تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815544853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با وجود خارج شدن پالايشگاه ايلام از مدار؛ مديرعامل شركت گاز استان: براي تأمين گاز شهروندان مشكلي پيش‌نمي‌آيد تعرفه گاز در ايلام عادلانه است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: با وجود خارج شدن پالايشگاه ايلام از مدار؛ مديرعامل شركت گاز استان: براي تأمين گاز شهروندان مشكلي پيش‌نمي‌آيد تعرفه گاز در ايلام عادلانه است


خبرگزاري دانشجويان ايران - ايلام
سرويس: شهرستان‌ها

مديرعامل گاز شهري ايلام گفت: با پيش‌بيني‌هايي كه از قبل به عمل آورده‌ايم خارج شدن پالايشگاه گاز ايلام هيچ مشكلي براي تامين گاز شهرستان‌هاي ايلام، ايوان و بخش چوار كه تاكنون به شبكه وصل شده‌اند، پيش نخواهد آورد.

مهندس جلال شكرگزار در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)؛ اظهار كرد: هم‌اكنون گاز شهروندان ايلام از خط انتقال غرب كشور تامين مي‌شود و حتي شهرهايي كه در آينده گازرساني مي‌شوند نيز با مشكل مواجه نخواهند شد.

وي با بيان اين كه 95 درصد مصرف گاز استان را گاز خانگي تشكيل مي‌دهد افزود: حداقل فشار لازم براي گاز خانگي PSI 60 است و با تمهيداتي كه انديشيده شده است نه تنها با قطعي گاز بلكه با افت فشار نيز در سال جاري روبرو نخواهيم شد.

شكرگزار با اشاره به اين كه سال گذشته با وجود سرماي بي‌سابقه در 50 سال گذشته و نيز قطعي گاز وارداتي تركمنستان كه به شمال و حتي غرب و جنوب كشور فشار وارد كرد يادآور شد: با اين وجود سال گذشته در استان ايلام نه قطعي داشتيم و نه افت فشار گاز؛ امسال نيز در كل كشور يك سري خطوط تقويتي براي غرب كشور ايجاد شده كه كمك بسيار زيادي به تاميني گاز مناطق كرده است.

مديرعامل گازشهري استان ميانگين مصرف گاز شهروندان ايلامي را در حد متوسط ذكر و عنوان كرد: باتوجه به اين كه از فروردين مصرف گرمايي حذف مي‌شود ميزان مصرف نيز پايين آمده و به 300 تا 500 مترمكعب در روز خواهد رسيد.

وي تعرفه گاز مصرفي را در ايلام عادلانه دانست و گفت: تعرفه گاز ايلام با ضريب مناطق معتدل محاسبه مي‌شود و با افزايش مصرف مشتركين به صورت تصاعدي محاسبه مي‌شود.

انتهاي پيام

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن