تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815543310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارشناسان اقتصادي:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كارشناسان اقتصادي:
خبرگزاري فارس: كارشناسان اقتصادي بر اين باورند كه اجراي سياستهاي رياضت اقتصادي با هدف كاهش كسري بودجه و بدهي در سال جديد ميلادي موجب تشديد بحران اقتصادي منطقه يورو خواهد شد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از آسوشيتد پرس رهبران سياسي اروپا در پيامهاي خود به مناسبت آغاز سال جديد ميلادي نسبت به تشديد بحران مالي و اقتصادي اروپا در سال 2012 هشدار داده اند.
نخست وزير يونان سال 2012 را سال بسيار سختي توصيف كرده است. كارشناسان اقتصادي معتقدند اجراي سياستهاي رياضت اقتصادي كه نتيجه اي جز كاهش هزينه هاي دولتي و افزايش مالياتها نخواهد داشت در نهايت منجر به كاهش بيشتر رشد اقتصادي اروپا خواهد شد.
بر اساس اين گزارش قرار است نشست رهبران آلمان و فرانسه روز نهم ژانويه در شهر برلين برگزار شود . آنجلا مركل صدر اعظم آلمان تاكيد كرد اروپا با سخت ترين شرايط خود طي دهه هاي اخير روبرو شده است . بي شك سال 2012 به مراتب سخت تر از سال 2011 خواهد بود .
در حالي كه اقتصاد آمريكا طي ماههاي اخير با افزايش نسبي رشد اقتصادي و اشتغال زايي روبرو شده است ولي اقتصاد اروپا روزهاي سختي را پشت سر مي گذارد . برخي كارشناسان اقتصادي معتقدند اقتصاد جهاني در سال 2012 ميلادي بار ديگر با ركود و بحران روبرو خواهد شد .
افزايش كسري بودجه اسپانيا در سال 2011 و هشدار موسسات رتبه بندي بين المللي نسبت به كاهش رتبه اعتباري كشورهاي اروپايي در سال 2012 تاثير منفي زيادي بر اعتماد سرمايه گذاران بين المللي داشته است .
چارلز ويپلوز كارشناس ارشد اقتصادي تاكيد كرد همه اقتصادهاي اروپايي به غير از آلمان در خطر بحران مالي و ركود اقتصادي هستند . دولتهاي اروپايي بايد در شرايط حساس كنوني اجراي سياستهاي رياضت اقتصادي را متوقف كنند. اجراي اين سياستها با كاهش هزينه ها و افزايش مالياتها به ضرر رشد اقتصادي خواهد بود . دولتهاي اروپايي بايد به جاي اجراي سياستهايي كه منجر به كاهش مصرف بخش خصوصي مي شود سياستهايي را اجرا كنند كه هزينه هاي مصرفي را افزايش دهد .
وي افزود ادامه اجراي سياستهاي رياضت اقتصادي در اروپا موجب تكرار تجربه تلخ ژاپن در دهه 1990 ميلادي و دهه سوخته براي اين كشور خواهد شد . وي افزود در صورت ادامه اجراي اين سياستها اقتصاد اروپا سال 2012 با ركود روبرو خواهد شد.
كارشناسان اقتصادي بر اين باورند كه رشد اقتصادي منطقه يورو طي سال 2012 بيش از 0.5 درصد كاهش خواهد يافت .
انتهاي پيام /

دوشنبه|ا|12|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن