تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815220666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاص 12 ميليارد تومان براي احياي مراتع كافي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: اختصاص 12 ميليارد تومان براي احياي مراتع كافي نيست
مدير كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان تهران اعلام كرد با توجه به وسعت جنگل ها و مراتع استان تهران، اختصاص 12 ميليارد تومان اعتبار براي احيا و تثبيت مراتع و جنگل ها كافي نيست.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، علي اصغر منصور خاكي امروز در جمع خبرنگاران گفت: ميزان اعتبار اختصاص يافته براي احيا، تثبيت مراتع و جنگل هاي استان تهران، 11 ميليارد و 917 ميليون تومان است كه با وجود وسعت مراتع و جنگل هاي اين استان، اين ميزان اعتبار كافي به نظر نمي رسد.

وي با اشاره به اينكه در سطح استان، طرح ها و پروژه هاي متعددي در دست بررسي و اجرا است، ادامه داد: 10 پروژه آبخيزداري، شش پروژه جنگلداري، 11 پروژه مرتع داري، چهار پروژه بيابان در سال جاري مورد بهره برداري قرار مي گيرد. تاكنون شاهد 60 درصد پيشرفت در ديگر پروژه ها هستيم.

خاكي با بيان اينكه در سطح استان، 107 زير حوزه آبخيز تحت مطالعه وجود دارد، گفت: تاكنون 62 زير حوزه به اجرا در آمده و مابقي در دست مطالعه است. براي كنترل سيل، حوادث و بلاياي طبيعي، كنترل آبهاي سطحي و بهتر شدن وضعيت دامداران به افزايش اعتبار نياز داريم.

غلامرضا اباذري معاون منابع طبيعي و آبخيزداري استان تهران نيز در اين نشست گفت: در سال جاري نسبت به توزيع 600 هزار اصله نهال رايگان بين متقاضيان اقدام مي كنيم.

وي ادامه داد: 300 هزار اصله نيز در قالب انعقاد قرارداد با دستگاه هاي عضو نهضت سبز، آموزش و پرورش، سپاه پاسداران و بسيج سازندگي براي توسعه فضاي سبز توزيع مي شود. از سوي ديگر، 300 هزار اصله ديگر نهال نيز به متقاضيان مردمي مراجعه كننده واگذار مي شود.

اباذري با بيان اينكه در سال جاري 630 هزار و 110 اصله نهال در قالب طرح هاي بيولوژيكي و بيومكانيكي آبخيزداري و جنگل كاري متعهد به توليد نهال شدند، خاطرنشان كرد: توسعه جنگلها در سطح 1800 هكتار در حال پيگيري است./ش

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن