تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814724761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديدارهاي معوقه ليگ دسته اول جدال مدعيان گروه يك با قعر جدولي‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: ديدارهاي معوقه ليگ دسته اول جدال مدعيان گروه يك با قعر جدولي‌ها
جام جم آنلاين: دو بازي از ديدارهاي معوقه ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور فردا (پنج‌شنبه) در شهرهاي تبريز و تهران برگزار مي‌شود.


به گزارش ايسنا ، در يكي از ديدارهاي روز پنج‌شنبه، تيم هما تهران در زمين اختصاصي خود از تيم مدعي آلومينيوم اراك پذيرايي مي‌كند.اين ديدار قرار بود 27 دي برگزار شود كه به دليل تعليق تيم تهراني، به زمان ديگري موكول شد.

هم‌اكنون در جدول رده‌بندي گروه يك، تيم آلومينيوم با 14 بازي و 28 امتياز و دو بازي كمتر نسبت به صدرنشين، در مكان سوم جدول رده‌بندي جاي دارد. هما تهران هم با 17 امتياز در مكان نهم جدول جاي گرفته است.

با توجه به فشرده‌تر شدن رقابت در صدرجدول گروه يك، تيم آلومينيوم براي صعود به مكان دوم و نزديك شده به استيل‌آذين 32 امتيازي نياز مبرمي به سه امتياز اين بازي دارد.

در ديگر ديدار معوقه ليگ آزادگان تيم رده دومي شهرداري تبريز از نساجي مازندران بحران زده پذيرايي مي‌كند.

شاگردان محمدحسين ضيائي پس از پيروزي شگفت‌انگيز 2 بر 1 برابر استيل‌آذين در تهران، شكست برابر آلومينيوم اراك را به دست فراموشي سپرده‌اند و به دنبال پيروزي در اين بازي و صعود به صدرجدول رده بندي گروه يك هستند.

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن