تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815439829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش نشست سمينار تهيه و توليد در خانه سينما؛رئيس آكادمي اسكار: هيچ فيلمي قدرت ضربه زدن به فرهنگ و تمدن ايران را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش نشست سمينار تهيه و توليد در خانه سينما؛رئيس آكادمي اسكار: هيچ فيلمي قدرت ضربه زدن به فرهنگ و تمدن ايران را ندارد
خبرگزاري فارس: سيد گانيس با ستايش از تمدن ايران، تأكيد كرد كه «نگران نباشيد من مطمئنم كه هيچ فيلمي قدرت ضربه زدن به فرهنگ و تمدن شما ايراني‌ها را ندارد».


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي خانه سينما، نشست سمينار تهيه و توليد با حضور جمعي از اهالي سينماي ايران در خانه سينما برگزار شد.
در اين سمينار كه غلامرضا موسوي و ايرج تقي پور مديريت آنرا به عهده داشتند تجربه سال ها فعاليت در سيستم استوديوي فيلمساز خارج از كشور مورد بررسي قرار گرفت و وظايف تهيه كننده مراحل انتخاب فيلم‌نامه و مواد داستاني، استخدام و چگونگي همكاري دست‌اندركاران يك پروژه سينمايي و مناسبات موجود در توليد و پس از توليد، مخاطب آزمايي و نقش تهيه كننده در بازاريابي و تبليغات و همچنين نحوه ايجاد برنامه‌هاي بازاريابي براي فيلم‌ها، راهبردهاي تبليغاتي در رسانه‌ها، انتخاب پخش كننده، الگوهاي مختلف پخش مذاكره با پخش‌كنندگان و صاحبان سينماها، بازارهايي پس از اكران فيلم‌ها و همچنين مسايل مربوط به حق پخش و حقوق معنوي آثار مورد تحليل و بررسي قرار گرفت.
سيد گانيس در اين سمينار در پاسخ به سوال مهرداد فريد نويسنده و كارگردان سينماي كشورمان در مورد فيلم ضد ايراني 300 اظهار داشت: " اين فيلم بر اساس يك كميك استريپ ساخته شده و هيچ‌كس هم به درستي يا نادرستي آن اهميت نداد " وي با ستايش از تمدن ايران، تاكيد كرد كه " نگران نباشيد من مطمئنم كه هيچ فيلمي قدرت ضربه زدن به فرهنگ و تمدن شما ايراني‌ها را ندارد ".
تام پولاك نيز در اين سمينار گفت: "گمان من اين است كه كساني كه به تماشاي فيلم 300 آمده بود فقط آن را به عنوان يك فيلم فانتزي و كميك ديدند و كسي در مورد آن تحقيق نكرده بود. اي كاش اين كار را مي‌كردند كه اينگونه برخورنده نباشد ".
ويليام هوربرگ با اظهار اميدواري نسبت به از اينكه فيلم‌هاي ايراني بيشتري در آمريكا نشان داده و از اين راه سينماي شما و محبوب‌تر شود، خواستار گسترش و توزيع مناسب‌تر آنها شد و همچنين آرزو كرد امكان ساخت و توليدات مشترك فراهم شود.
پوران درخشنده، فريال بهزاد، بيتا منصوري، ابوالحسن داوودي، عليرضا رئيسيان، عليرضا شجاع‌نوري، هارون يشايايي، مهدي صباغ‌زاده، سيامك شايقي، ابراهيم وحيدزاده، اميرشهاب رضويان، منوچهر مصيري، علي واجدسميعي، قاسم قلي پور، امير حسين شريفي، مهدي كريمي، غلامرضا آزادي، داوود توحيدپرست، حسن يكتاپناه، رحمان رضايي، ارد زند، رامين محسني، مهرداد فريد، هادي انباردار، خسرو اميرصادقي، مسعود بهنام، داود يوسفيان، كاوه ايماني، رضا حيدرنژاد، ناصر محمدي، محمد اطبايي، حسين ايري، جعفر صانعي مقدم، امير حسين علم‌الهدي، ناصر صفاريان، شهرام عليدي، عاطفه خادم الرضا، كيوان كثيريان، حسن معظمي، رضا استادي، هادي مقدم دوست، ميلاد صدرعاملي، خسرو نقيبي، عليرضا باذل و... از جمله افرادي بودند كه در اين دو سمينار حضور داشتند.
انتهاي پيام/ا

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن