تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815172880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه اقتصادي


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كوتاه اقتصادي
¤ معاون شركت فرابورس از تغيير نحوه معاملات شركت هاي حاضر در بازار پايه فرابورس خبر داد. حسن محمدتبار اظهار داشت: طبق تبصره 5 ماده 4 دستورالعمل معاملات در بازار پايه فرابورس كه به تأييد و تصويب سازمان بورس رسيد، از شنبه آينده نحوه معاملات شركت هاي حاضر در بازار پايه فرابورس تغيير مي كند. براين اساس: در سه مقطع زماني 9، 9 و 30 و 10 صبح هر روز كاري، معاملات به آكشن (حراج تك قيمتي) خواهد بود. از ساعت 10 تا 11 و 30 دقيقه هم معاملات به صورت پيوسته و سپس در ساعت 12 مجدداً حراج تك قيمتي خواهيم داشت. وي ادامه داد: علاوه بر اين استفاده از كد معاملات بصورت گروهي (ددد) در معاملات بازار پايه ممنوع خواهد بود و معامله گران بر خط (آنلاين تريدرها) نيز مجاز به ثبت سفارش در نمادهاي اين بازار نيستند. بنابراين كارگزاران فعال در فرابورس بايد دسترسي مشتريان بر خط خود را در بازار پايه فرابورس ايران مسدود كنند.
¤ ليست 180 كالايي كه بايد تنها با ارز صادراتي وارد شوند، قرار بود تا پنج شنبه هفته گذشته اعلام شود كه نشد. در سومين همايش صادرات غيرنفتي مهدي غضنفري از پشت تريبون به حميد صافدل رئيس كل سازمان توسعه تجارت گفت: آقاي صافدل اين ليست 180 كالايي كه ارز صادراتي مي گيرند را چه زماني اعلام مي كنيد؟ صافدل از همانجا گفت تا آخر هفته ليست را ارائه مي كنيم. اگر آخر هفته را پنج شنبه هفته گذشته حساب كنيم 4 روز از آخر هفته آقاي صافدل مي گذرد و هنوز از ليست خبري نيست و تماس هاي مكرر خبرنگار فارس براي برقراري ارتباط با سازمان توسعه تجارت تا لحظه تنظيم اين گزارش بي نتيجه مانده است.
¤ از ابتداي سال جاري تاكنون بيش از هفت ميليون و 244 هزار تن انواع كالاهاي نفتي و غير نفتي از 22 مرز زميني و 10 مرز آبي كشور ترانزيت شده است.
¤ عضو كارگروه حمايت از توليد با اشاره به تهيه جدولي از مشكلات بخش صنعت براي ارائه در كارگروه حمايت از توليد، گفت: در اين جدول 108 مورد از مشكلات بخش صنعت ذكر شده كه راه حل هاي مناسب براي رفع آنها در كارگروه ارائه خواهد شد.
¤ ساماندهي وضعيت نصب فاضلاب منازل شهروندان تهراني به شبكه فاضلاب، از اين پس اتصال تأسيسات فاضلاب داخل منازل شهروندان تهراني به شبكه فاضلاب، توسط پيمانكاران مورد تاييد سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران انجام مي شود.اصغر رياضتي، مديرعامل شركت فاضلاب تهران با اعلام اين خبر اظهار داشت: طبق ضوابط قانوني، شركت فاضلاب تهران هيچگونه دخالتي در اجراي شبكه فاضلاب داخل منازل و اتصال به شبكه جمع آوري فاضلاب شهري را نداشت و همكاري با سازمان نظام مهندسي بستر لازم را براي ساماندهي و نظارت بر نصب اصولي با رعايت استانداردهاي لازم را فراهم آورده است.
¤ سومين جلسه نشست شوراي هم آهنگي مديران و رؤساي شعب سراسر كشور مؤسسه اعتباري توسعه برگزار شد.مستخدمين حسيني مديرعامل مؤسسه در اين نشست با اشاره به وضعيت شفاف مؤسسه اعتباري توسعه، از عدم استفاده اضافه برداشت از منابع بانك مركزي خبر داد و گفت: وضعيت منابع مؤسسه امروز نسبت به 3 سال گذشته رشد 256 درصدي را تجربه كرده است.
¤ با اجراي عمليات كابل برگردان ارتباط تلفني مشتركين با
پيش شماره هاي 2200، 2260، 2261، 2263، 2264، 3337 الي 3339، 3374 الي 3377، 5513، 5514، 5570 الي 5579، 7790 الي 7795، 7797 از امروز به مدت 72 ساعت با اختلال همراه است.

دوشنبه|ا|12|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن