تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815644899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصاحبه و خبر


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: مصاحبه و خبر
صلاح بدانند مقابل ملوان بازي مي‌كنم
پولادي: حضورم در پرسپوليس قطعي شد

ايران ورزشي – مهرداد پولادي عصر ديروز گفت: در جلسه‌اي كه عصر يكشنبه بين آقايان پروين، رويانيان و سعد محمدي برگزار شد، دو طرف براي انتقالم به تيم پرسپوليس به توافق رسيدند و قرار است رضايتنامه‌ام جهت حضور در اين تيم صادر شود. به احتمال فراوان رضايتنامه‌ام امروز صادر مي‌شود و مشكلي براي حضور در پرسپوليس ندارم.وي در ادامه با ابراز خرسندي از حضور در تيم پرسپوليس گفت: به زودي در تمرين‌هاي تيم پرسپوليس شركت مي‌كنم و از نيم فصل دوم رقابت‌هاي ليگ برتر براي اين تيم به ميدان خواهم رفت. خوشحالم كه از بلاتكليفي خارج شدم. اگر رضايتنامه‌ام صادر شود خيلي زود قرارداد مي‌بندم و اگر كادر فني پرسپوليس صلاح ديد، مي‌توانم مقابل ملوان بازي كنم.ظاهراً براي جذب پولادي خبري از معاوضه بازيكن نبود و باشگاه پرسپوليس پول صدور رضايتنامه او را به مس داده است.

مهدوي‌كيا با پرسپوليس قرارداد 6 ماهه بست

ايران ورزشي – مهدي مهدوي‌كيا پس از جلسه با دنيزلي و موافقت رويانيان به پرسپوليس بازگشت. اين بازيكن بعدازظهر ديروز پس از جلسه‌اي با مسوولان باشگاه پرسپوليس قرارداد 6 ماهه‌اش را امضا كرد.
مهدوي‌كيا امروز قرارداد خود را در هيات فوتبال استان تهران ثبت خواهد كرد. همچنين پيراهن‌هاي شماره 3، 5 و 19 باشگاه پرسپوليس به مهدوي‌كيا پيشنهاد داده شده تا وي با يكي از اين شماره‌ها در نيم فصل دوم ليگ برتر به ميدان برود.

ديدار رويانيان، پروين و زارع با وزير ورزش

ايران ورزشي – بعد از گذشت سه ماه از حضور محمد رويانيان در باشگاه پرسپوليس، مسوولان اين باشگاه براي ارائه گزارشي به وزير ورزش و جوانان به ديدار عباسي رفتند. در اين ديدار رويانيان، زارع و علي پروين حضور داشتند و ضمن ارائه گزارشي سه ماهه از عملكرد خود درباره خصوصي‌سازي باشگاه، حضور دنيزلي در پرسپوليس و مشكلات باشگاه با عباسي صحبت كردند. عباسي هم اعلام كرد از باشگاه استقلال و پرسپوليس مانند گذشته حمايت خواهد كرد و اوضاع اين دو باشگاه را از دور پيگيري مي‌كند. وي همچنين از زحمات مسوولان باشگاه پرسپوليس تشكر كرد.

احتمال بازگشت بهترين سرمربي فوتسال جهان به تيم ملي
مذاكرات جدي شمس با لهستان

ايران ورزشي- بعد از جدايي از تيم ملي فوتسال كشورمان، بارها از تيم‌هاي مختلف پيشنهادهايي داشت اما همچنان كارش را در داخل كشور ادامه داد. اما ظاهرا مذاكرات حسين شمس بهترين سرمربي فوتسال جهان در سال 2010، با مسوولان تيم ملي فوتسال لهستان وارد فاز جدي‌تري شده و امكان دارد او مذاكراتش را 21 اسفند نهايي كند البته با تغييرات احتمالي در فدراسيون فوتبال ممكن است شمس قبل از مذاكرات نهايي‌اش با لهستان به تيم ملي كشورمان بازگردد.

ماماني شاگرد جديد دايي

ايران ورزشي – محمد رضا ماماني بازيكن اسبق پرسپوليس كه ماه‌ها از ميادين فوتبال دور بود با حضور در باشگاه راه‌آهن با اين تيم قرارداد امضا كرد. اين بازيكن چند هفته‌اي بود كه در تمرين‌هاي اين تيم شركت مي‌كرد و با تاييد علي دايي ديروز براي قرارداد بستن به باشگاه رفت و قرارداد خود را امضا كرد تا امروز براي ثبت قرارداد به هيات فوتبال برود! ماماني كه در پرسپوليس هم حضور داشت، فصل پيش در شهرداري ياسوج بود. راه آهن در حال مذاكره با يك بازيكن ليگ برتري هم هست. آيا علي دايي مشكل تساوي‌هاي مكرر و عدم پيروزي‌اش را با محمدرضا ماماني مرتفع مي‌كند؟!

پرسپوليس قبول كرد ماليات بازيكن كامروني را بدهد
الونگ امروز قراردادش با استقلال را ثبت مي‌كند

ايران ورزشي – بعد از اينكه باشگاه پرسپوليس موافقت كرد ماليات 20 ميليون توماني هافبك كامروني سابق خود را پرداخت كند، مشكل الونگ الونگ براي ثبت قرارداد با تيم جديدش حل شد و اين بازيكن صبح امروز با حضور در هيات فوتبال استان تهران قراردادش را با استقلال ثبت مي‌كند.پيش از اين وقتي الونگ در جريان مسابقات جام ولايت در تركيب آبي‌هاي پايتخت در دربي به ميدان رفت، اخبار زيادي در مورد عقد قرارداد همكاري اين بازيكن كامروني با استقلال منتشر شد. البته بعد از مدتي علي فتح‌ا...‌زاده با نظر مظلومي مذاكرات با الونگ را متوقف كرد و در مصاحبه‌اي اعلام كرد استقلال بايد بازيكني بهتر از الونگ را جذب كند ولي بعد از گذشت چند هفته و به دنبال مذاكره با چند بازيكن داخلي و خارجي، وقتي مديران استقلال نتوانستند بازيكناني كه مدنظر كادر فني بود را جذب كنند، در نهايت تصميم به جذب فوتباليست كامروني گرفتند. در اين مدت الونگ با باشگاه پرسپوليس اختلافاتي درباره ماليات قرارداد چندسال قبل خود پيدا كرده بود كه روز گذشته در نهايت پرسپوليسي‌ها با حكم اداره ماليات، قبول كردند 20 ميليون ماليات او را پرداخت كنند. بعد از اين اتفاق الونگ الونگ و مدير برنامه‌هايش به سازمان ليگ برتر رفتند و با عزيزمحمدي درباره انجام كارهاي اداري جهت حضور در نيم فصل جديد مذاكراتي انجام دادند. البته ديروز حضور الونگ در دفتر عزيزمحمدي همزمان شد با جلسه مديران و عوامل دو باشگاه استقلال و شاهين بوشهر در سازمان ليگ برتر. هنگامي كه استقلالي‌ها قصد ترك دفتر عزيزمحمدي را داشتند علي نظري جويباري و منصور پورحيدري از الونگ الونگ خواستند صبح روز دوشنبه با نماينده باشگاه به هيات فوتبال برود و قرارداد خودش را با اين تيم ثبت كند و بلافاصله با حضور در تمرين‌ها ضمن معرفي خود به كادر فني، كارش را با استقلال رسما شروع كند.

همبازي آندو به استقلال پيوست
جي لويد ساموئل هم آبي‌پوش شد

ايران ورزشي – جي لويد ساموئل مدافع ترينيداد و توباگويي سرانجام با استقلال به توافق نهايي رسيد. اين بازيكن پس از مذاكرات اوليه با مسوولان باشگاه استقلال به كشورش برگشت كه در اين ميان شايعاتي پيرامون انصراف او از حضور در فوتبال ايران منتشر شد اما سرانجام اين بازيكن با استقلال به توافق رسيد تا امروز همراه با الونگ الونگ راهي هيات فوتبال شده و قرارداد خود را با استقلال رسمي كند. او نيز مثل الونگ الونگ مي‌تواند در اولين بازي ليگ براي استقلال مقابل تيم سپاهان بازي كند.

دوشنبه|ا|12|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن