تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815308743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار لنگرود:118 پروژه عمراني در لنگرود به بهره‌برداري رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار لنگرود:118 پروژه عمراني در لنگرود به بهره‌برداري رسيد
خبرگزاري فارس: فرماندار لنگرود گفت: امسال 118 پروژه عمراني با اعتبار هزينه شده 21 ميليارد تومان در سطح اين شهرستان اجرا شده است.


صفرعلي كريمي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در لنگرود ساماندهي و كنترل بر طرح‌ها و پروژه‌هاي عمراني را يكي از اقدامات خوب در دولت نهم دانست و افزود: بايد تلاش كنيم تا عمر اجراي پروژه‌ها كوتاه شود.
وي از بهره‌برداري پروژه 192 واحدي شهر لنگرود كه اجراي آن سال‌ها قبل طول كشيده بود، در هفته آينده خبر داد و اظهار داشت: با توجه به خدماتي كه از طرف دولت انجام شد، اما واقعيت‌ها منعكس نمي‌شود و رسانه‌ها بايد اين خدمات را براي آگاهي مردم بازگو كنند تا در جامعه نشاط ايجاد شود.
با اشاره به فرا رسيدن سال جديد و آمادگي شهرستان لنگرود در ايام نوروز تصريح كرد: بايد اين شهرستان نمادي از فرهنگ، شهادت و ايثارگري باشد.
فرماندار لنگرود خاطرنشان كرد: در لنگرود فقط در يك كوچه بن‌بست، 12 شهيد تقديم انقلاب شد كه بايد اين ايثارگري‌ها بيان شود و روايت‌ها به نسل‌هاي آينده انتقال يابد.
كريمي با قدرداني از شهردار لنگرود براي نامگذاري ميدان جديد اين شهر به نام شهيد سردار حسين املاكي افزود: در همين ميدان تنديس شهيد املاكي نصب مي‌شود.
وي با انتقاد از برخي مسئولان به ويژه روساي برخي بانك‌ها از عدم حضور در مراسم يادواره‌هاي شهدا افزود: برخي مسئولان بانك‌ها در اينگونه مراسم‌ها حضور ندارند، در حالي كه تمام مسئولان بايد نگاه معنوي به اين مراسم‌ها داشته باشند و در آنها شركت كنند.
فرماندار لنگرود با اشاره به نامه‌هاي دور دوم سفر دولت به گيلان در لنگرود تصريح كرد: در دور دوم سفر 7 هزار نام مردمي ارسال شد كه مسئولان مربوطه بايد به اين نامه‌ها و درخواست‌ها پاسخ مناسب دهند.
كريمي به اعزام كاروان راهيان نور اشاره كرد و گفت: اين افراد به جايي مي‌روند كه شهدا به فيض شهادت نايل آمدند و در سال حدود 8 هزار گردشگر از اين مناطق بازديد مي‌كنند كه در نوع خود دستاورد بزرگي براي نظام ما محسوب مي‌شود و مسئولان وظيفه دارند امكانات خود را در اختيار اين كاروان‌ها قرار دهند.
وي در پايان خواستار حضور فعال مسئولان در برنامه‌هاي جشن نيكوكاري، هفته منابع طبيعي و فرا رسيدن بهار طبيعت شد.
انتهاي پيام/م20

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن