تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815786210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس فرودگاه‌هاي كشور خبر داد: كشف4 ميليارد و 898 ميليون تومان كالا،اشياء عتيقه و كتابهاي خطي قاچاق


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: رئيس پليس فرودگاه‌هاي كشور خبر داد: كشف4 ميليارد و 898 ميليون تومان كالا،اشياء عتيقه و كتابهاي خطي قاچاق
3 كيلو و 600 گرم كوكائين در سال گذشته از دبي به ايران وارد شد/از 3 سال گذشته تا كنون 1 تن و 968 كيلوگرم انواع مواد مخدر در فرودگاه‌هاي كشور كشف شده است.


ايلنا: طي 9 ماه گذشته، 4 ميليارد 898 ميليون تومان كالاي قاچاق مكشوفه شامل اشياء عتيقه، كتاب‌هاي خطي، طلا و ... در فرودگاه‌هاي كشور كشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، رئيس پليس فرودگاه‌هاي كشور در نشست خبري در مورد آمار و عملكرد پليس فرودگاه‌هاي كشور كه امروز (سه شنبه 13 دي 90) برگزار شد، با بيان اين مطلب افزود:« در اين ارتباط 696 قاچاقچي نيز دستگير شدند. »

"نبي‌الله حيدري" با بيان اينكه ارزش ريالي كالاهاي قاچاق نسبت به سال گذشته 6 درصد افزايش داشته است، افزود:« در 9 ماه گذشته 7 قبضه كلت كمري جنگي، 9 قبضه سلاح گازي و ساچمه زني، 400 عدد فشنگ جنگي، 66 شمشير، قمه و سرنيزه توسط پليس فرودگاه‌هاي كشور كشف و ضبط شد.»

وي با يادآوري اينكه حمل افشانه اشك آور و هرگونه مايعات از طريق هواپيما ممنوع است، افزود: « در 9 ماه گذشته 367 عدد افشانه از مسافران كشف شد كه مجازات آن بازماندن مسافر از ادامه سفر مي‌شود.»

به گفته رئيس پليس فرودگاه‌هاي كشور امسال نسبت به سال گذشته 16 درصد تعداد سارقان در فرودگاه‌ها كاهش داشته و 106 نفر در همين رابطه دستگير شده‌اند، همچنين 85 درصد جاعلان گذرنامه، شناسنامه و ويزا نيز نسبت به مشابه سال پيش كاهش داشته است .

مسافران بدحجاب از ادامه سفر بازمي مانند
رئيس پليس فرودگاه‌هاي كشور در پاسخ به پرسش خبرنگاري مبني براينكه برخورد پليس با مسافران بدحجاب چگونه است، اظهار داشت:« درتمامي فرودگاه‌هاي كشور مسافراني كه لباسي مخالف با اخلاق اسلامي و عفت عمومي ‌داشته باشند، در صورت اصلاح نكردن وضعيت ظاهري از ادامه سفر بازمي‌مانند.»

حيدري با بيان اينكه رويكرد پليس، نگاه امنيت پايدار در جامعه است، افزود:« تمامي مسافراني كه علائم مبتذل غربي را با خود حمل كنند همچنين زناني كه لباس مردانه بپوشند و نسبت به پوشيدن كت و شلوار و مبادرت ورزند برخورد مي‌شود.»

وي ادامه داد:« پليس وظيفه دارد به مطالبات مردم پاسخ دهد وبرخورد با بي‌حجابي از مطالبات مردم است؛ 99 درصد مسافران حجاب و عفاف اسلامي را رعايت مي‌كنند و كمتر از 1 درصد اخلاق اسلامي را رعايت نكرده و پليس وظيفه ارشاد و برخورد با آنان را دارد. »

وي تصريح كرد:« بهترين حجاب از نظر نيروي انتظامي چادر است و لباس‌هاي بدن نما، فرهنگ و ادبيات جامعه اسلامي را زير سئوال مي‌برد.»

كشف 1تن و 968 كيلو گرم مواد مخدر در فرودگاه‌ها
رئيس پليس فرودگاه‌هاي كشور در رابطه با كشف مواد مخدر در فرودگاه‌هاي ايران گفت: « از 3 سال گذشته تا كنون 1 تن و 968 كيلوگرم انواع مواد مخدر در فرودگاه‌هاي كشور كشف شد كه 1تن و 215 كيلو گرم آن در پروازهاي خارجي و 753 كيلو گرم در پروازهاي داخلي بوده است. »

حيدري با يادآوري اينكه « ما معتاد دستگير نمي كنيم بلكه حمل كننده و قاچاقچجيان مواد مخدر را دستگير مي‌كنيم» بيان داشت :« 13 هزار 305 نفر در رابطه با كشف مواد مخدر دستگير كه در اين ميان 4هزار و 614 نفر در پروازهاي خارجي و 8 هزار و 999 نفر در پروازهاي داخلي دستگير شدند.»

وي خاطرنشان كرد:« بيشترين آمار حمل و قاچاق مواد مخدر مربوط به شيشه، ترياك و شيره ترياك بوده است كه 1 تن و 182 كيلو گرم شيشه و 585 كيلو ترياك و شيره ترياك تشكيل مي‌داده است. همچنين 3 كيلو و 600 گرم كوكائين در سال گذشته از دبي به ايران وارد شده بود.»
پايان پيام

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن