تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812953555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آثار نقاشان در همايش «غزه، قرباني جنايت» نمايش داده مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: آثار نقاشان در همايش «غزه، قرباني جنايت» نمايش داده مي‌شود
گروه هنر: موزه هنرهاي معاصر فلسطين با ارائه بخشي از گنجينه هنري خود از آثار هنرمندان ايران و ديگر كشورهاي جهان و منتخب آثاري از دو سالانه‌هاي عكس و پوستر جهان اسلام، آثاري از نقاشان نسل اول فلسطين را در حاشيه همايش «غزه قرباني جنايت» در سالن اجلاس سران به نمايش مي‌گذارد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا)، به نقل از روابط عمومي موزه هنرهاي معاصر فلسطين وابسته به مؤسسه فرهنگي هنري صبا، اين موزه در حاشيه همايش «فلسطين مظهر مقاومت، غزه قرباني جنايت» كه در روزهاي 14 و 15 اسفندماه در سالن اجلاس برگزار خواهد شد، بخشي از گنجينه هنري نفيس خود شامل آثاري از نقاشان نسل اول فلسطين را همراه با نمايشگاهي از منتخب آثار عكس و پوستر دو سالانه‌هاي جهان اسلام با موضوع فلسطين و مقاومت ارائه خواهد كرد.

در اين گنجينه آثار منحصر به فرد و ارزشمندي از هنرمندان ايران و سراسر جهان با موضوع مقاومت نگهداري مي‌شود. آثاري كه در همايش «غزه، قرباني جنايت» براي اولين‌بار ارائه مي‌شود متعلق به نقاشان نسل اول فلسطين است. همچنين منتخبي از آثار ارائه شده در دو سالانه‌هاي اول عكس و دومين پوستر جهان اسلام كه با حضور صدها هنرمند در سطح بين‌المللي برگزار شده بود به نمايش در خواهد آمد.

موزه هنرهاي معاصر فلسطين با در اختيار داشتن يكي از غني‌ترين و بزرگترين مجموعه‌هاي هنر مقاومت و هويت اسلامي در جهان، در گونه‌هاي مختلف هنري هر بار در يكي از همايش‌هاي بزرگي كه به دفاع و حمايت از ملت مظلوم فلسطين اختصاص يافته بخشي از اين گنجينه را در معرض ديد علاقمندان قرار داده و از آن رونمايي كرده است.

يادآوري مي‌شود، نمايشگاه ياد شده همزمان با كنفرانس «غزه، قرباني جنايت» در سالن اجلاس از چهارشنبه 14 اسفندماه گشايش مي‌يابد و تا پايان روز بعد به كار خود ادامه خواهد داد.

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن