تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815294979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سهم 130 ميليارد توماني انسداد مرزها در بودجه سال88


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: سهم 130 ميليارد توماني انسداد مرزها در بودجه سال88
سردار احمدي مقدم خبر داد:تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز: فرمانده نيروي انتظامي كشور گفت: كميسيون تلفيق مجلس بودجه انسداد مرزها سال آينده 130 ميليارد تومان تعيين كرده است.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران، "سردار اسماعيل احمدي‌مقدم" با بيان اين مطلب گفت: مرزباني ناجا در سال جاري اقدامات بسيار بزرگي را انجام داده است. انسداد مرزها، تقويت حضور نيروها در مرز، افزايش كشفيات مواد مخدر، كاهش قاچاق مواد مخدر، كالا و سوخت، و كاهش تردد‌هاي غير‌مجاز از اقداماتي است كه نيروي انتظامي در مرزها انجام داده است.

سردار احمدي‌مقدم افزود: مرزها در اغلب مناطق استان‌هاي سيتان و بلوچستان و كردستان مسدود شده است و اقدامات تقويتي مناسبي نيز صورت گرفته اما اين اقدامات ناتمام است.

وي تأكيد كرد: در سال 88 شاهد يك شكوفايي در حوزه مرزها خواهيم بود، اولويت اقدام در مرزها نيز با مرزهاي شمال غرب و جنوب شرق كشور است.

فرمانده ناجا اظهار داشت: مرز‌ها در برابر ورود سلاح، مواد مخدر، قاچاق كالا و سوخت نبايد فاقد كنترل باشد، مرزهايمان بايد هويت داشته باشند.

سردار احمدي‌مقدم گفت: تقويت ساختارها و استعداد يگان‌هاي مرزي اولويت ديگر نيروي انتظامي در سال آينده است و 27 درصد ارتقا نيرو در مرزها خواهيم داشت تا مرزها به هويت و حاكميت نسبي برسند.

فرمانده ناجا درباره اجراي رزمايش امنيت در سيستان و اجراي پايلوت مرزها گفت: اين طرح‌ها قرار بود 15 اسفند برگزار شود كه به دليل فشردگي برنامه‌ها در پايان سال و همچنين شرايط آب‌وهوايي به فروردين سال آينده موكول شد.

طرح انسداد مرزها در زابل محقق شده است

وي در پاسخ به سوالي در ارتباط با انسداد مرزها گفت: انسداد مرزها كار سختي است مرزباني طي 5/3 سال گذشته 200 درصد تقويت شده است كه سال آينده به 400 درصد ارتقا خواهد يافت. قبل از اين از هر حيثي مطلوبيت اشراف بر مرزها 15 درصد بود كه اين ميزان در سال آينده بين 60 تا 70 درصد مي‌رسد، باقي آن نيز در برنامه پنجم به دست خواهد آمد.

سردار احمدي‌مقدم در پاسخ به پرسشي در ارتباط با عملكرد ضعيف نيروي انتظامي در طرد و ورود اتباع بيگانه به كشور گفت: اين انتقاد منصفانه‌اي نيست در 2 سال گذشته ورود اتباع غيرمجاز به كشور كاهش يافته، روزي هم كه براي برخورد با اتباع بيگانه اقدام كرديم فشار آوردند كه نيروي انتظامي از شدت برخوردها بكاهد.

احمدي‌مقدم گفت: ميزان دستگيري‌ها و طرد اتباع بيگانه شرايط خاص خودش را دارد در بعضي بخش‌ها ممكن است به نيروي كار خارجي نياز داشته باشيم اما اين اقدامات بايد ضابطه‌مند باشد.

فرمانده نيروي انتظامي تأكيد كرد: براي اين‌كه اتباع غيرمجاز خارجي در كشور نباشند توان لازم را داريم اما انسداد مرزها در اين زمينه كمك شاياني به ما خواهد كرد.

وي درباره بودجه انسداد مرزها گفت: با توجه به محدوديت‌هاي كشور شرايط اقتصادي و قيمت نفت امسال بودجه انسداد مرزها 30 درصد افزايش يافته است و از نظر ما مناسب است. 100 ميليارد تومان هم خودمان اضافه خواهيم كرد. بودجه انسداد مرزها 3 هزار ميليارد تومان است. اميدواريم تا پايان برنامه پنجم انسداد مرزها محقق شود.

سردار احمدي‌مقدم گفت: مرزهاي امن كشورهاي پاكستان و افغانستان مرز ايران است و آن‌ها در اين زمينه دغدغه‌اي ندارند اما حضور اين دولت‌ها در مرزهايشان شايسته نيست.

فرمانده نيروي انتظامي افزود: اقدامات دولت پاكستان در مرزهايش با ايران شايسته نيست، در نشست وزير كشور پاكستان با مسئولان كشورمان، قول داده‌اند تا امنيت را در مرزها افزايش دهند.

انتهاي پيام//

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن