تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806659682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار مشهد: شهرداري با تمام توان خدمت رساني به شهروندان را دنبال مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: شهردار مشهد: شهرداري با تمام توان خدمت رساني به شهروندان را دنبال مي كند


خبرگزاري آريا- شهردار مشهد در نشستي با ساكنان منطقه 10 در مسجد المنتظر، از نزديك در جريان مسائل و مشكلات شهروندان قرار گرفت و به پرسش هاي آنان نيز پاسخ گفت.
به گزارش خبرگزاري آريا، سيد محمد پژمان در اين نشست گفت: شهرداري با تمام توان و قوت در مسير خدمت به شهروندان حركت مي كند و با فعاليت هاي گسترده در بخش هاي مختلف حمل و نقل، ترافيك، فرهنگي اجتماعي، عمراني و ... مي كوشد به شهروندان شهر بهشت خدمت رساني كند.
وي در ادامه افزود: شهر مشهد به دليل وجود بارگاه منور رضوي جايگاه ويژه اي دارد به همين دليل همه خدمات و تلاش هاي شهرداري در اين راستا صورت مي گيرد كه اين شهر را به رتبه و مرتبه واقعي خود در برخورداري از لقب پايتخت معنوي كشور برساند.
شهردار مشهد با اشاره به بروز تحولات مثبت در شهر خاطر نشان كرد: بر همين اساس موفق شديم چهره محروميت ها و كمبودها را از نقاط مختلف شهر بزدايم گرچه براي رفع محروميت و ارائه خدمات بيشتر نيازمند اعتبارات بيشتري مي باشيم.
پژمان با بيان اينكه منابع محدود امكان ارائه خدمات گسترده را تحت الشعاع قرار مي دهد، تصريح كرد: عوارض پرداختي از سوي شهروندان در خود شهر هزينه مي شود و براي رفاه شهروندان امكانات بيشتر را فراهم مي كند.
وي با اشاره به كسب رتبه سلامت اداري در شهرداري مشهد گفت: براي همه امور نظامات كاري مشخصي تعريف كرده ايم تا دخالت و تصميم گيري هاي نيروي انساني را به حداقل برسانيم و اميد است اين موفقيت در سال هاي آينده نيز ادامه داشته باشد.
شهردار مشهد با اشاره به شائبه انتخابات در شهرداري گفت: ما از همان ابتدا كه اين وظيفه را قبول كرده و جامه خدمت به مردم به تن كرديم، متعهد شديم خانه شهروندان شهر را با سياست بازي و سياست گذاري همراه نكنيم و به مردم اطمينان مي دهيم بر عهد خود باقي خواهيم ماند.
پژمان افزود: در صورت سياست زدگي ظرفيت ها و امكانات در اختيار افكار و انديشه هاي برخواسته از سياست متمركز مي شود و خدمات رساني مفيد و به موقع تحت الشعاع قرار مي گيرد.
در ادامه اين نشست شهردار مشهد در پاسخ به سوال يكي از شهروندان در خصوص ايجاد زمين هاي ورزشي در سطح منطقه گفت: منطقه 10 به دليل بافت و شبكه تازه تاسيس شهري، از امكانات مناسب رفاهي برخوردار است كه وجود 50زمين ورزشي روباز از جمله اين امكانات است. با اين حال محدوديتي براي ايجاد زمين هاي ورزشي بيشتر در اين محدوده وجود ندارد و اگر دست اندركاران امر در اين زمينه همت كنند، شهرداري مي تواند مجوز ايجاد چنين زمين هايي را ارائه كند.
پژمان در خصوص عدم فروش طبقه مازاد در يك هفته گذشته اظهار كرد: اينكه در همه نقاط شهر احداث طبقه مازاد صورت گيرد، درست نيست. اما شهرداري بر مبناي مصوبه شوراي شهر به مشاور طرح تفصيلي دستور داده امكان و ظرفيت احداث طبقه مازاد را در مناطق مختلف بررسي كند كه بر اين اساس امكان ارائه اين مجوز درچند منطقه داده شد. اما به دليل پاره اي ابهامات مطرح شده از سوي شوراي اسلامي شهر، اين اقدام تا رفع شبهات كامل متوقف شد.
وي در پاسخ به سوالي ديگر در خصوص احداث دوربرگردان هايي در معابر سطح منطقه اعلام كرد: فواصل ايجاد دوربرگردان در سطح شهر از استاندارهاي خاصي برخوردار است كه بايد مورد بررسي كارشناسان سازمان ترافيك قرار گيرد. اما حذف دوربرگردان هاي نزديك به هم به دليل مخاطرات بي شماري كه براي جان و مال شهروندان وجود داشته صورت گرفته و همين امر سبب شده ميزان مرگ و مير در 7 ماه ابتداي سال جاري نسبت به سال گذشته از 310 نفر به 251 نفر كاهش يابد ضمن اينكه تصادفات منجر به جرح نيز 50 درصد كاهش يافته و تصادفات از روبرو نزديك به صفر رسيده است.
شهردار مشهد همچنين با اشاره به مناسب سازي وضعيت پياده روهاي خاكي سطح منطقه بيان كرد: به دليل بافت تازه تاسيس اين منطقه اكثر معابر منطقه آسفالت شده اند اما كوچه هاي فرعي باقي مانده بايد با مشاركت شهروندان و شهرداري آسفالت شود.
پژمان در خصوص احداث فضاي سبز نيز در اين منطقه گفت: در فاز اول احداث فضاهاي سبز در قاسم آباد فضاهاي سبز بيشتر به شكل متمركز طراحي و احداث شده است اما در فاز دوم به صورت پارك هاي خطي و در حاشيه بولوارها ومعابر احداث شده است كه باعث زيباسازي سيماي شهري و جلوگيري از مشكلات اجتماعي خواهد شد.

دوشنبه|ا|12|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن