تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805322562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محسن شادي در گفت‌وگو با ايسنا: نگران كسب سهميه المپيك نيستم صرف حضور در المپيك شايسته قايقراني ايران نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: محسن شادي در گفت‌وگو با ايسنا: نگران كسب سهميه المپيك نيستم صرف حضور در المپيك شايسته قايقراني ايران نيست


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

دارنده مدال طلاي روئينگ بازي‌هاي آسيايي گوانگجو و نخستين شانس كسب سهميه المپيك 2012 لندن در ماده روئينگ از چهارشنبه در بندرلنگه در شرايطي به آب خواهد زد كه نگران كسب سهميه المپيك نيست بلكه اميدوار است در لندن عملكرد درخشاني داشته باشد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ارديبهشت سال آينده ملي‌پوشان رويينگ ايران بايد براي كسب سهميه المپيك لندن عازم كره‌ جنوبي شوند، رقابت‌هاي دشواري پيش‌روي قهرمان ايران قرار دارد. در بين پاروزنان رويينگ ايران نام محسن شادي كمي نگراني ورزش دوستان را از كسب سهميه المپيك كم مي‌كند چرا كه او نخستين شانس ايران در رويينگ است. دارنده مدال طلاي بازي‌هاي آسيايي شرايطش را بهتر از گذشته مي‌داند. گفت و گوي محسن شادي با ايسنا را در ادامه خواهيد خواند:

رقابت‌هاي كسب سهميه المپيك را پيش‌رو داريد. وضعيت آمادگي‌تان چگونه است؟

تمرين‌هاي تيم ملي با برنامه‌ريزي منظم برگزار شده است، در اين مدت سعي كردم بهترين تمرين‌هاي استقامتي را داشته باشم تا با توجه به اين كه بايد در بخش سنگين وزن به مبارزه بپردازم آمادگي بهتري نسبت به گذشته پيدا كنم. تا ارديبهشت كه رقابت‌هاي انتخابي المپيك برگزار مي‌شود، زمان زيادي باقي نمانده و بايد با دقت به كارمان ادامه دهيم. از چهارشنبه دوره جديد اردوي تيم ملي نيز در بندر لنگه آغاز مي‌شود و انشاءالله تا اردوي خارج از كشور نيز ادامه خواهد داشت. فكر مي‌كنم شرايط بهتري نسبت به گذشته دارم.

تمرين‌هايي كه داشتيد را چگونه ارزيابي مي‌كنيد؟

در زمستان تمرين‌هاي استقامتي داريم كه خوشبختانه شرايط خوبي به دست آورده‌ام. براي رقابت‌ در بخش سنگين وزن كار دشواري دارم كه رقابت‌هاي المپيك از آن دشوارتر است. حضور شايسته در اين رقابت‌ها به آمادگي خوبي نياز دارد كه خوشبختانه با تمرين‌هايي كه انجام داده ام نسبت به گذشته وضعيت بهتري دارم. اردوهاي بدي نداشتيم و وضعيت مناسب است.

از اردوي خارج از كشور نيز خبر داريد؟ آيا اين اردو تاثيري در آمادگي بهتر شما خواهد داشت؟

بله، فدراسيون شرايط اردويي خارج از كشور را نيز مهيا كرده است كه مي‌تواند در آمادگي ملي‌پوشان تاثير چشمگيري داشته باشد. به طور مثال پيش از بازي‌هاي آسيايي گوانگجو نيز تيم ملي روئينگ در چين اردويي تداركاتي برگزار كرد كه آمادگي قايقران‌ها را دو چندان كرد. طبق برنامه‌ فدراسيون قرار است نزديك به دو ماه ديگر عازم چين شويم كه اميدوارم بتوانيم بهترين استفاده را از اين اردو ببريم. مطمئنا حضور در چين و تمرين در اردوي خارجي مي‌تواند آمادگي ملي‌پوشان را دو چندان كند و پيشرفت چشمگيري براي سطح قايقران‌ها داشته باشد. تجربه ثابت كرده كه اردوي خارجي بهتر از داخلي و هميشه بازده بالايي داشته است. حضور در كشوري با شرايط متفاوت نسبت به ايران در آمادگي فيزيكي بدن ورزشكاران تاثير خواهد داشت. در فصل زمستان كه اردوها بيشتر بر تمرين‌هاي استقامتي تاكيد مي‌كند، حضور در كمپ چين به سود ايران خواهد بود.

با شناختي كه از "هاستينگ" دانماركي دارم فكر مي‌كنم حضورش در ايران به سود روئينگ خواهد بود. اين مربي جايگاه خوبي در سطح بين‌المللي دارد و مي‌تواند در پيشرفت پاروزنان جوان موثر باشد. اميدوارم فدراسيون بتواند شرايط حضورش در ايران را فراهم كند تا تمامي ملي‌پوشان از تجربه‌هاي او استفاده كنيم. معتقدم يك مربي خارجي كه سطح فني بالايي در سطح بين‌المللي داشته باشد مي‌تواند انگيزه بالايي به ما بدهد تا با قدرت به تلاشمان ادامه دهيم.

بسياري از كارشناسان معتقدند كه سهميه المپيك را كسب خواهيد كرد و بايد خودتان را براي المپيك آماده كنيد. با اين نظر موافق هستيد؟

نگران كسب سهميه المپيك نيستم و بيشتر خودم را براي حضوري قدرتمند در لندن آماده مي‌كنم. مي‌خواهم با قدرت عازم لندن شوم. معتقدم حضور صرف در المپيك شايسته قايقراني ايران نيست. دوست دارم در لندن نيز بدرخشم و پرچم ايران را به اهتزاز در بياورم. البته مي دانم كار دشواري است، اما با تمام توان براي رسيدن به اين مهم تلاش مي‌كنم و براي رسيدن به اين هدف بايد بعد از كسب سهميه تمرين‌هايم را بهتر كنم و با استفاده از زماني كه دارم به بهترين شكل آماده شوم. حضور موفق در المپيك نيازمند برنامه‌ريزي تمرين دقيق است.

آيا در مواد ديگر رشته رويينگ نيز شانس كسب سهميه المپيك داريم؟

شايد در سنگين وزن يك نفره بانوان و دو نفره سبك وزن آقايان نيز سهميه بگيريم. به نظر من ورزشكاران ايراني مشكلي در كسب سهميه نخواهند داشت. نبايد فراموش كنيم كه تمامي تيم‌ها با بهترين پاروزنان عازم كره‌جنوبي خواهند شد تا المپيكي شوند. بايد ملي‌پوشان در زمان باقي مانده با قدرت به كارشان ادامه دهند تا در شرايطي وارد رقابت‌ها شوند كه با اعتماد به نفس بالا و تنها براي كسب سهميه پارو بزنند.

كدام حريف را در راه المپيك قوي‌تر از ديگران مي‌دانيد؟

اصلي‌ترين حريفم در انتخابي، قايقران هندي است كه او را مي‌شناسم. بايد تلاش كنم تا او نيز برابر من تسليم شود. وقتي هدف كسب سهميه است يعني براي رسيدن به آن بايد تمامي حريفان را پشت سر بگذارم.

پس از امروز شما را المپيكي بدانيم؟

ورزش قابل پيش‌بيني نيست. با تمام توانم تمرين مي‌كنم و آماده مي‌شوم. با اميد به خدا و برنامه منظم تا انتخابي المپيك تلاش مي‌كنم تا بليت لندن را بگيرم. البته تازه پس از آن كار اصلي من آغاز مي‌شود.

انتهاي پيام

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن