تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815343149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رونمايي لپ‌تاپ ايسوز با دو صفحه نمايش لمسي


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رونمايي لپ‌تاپ ايسوز با دو صفحه نمايش لمسي


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتي -فناوري اطلاعات

نمونه اوليه از لپ‌تاپي كه داراي دو صفحه‌ نمايش بوده و با حذف كي‌بورد، امكان واردسازي اطلاعات از طريق نمايشگر حساس به لمس را فراهم مي‌كند، از سوي ايسوز به نمايش درمي‌آيد.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ طبق اعلام ايسوز، اين صفحه‌هاي نمايش لمسي، انعطاف‌پذيري براي لپ‌تاپ‌ها فراهم مي‌كنند تا به شكل‌هاي مختلف به‌عنوان يك لپ تاپ معمولي، يك كتاب خواب الكترونيكي يا يك دستگاه مولتي مديا مورد استفاده قرار بگيرند.

نمونه‌ اوليه اين لپ‌تاپ در نمايشگاه فن‌آوري سبيت در هانوفر آلمان به نمايش گذاشته خواهد شد و بنابر اعلام ايسوز، يك صفحه نمايش لپ‌تاپ Dual Panel Concept مي‌تواند براي واردسازي اطلاعات، به يك كي‌بورد مجازي مبتني بر نرم‌افزار تبديل شود.

همچنين با غيرفعال كردن كي‌بورد مجازي، اين لپ‌تاپ مي‌تواند به يك كتاب الكترونيكي تبديل شده و به شكل يك كتاب معمولي نگه داشته شود كه در آن صفحات از طريق لمس يا اشاره برگردانده مي‌شوند.

دو صفحه نمايش همچنين مي‌توانند لپ‌تاپ را به يك دستگاه مولتي مديا تبديل كنند كه هر دو صفحه، نمايشگر بزرگ‌تري را براي سرگرمي‌هاي صفحه‌ عريض تشكيل مي‌دهند.

كاربران سراسر جهان از طريق وب‌سايت WePC.com كه پروژه‌ ابتكاري اينتل و ايسوز است در طراحي اين لپ‌تاپ مشاركت داشته‌اند. اين دستگاه هنوز در مرحله‌ طراحي است و كاربران مي‌توانند از طريق اين وب سايت نظرات خود را ارايه دهند.

انتهاي پيام

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن