيت‌هاي ورزش و مسابقه‌اي لك زده بود. بنابراين در مرخصي كه بعد از جهاني پاريس در اختيار ما قرار داده شد، سفري به دبي داشتم البته فكر مي‌كردم به جز خانواده‌ام كسي از اين ماجرا مطلع نباشد اما وقتي برگشتم متوجه شدم اشتباه مي‌كنم چون هر كدام از دوستان كه تماس مي‌گرفتند، سفر بخير مي‌گفتند...
مي‌داني رضا يزداني از اينكه مسوولان استان، بين مدال طلاي شما و او فرق گذاشتند گلايه دارد؟
بله كم و بيش از گوشه و كنار يك چيزهايي شنيدم. باور كنيد من رضا را خيلي دوست دارم و برايش احترام خاصي قايلم. من هم به عنوان يك ورزشكار از تبعيض متنفرم و مشكل رضا را كاملاً حس مي‌كنم. حق با او است چون معتقدم همانطور كه بهداد سليمي براي بالا بردن پرچم ايران در عرصه بين‌المللي زحمت مي‌كشد، امثال رضا يزداني‌ها هم از جواني‌شان مايه مي‌گذارند و براي شاد كردن دل مردم ايران قيد خيلي از حق و حقوق طبيعي‌شان را مي‌زنند. دست آخر هم وقتي كه با اين اتفاق‌ها در ورزش روبرو مي‌شوند. ديگر روحيه‌اي براي تكرار افتخارات و درخشش در ميادين جهاني و المپيك ندارند.
پس قبول داري كه مسوولان بين بهداد سليمي و ديگر ستاره‌هاي ورزش ايران در رشته‌هاي مختلف تبعيض قايل مي‌شوند؟
گفتم كه شخصاً با اينگونه رفتارها مخالفم و از كلمه تبعيض متنفرم! در اين ماجرا من مقصر نيستم. اين تراژدي يكسري دلايل مختلف دارد كه يكي از اقسام آن را مي‌توان نبود قوانين مدون و مشخص براي تجليل از قهرمانان و ستاره‌هاي ورزش كشور دانست. البته اين را هم اضافه مي‌كنم تمام اخباري كه درباره پاداش‌هايي كه مازندران به من داده منتشر شده، صحت ندارد.
يعني اهداي آپارتمان مسكوني و ملك تجاري دروغ بود؟
نه نگفتم دروغ گفتند بلكه وقتي صحبت از ملك تجاري به ميان مي‌آيد خيلي‌ها فكر مي‌كنند بهداد حالا ديگر نانش در روغن است و صاحب يك ملك 500-400 ميليوني به اضافه يك واحد مسكوني فلان قيمتي است. در صورتي كه ملك تجاري كه به من اهدا شده شايد قيمتش به 50-40 ميليون هم نرسد. ضمن اينكه خانه‌اي كه قولش را داده بودند هم هنوز به من تحويل داده نشده. اين در حالي است كه همه خيال مي‌كنند بهداد خودش را با اين ملك و املاك تا آخر عمر بسته و مشكلي ندارد. در حالي كه حقيقت ماجرا كاملاً با اين روياهايي كه گفته مي‌شود متفاوت است.
شرايط اردو چطور است؟ چقدر زمان نياز داري كه به شرايط ايده‌آل برگردي؟
در رشته وزنه‌برداري وقتي يك مدت از شرايط تمريني دور باشي، بدن افت پيدا مي‌كند و بازگرداندنش به شرايط ايده‌آل قبل حداقل يك ماه زمان نياز دارد. من هم فكر مي‌كنم با شرايط خوب و ايده‌آلي كه در اردو حكمفرما است و برنامه‌هاي تمريني خوبي كه باقري برايم طراحي كرده، حداقل تا يك ماه ديگر به شرايط بدني نرمال برمي‌گردم.
مصدوميتي نداري؟
نه، خدا را شكر، بعد از جهاني خوب استراحت كردم و حالا با انگيزه‌اي بالا و بدني آماده براي انجام تمرين‌هاي طاقت‌فرسا روي تخته مي‌روم تا خودم را براي دشت طلاي المپيك مهيا كنم.
در آسيايي كره براي تيم ملي وزنه مي‌زني؟
هنوز هيچ چيز مشخص نيست. البته من فقط به مدال طلاي المپيك فكر مي‌كنم و هدفم در سال 2012 كسب اين نشان ارزشمند است ولي اگر كوروش باقري صلاح بداند كه به خاطر بيدار شدن بدنم و خروج از شرايط تمريني در مسابقات آسيايي كره وزنه بزنم، حتماً روي تخته رفته و در آسيايي هم شركت مي‌كنم.

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن