تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815179705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان حفاظت محيط زيست استان اصفهان:600 واحد صنعتي آلاينده هوا در اصفهان شناسايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان حفاظت محيط زيست استان اصفهان:600 واحد صنعتي آلاينده هوا در اصفهان شناسايي شد
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان حفاظت محيط زيست استان اصفهان گفت: امسال بيش از 600 واحد بزرگ، متوسط و زير متوسط به عنوان صنايع آلاينده كننده هواي اين استان شناخته شده‌اند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، احمدرضا لاهيجان‌زاده ظهر امروز در حاشيه نشست خبري خود و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته نيز 187 صنعت آلاينده در استان اصفهان معرفي شد كه امسال به دليل دامنه فعاليت‌ها آمار بيشتر از سال گذشته شده است.
وي تصريح كرد: رقم دقيق صنايع آلاينده استان اصفهان در ارديبهشت از سوي محيط زيست كشور اعلام خواهد شد.
رئيس سازمان حفاظت محيط زيست استان اصفهان بيان داشت: در طرح آمايش زيست‌محيطي توسعه صنايع در غرب اصفهان ممنوع و توسعه در اين سال در شرق اصفهان بايد توسعه يابد.
وي در ادامه با اشاره به بحث روز خبري پالايشگاه اصفهان افزود: از سال گذشته با اقدامات وسيع سازمان محيط زيست پالايشگاه در استفاده از سوخت گاز، مجهز شدن به سيستم خروجي آلاينده‌ها مطابق با استانداردها، سيستم تصفيه‌خانه و فاضلاب اقدامات وسيعي را در راستاي پاكسازي هوا انجام داده بود.
لاهيجان‌زاده با اشاره به طرح بهينه‌سازي پالايشگاه اصفهان كه در سال 82 تصميم گرفته شد بيان داشت: با ادامه يافتن اين طرح سازمان حفاظت محيط زيست اصفهان در سال 87 متوجه تردد لودر و زيرسازي در سطح 220 هكتار و ساخت يك پالايشگاه جديد در كنار پالايشگاه قديمي شديم.
وي با بيان اظهارات مقامات پالايشگاه اصفهان در توضيح اين موضوع خاطرنشان كرد: دليل اصلي آنان تبديل سوخت مازوت به فرآورده‌هاي استانداردي همچون بنزين بود كه اصلا براي ما در راستاي توسعه پالايشگاه قابل توجيه نبوده است.
رئيس سازمان حفاظت محيط زيست استان اصفهان با تاكيد بر اينكه توسعه پالايشگاه در محدوده 50 كيلومتري اصفهان غير مجاز است، گفت: پالايشگاه اصفهان توسعه خود را مي‌تواند در شعاع 60 كيلومتري اصفهان و يا توسعه را در اراك انجام دهد.
وي تصريح كرد: به دليل وجود پالايشگاه اصفهان، نيروگاه و نفت جي در شاهين‌شهر اصفهان اين منطقه از صنايع اشباع شده است.
لاهيجان‌زاده با اشاره به اينكه طرح توسعه پالايشگاه 8/2 ميليارد يورو هزينه داشته است خاطرنشان كرد: پالايشگاه اصفهان مي‌تواند با اختصاص اعتباري ديگر مسير توسعه را تغيير دهد.
وي در ادامه با اشاره به اينكه شكايت‌هاي واصله به اين سازمان در 9 ماهه امسال 170 مورد بوده است، اظهار داشت: از اين تعداد شكايات 105 مورد در محدوده شهر حوزه نظارت شهرداري بوده و 36 مورد نيز از سوي اين سازمان با شكايات قضايي بررسي شده است.
انتهاي پيام/ش20

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 300]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن