تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815152369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به علت نبود دفتر ثبت/آمار دقيق طلاق در شهرستان خليل آباد مشخص نيست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: به علت نبود دفتر ثبت/آمار دقيق طلاق در شهرستان خليل آباد مشخص نيست
آمار دقيق طلاق در شهرستان خليل آباد مشخص نيست
خليل آباد - خبرگزاري مهر: فرماندار خليل آباد گفت: نبود دفتر ثبت طلاق در شهرستان موجب مي شود آمار دقيقي از اين واقعه نداشته باشيم.

به گزارش خبرگزاري مهر، علي اصغر مرادزاده در جلسه شوراي هماهنگي ثبت وقايع حياتي شهرستان ميزان طلاق در شهرستان بر اساس آمار اداره دادگستري خليل آباد را شش درصد عنوان كرد.

وي از پيگيري براي اخذ مجوز قانوني ايجاد اين دفتر از سوي بخش خصوصي خبر داد و اضافه كرد: هرچند ميزان طلاق در شهرستان بسيار پايين است، اما مي توان با گسترش فرهنگ اصيل مردم شهرستان، ترويج مسايل ارزشي و اعتقادي و پرهيز از تجمل گرايي در ميان نسل جوان اين آمار را بيش از پيش كاهش داد.

فرماندار خليل آباد نسبت ولادت به فوت در شهرستان را 80 به 20 نفر در روز اعلام كرد.

رئيس شوراي هماهنگي ثبت وقايع حياتي شهرستان خليل آباد، دفن سنتي اموات در آرامستان خليل آباد و عدم هماهنگي مردم با اداره ثبت احوال را از جمله مشكلات ثبت دقيق وقايع حياتي دانست.

وي اظهار داشت: بايستي دلايل عدم اقبال مردم از آرامستان و غسالخانه شهر كندر علي رغم امكانات بهداشتي مطلوب آن بررسي و رفع شود.

حسين رضايي رئيس اداره ثبت احوال خليل آباد نيز از نبود بيمارستان و مركز زايمان در اين شهرستان 50 هزار نفري به عنوان يكي از مشكلات اين اداره ياد كرد و ادامه داد: كسب اطلاع از ميزان واقعه ولادت به طور روزانه از تمامي بيمارستان هاي شهرستان هاي همجوار علاوه بر اتلاف وقت، براي خانواده هاي شهرستان نيز دردسر ساز است.

وي با بيان اينكه محل تولد تمام متولدين خليل آباد، كاشمر ثبت مي شود تصريح كرد: علي رغم تمام اين كاستي ها، اداره ثبت احوال شهرستان خليل آباد به لحاظ عملكرد در زمره برترين ادارات استان قرار دارد.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن