تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815435418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تمرين هاي تاكتيكي گردان هاي عاشورا و الزهرا در سيستان و بلوچستان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: تمرين هاي تاكتيكي گردان هاي عاشورا و الزهرا در سيستان و بلوچستان آغاز شد
تمرين هاي تاكتيكي گردان هاي عاشورا و الزهرا در سيستان و بلوچستان آغاز شد
صفحه 06 ايران ، شماره سريال 17215 ، تاريخ انتشار 871213

خبرنگاران خراسان:تمرين هاي تاكتيكي نيروهاي عضو گردان هاي عاشورا و الزهرا(س) زاهدان در منطقه عمومي اين شهرستان آغاز شد. فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه زاهدان گفت: در اين تمرين تاكتيكي ٨گردان عاشورا و ٣ گردان الزهرا(س) به مدت ٨ روز به اجراي عمليات تاكتيكي مي پردازند.سرهنگ پاسدار «محسن اكبري» افزود: اين تمرينات براي گردان هاي عاشورا در ٤ مرحله شامل دفاع از كوي و برزن، آمادگي مقابله با ناآرامي ها و امداد و نجات و براي گردان هاي الزهرا(س) تمرين هاي مقابله با ناآرامي ها و امداد و نجات در حال برگزاري است. به گفته وي اين برنامه براساس برنامه سالانه انجام مي شود.فرمانده ناحيه مقاومت بسيج زابل هم از برپايي رزمايش ٧ ولايت مداران سيستان با حضور ٨ گردان عاشورا و ٢ گردان الزهرا(س) خبر داد.

سرهنگ «محمد ناظري» گفت: برخلاف سال هاي قبل كه رزمايش ها در يك منطقه عمومي و متمركز برپا مي شد اين رزمايش به صورت حوزه سرزميني اجرا مي شود. وي مهم ترين اهداف برگزاري رزمايش را بازنگري و بهبود روش سازمان دهي گردان هاي عاشورا و الزهرا(س)، افزايش سرعت عمل در انجام امور بسيج از مرحله اردوكشي از پايگاه تا حوزه و از حوزه تا مكان رزمايش و سرانجام تا ميدان تير و ايجاد هماهنگي و تعامل با نيروهاي مرتبط اعلام كرد. به گفته وي استفاده از نيروهاي موجود، افكار، راهكارها و تدابير آنان، تقويت بنيه دفاعي و ارتقاي آمادگي در برخورد با تهديدات دشمنان، افزايش قدرت بازدارندگي، بهره گيري از امور فرهنگي، تبليغي و اعتقادي و مسائل اجتماعي از ديگر مواردي است كه در اين رزمايش دنبال مي شود.فرمانده ناحيه مقاومت بسيج زابل تصريح كرد: در اين رزمايش گردان هاي ٢١٥ زهك و ٢١٩ جزنيك در منطقه عمومي چاه نيمه، گردان ٢٢٢ بخش شيب آب در منطقه عمومي محمدآباد، گردان ٢١٨ بخش پشت آب در منطقه عمومي اديمي، گردان ٢٢٠ حوزه شهري ادارات و دستگاه ها در شهر زابل و گردان ٢١٧ بخش مركزي در بنجار به اجراي برنامه هاي از پيش تعيين شده مي پردازند.وي افزود: گردان ٢٢١ هيرمند نيز از فردا به مدت ٣ روز در منطقه عمومي دوست محمد و گردان ٥٠٤ و ٥٠٥ خواهران در منطقه عمومي نياتك حضور خواهد يافت و اردوي صحرايي خاص دانش آموزان نيز از ١٦ تا ١٨ اسفند ويژه دانش آموزان سال آخر دبيرستان به تعداد يك هزار و ٣٠٠ نفر به مدت ٣٦ ساعت در منطقه نياتك برگزار مي شود.«ناظري» تصريح كرد: وقتي گردان ها به صورت سرزميني رزمايش ها را در محل زندگي و فعاليت خود اجرا كنند و تمرينات تاكتيكي را به كار گيرند با شناخت و آشنايي از نقاط آسيب پذير، راه هاي پيش گيري و مقابله در زمان خطر را بهتر مي دانند.

وي، ايجاد نشاط، طراوت و شادابي را ويژگي ديگر رزمايش خواند تا نيروها با حركت و فعاليت خود، بتوانند آمادگي جسماني و روحيه جديت و پويايي را در خود ارتقا بخشند.وي، تداعي فرهنگ ٨ سال دفاع مقدس و انتقال ارزش ها و دست آوردهاي شهامت، شجاعت و شهادت را به نسل چهارم و دهه چهارم انقلاب اسلامي هدف ديگري دانست كه در طول رزمايش دنبال مي شود.

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن