تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815461355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد در اروميه : بايد از بداخلاقي‌ها جلوگيري شود


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: احمدي نژاد در اروميه : بايد از بداخلاقي‌ها جلوگيري شود
جام جم آنلاين: محمود احمدي‌نژاد در ادامه دور دوم سفرهاي استاني خود عصر امروز در جمع مردم اروميه در ورزشگاه تختي اين شهر اظهار داشت: مردم آذربايجان غربي نماد هوشمندي، نجابت و كار در بين ملت ايران هستند و اين ديار جلوه زيباي برادري، همدلي، تفاهم و صيانت از مرزهاي فرهنگي، عزت و استقلال ملت ايران است.


به گزارش مهر، رئيس جمهور با بيان اينكه آسمان آذربايجان غربي پر از ستاره‌هاي درخشان، انسان‌هاي پاك، علما، ادبا ، شهدا، جانبازان و آزادگان است و تاريخ اين ديار سراسر هنر، پايداري و عزت است، افزود: مردم آذربايجان غربي همواره با گامهاي استوار و اراده محكم در خدمت پيشرفت و تعالي ايران اسلامي بوده و از ماكو تا سردشت در خدمت ملت ايران و منافع آن بوده‌اند.

احمدي نژاد زيباترين و بهترين خاطرات دوران جواني خود را مربوط به استان آذربايجان غربي دانست و تصريح كرد: مردم اين ديار در دوران دفاع مقدس و زمان سختي‌ها و مشكلات با همدلي و صلابت ايستادند و بخشي از زيباترين مقاطع تاريخ ملت ايران را ترسيم كردند و حقيقتا نقش مردم اين استان در پيروزي ملت ايران نقشي بسيار پررنگ و پرارزش است.

وي با اشاره به وظايف و ويژگي‌هاي دولت اسلامي با بيان اينكه دولت بايد عدالت‌محور و مروج مهر و محبت بين آحاد ملت باشد گفت: دولت اسلامي بايد همواره در برابر ظالمان بايستد، از مظلومان دفاع و تلاش كند خدمتگزاري به مردم را به اوج برساند.

احمدي‌نژاد ادامه داد: ترويج اخلاق حسنه و پايبندي به اخلاق نيكو از ديگر وظايف دولت اسلامي است و بر اين اساس همه كاركنان و كارگزاران دولت بايد در پي برپايي اخلاق حسنه، تواضع و فروتني در برابر مردم باشند و همواره احساس خدمتگزاري به مردم در آنها نمود داشته باشد.

وي با بيان اينكه مفتخريم پيامبر اكرم (ص) الگوي ماست و بايد تلاش كنيم از بهترين الگو يعني پيامبر اسلام پيروي و اخلاق و رفتار او را در زندگي خود پياده كنيم، يادآور شد: پيامبران به ويژه پيامبر اسلام آمده‌اند تا تواضع، فداكاري، عشق و خدمت به ديگران را در جامعه ترويج كنند.

بايد از بداخلاقي ها جلوگيري شود

رئيس دولت نهم تاكيد كرد: همه اجزاي حكومت از شخص رئيس جمهوري تا روساي ساير قوا، نمايندگان مجلس، استانداران، كارشناسان و مديران همه موظف به رعايت اخلاق نبوي در رفتار و تصميم خود هستند و هر كسي به هر اندازه به اخلاق پيامبر نزديك شود به همان اندازه لطف و رحمت شامل او و جامعه خواهد شد. اگر مي‌خواهيم در جامعه ما رحمت الهي جاري باشد، بايد نسبت به يكديگر نيكوكار باشيم.

احمدي‌نژاد با تاكيد بر اينكه دولت اسلامي بايد مروج برادري، همدلي، احترام، تكريم و فداكاري به آحاد جامعه باشد اظهار داشت: دولت بايد خوش‌رفتاري را در جامعه ترويج كند و مديران هم بايد نماد رعايت امانت و صداقت در جامعه باشند و تلاش كنند تا در فضاي عمومي جامعه اخلاقي را اشاعه دهند كه از بداخلاقي‌ها، افتراها و اقدام‌هاي اينچنيني جلوگيري شود. هر قدر اخلاق نبوي را رعايت كنيم، در حقيقت وحدت و همبستگي ملي و استحكام ملت ايران را تقويت كرده‌ايم.

اوبا اشاره به وضعيت امروز جهان اظهار داشت: مشكلات جامعه بشري همه و همه به خاطر دوري قدرتهاي بزرگ از اخلاق پيامبران، بداخلاقيها، بي عدالتيها و عدم احترام به ملتها است.

وي افزود: خودخواهيها و روحيه استكباري باعث شده كه فضاي تهديد، كينه ورزي، درگيري و تجاوز آرامش را از جامعه بشري بگيرد.

رئيس جمهور ادامه داد : هر جا كه جنگ، تجاوز و اشغالي رخ مي دهد ناشي از وجود افرادي است كه اخلاق نبوي را كنار گذاشته اند و از حلم، صبر، پاكي و عدالت بي خبرند.

وي همچنين گفت: راه اصلاح وضعيت جهان اين است كه همه دست به دست هم دهيم و با ترويج اخلاق پيامبر اسلام (ص) صلح، محبت و برادري مشكلات را از پيش پا برداريم.

احمدي نژاد خطاب به قدرتهاي بزرگ توصيه كرد: ما به شما نصيحت مي كنيم برگزيدن اخلاق پيامبر به نفع شما و ملتها است.

رئيس قوه مجريه اضافه كرد: ما شما را به پاكي، عدالت و احترام به حقوق ديگران دعوت مي كنيم و اميدواريم اين دعوت را بپذيريد.

مهمترين مسئوليت تاريخي ما ساختن ايران است

رئيس شوراي عالي امنيت ملي خاطرنشان كرد: آنها كه مي گويند مي خواهند در سياستهاي خود تغيير ايجاد كنند تغيير اين است كه از اخلاق تجاوز و زورگويي به اخلاق انساني و پيامبران تغيير رفتار دهند و بدانند اگر اين دعوت را بپذيرند به نفع آنان و ملتهاي آنان است، اما اگر در برابر دعوت به خير و نيكي بايستند بايد بدانند ملتها امروز بيدارند و در پيشاپيش ملتهاي جهان مردم ايران و مردم آذربايجان غربي ايستاده اند و شما را از اريكه قدرت فاسد به زير خواهند كشيد.

رئيس جمهور تاكيد كرد: دوران امپراطوري هاي فاسد به پايان رسيده است.

وي با اشاره به برگزاري كنفرانس حمايت از ملت فلسطين كه صبح امروز در تهران آغاز شد، اظهار داشت: با جناياتي كه صهيونيستها در غزه و فلسطين انجام داده اند روي همه جنايتكاران تاريخ را سفيد كرده لذا دنيا بداند ملت ايران از رفتار صهيونيستها بيزار است و همواره حامي ملت فلسطين خواهد ماند.

احمدي نژاد اضافه كرد: امروز بزرگترين ماموريت ملت ايران و مهمترين مسئوليت تاريخي ما ساختن ايران است و ايران بايد به سرعت ساخته شود تا جايگاه شايسته خود را پيدا كند لذا هر اقدام و رفتاري كه توجه، همدلي و عزم ملت ايران را از كار، تلاش و سازندگي منحرف كند حتما در خدمت ملت ايران نخواهد بود.

رئيس قوه مجريه ادامه داد: امروز دولت، مجلس، قوه قضائيه، همه استانها، كارگران، كشاورزان، فرهنگيان، دانشجويان، دانش آموزان، صنعتگران و عشاير غيور بايد دست به دست هم دهند و كشور را جلو ببرند.

رئيس شوراي عالي امنيت ملي با اشاره به تصميمات خوبي كه در سفر اول هيئت دولت به اين استان اتخاذ شد تصريح كرد: بخش قابل توجهي از مصوبات دور اول تا امروز عملياتي شده است و به فضل الهي در اين سفر هم مروري بر مصوبات دور اول خواهيم داشت و بر اساس كارهاي كارشناسي انجام شده تصميماتي براي اين استان اتخاذ مي كنيم.

رئيس جمهور با اشاره تصميماتي كه در دستور كار دولت براي استان آذربايجان غربي قرار دارد گفت: در تمام بخشهاي آب، كشاورزي، روستاها، شهرها، مسكن و بخشهاي گوناگون دولت تصميماتي را اتخاذ خواهد كرد.

وي از جمله مصوبات دولت در سفر دور دوم به اين استان را تصويب مطالعه و احداث 11 دانشكده و مركز آموزش عالي خواند.

احمدي نژاد افزود: همچنين با توجه به طبيعت منحصر به فرد و بسيار زيباي اين استان از جنوبي ترين تا شمالي ترين، چالدران و سردشت 42 منطقه نمونه گردشگري به تصويب دولت خواهد رسيد.

رئيس قوه مجريه ادامه داد: براي ايجاد اشتغال و توسعه صنعتي استان 33 طرح بزرگ صنعتي و معدني به تصويب هيئت دولت خواهد رسيد.

رئيس شوراي عالي امنيت ملي همچنين گفت: براي جوانان عزيز اين استان 27 سالن ورزشي جديد كه نيمي از آن مختص بانوان و نيمي ديگر مختص آقايان خواهد بود احداث خواهد شد.

رئيس جمهور در خاتمه از مردم استان آذربايجان غربي به خاطر تلاشهايشان در طول تاريخ و دوران انقلاب اسلامي و استقبال گرم و صميمي آنان قدرداني كرد.

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 289]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن