تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815530221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيش از 60 درصد مواد مخدر كشف شده در كشور از نوع هروئين كراك است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بيش از 60 درصد مواد مخدر كشف شده در كشور از نوع هروئين كراك است
رييس پليس مبارزه با مواد مخدر كشور گفت: بيش از 60 درصد مواد مخدر كشف شده در سراسر كشور از نوع هروئين كراك است كه نشانگر افرايش بازار مصرف اين ماده و به منزله زنگ خطري براي كشور مي باشد.


به گزارش خبرگزاري جمهوري اسلامي سردار حميد رضا حسين آبادي روز دوشنبه در بيرجند به خبرنگاران گفت: طي 11 ماه گذشته 501 تن مواد مخدر در كشور كشف شده كه اين مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال 25 درصد افزايش داشته است.
وي مقدار كشفيات هروئين را 22 تن با رشد 49 درصد، شيشه 229 كيلو گرم با رشد 440 درصد و انواع قرصهاي روان گردان را دو ميليون و 200 هزار قرص با رشد 45 درصد نسبت به سال گذشته ذكر كرد.
وي بيشترين مقدار كشفيات مواد مخدر را در استان كرمان با 98 تن ترياك دانست و گفت: استان خراسان جنوبي نيز با كشف 34 تن مواد مخدر در رديف دهم قرار دارد.
وي افزود: حدود 80 درصد كشفيات مواد مخدر توسط پليس در استانهاي مرزي و 20 درصد در ساير استانها بوده است.
وي اولويت كاري پليس مبارزه با مواد مخدر را جلوگيري از ورود مواد مخدر به داخل كشور و برخورد با باندها و شبكه هاي اصلي مواد مخدر دانست.
وي گفت: افغانستان در همسايگي ايران بزرگترين توليدكننده مواد مخدر بوده و 93 درصد ترياك جهان و 600 تن هروئين را توليد كرده است.
وي حضور ايران را در مجامع بين المللي فعال ارزيابي كرد و افزود: درطول سال گذشته دو شبكه بين المللي مواد مخدر در حوزه خليج فارس متلاشي شده و نزديك به يك تن هروئين كشف شده است.
وي با اشاره به هزينه 600 ميليون دلار در ارتباط با انسداد مرزهاي شرق كشور در طول دو سال گذشته كمكهاي بين المللي را در اين ارتباط دو ميليون دلار ذكر كرد.
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر كشور از انسداد كامل مرز زابل تا پايان اسفند امسال خبر داد و افزود: درصورت تخصيص اعتبار لازم براي انسداد مرزها مرز جنوب سيستان و بلوچستان نيز مانند مرز زابل بطور كامل مسدود مي شود.
حسين آبادي ابراز اميدواري كرد با اختصاص سالانه 200 ميليارد تومان براي مرزهاي شرقي كشور تا پايان برنامه پنجم توسعه پليس در مرزها مقتدرتر شود.
وي مهم ترين رويكرد پليس مبارزه با مواد مخدر را جمع آوري خرده فروشان و توزيع كنندگان مواد مخدر، كمك به بخش درمان ، هدايت و جمع آوري معتادين عنوان كرد.
وي همچنين از ارائه بيش از هزار برنامه و كارگاه پيشگيري مواد مخدر در ساير ادارات دولتي ، دانشگاهها و بانك ها خبر داد.
ك/2 م.
د/664/659 شماره 907 ساعت 19:55 تمام

دوشنبه|ا|12|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن