تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815437989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان ميراث فرهنگي استان زنجان: آموزش فرهنگ برخورد با گردشگران بايد از مدارس آغاز شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان ميراث فرهنگي استان زنجان: آموزش فرهنگ برخورد با گردشگران بايد از مدارس آغاز شود
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان زنجان گفت: بايد نحوه برخورد با گردشگران خارجي و فرهنگ جذب گردشگر در مدارس به دانش‌آموزان آموزش داده شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از زنجان، فرهنگ فرخي چهاشنبه‌شب در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اينكه هنوز فرهنگ رفتار و برخورد با گردشگران خارجي در ايران جا نيافتاده است، اظهار داشت: بايد چگونگي جذب، جلب و نگهداري گردشگري را به افراد جامعه آموزش داد.
وي با اشاره به اينكه بالا رفتن ساعت حضور گردشگر مساوي با درآمد‌زايي در منطقه خاطر‌نشان كرد: گردشگري و جلب گردشگر امروز يك صنعت پر رونق در جهان است.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان زنجان به جاذبه‌هاي تاريخي استان زنجان اشاره كرد و افزود: سازمان ميراث فرهنگي استان زنجان سعي دارد، برنامه‌هاي جذب و نگهداري گردشگر را از برنامه‌هاي اولويت دار خود قرار دهد.
وي در ادامه با اشاره به برنامه‌هاي ستاد سفرهاي نوروزي در استان زنجان گفت: استقبال از گردشگران و اهداي هديه به نخستين مسافران ورودي به استان، استقرار مراكز اطلاع‌رساني به گردشگران در سطح استان با همكاري هلال احمر، نظارت بر نحوه خدمات‌رساني اصناف مختلف، برپايي سفره‌هاي هفت سين در تمامي شهرستان‌هاي استان توسط شهرداري‌ها، چاپ و تكثير بروشور و نقشه گردشگري استان براي توزيع در سطح استان، نصب پلاكارد و بنر خوشامد‌گويي به گردشگران در سطح استان از جمله برنامه‌هاي ويژه اين ستاد در ايام نوروز خواند.
فرخي با اشاره به اينكه در روزهاي نخست سال نو و 12و 13 فروردين مراكز تاريخي و موزه‌هاي استان به طور رايگان آماده بازديد گردشگران و مهمانان است، افزود: دانشجويان مي‌توانند در طول تعطيلات نوروز با ارائه كارت دانشجويي براي بازديد از موزه‌ها و اماكن تاريخي استان به صورت نيم بها اقدام كنند.
وي با اشاره به برنامه‌هاي سازمان در سال آينده گفت: برگزاري يك مراسم بزرگداشت و گراميداشت ثبت معنوي مراسم عزاداري حسينيه اعظم زنجان در 17 ربيع‌الاول سالروز ميلاد مسعود پيامبر اعظم و امام جعفر صادق (ع) از جمله برنامه‌هاي سازمان در سال آينده اعلام و خاطر‌نشان كرد: اين مراسم براي تقدير از بانيان برگزاري اين مراسم، مداحان و سخنرانان اين ايام برگزار مي‌شود.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان زنجان افزود: اين مراسم به صورت مردمي و با پيشنهاد سازمان ميراث فرهنگي و توسط هيئت امناي مسجد حسينيه اعظم برگزار مي‌شود.
فرخي با اعلام اينكه در اين مراسم مسئولان استاني و كشوري نيز حضور دارند، گفت: اين مراسم با حضور حدود 2 هزار نفر از ميهمان در مسجد حسينيه اعظم زنجان برگزار مي‌شود.
اين مقام مسئول افتتاح چند موزه را از ديگر برنامه‌هاي سازمان برشمرد و خاطر‌نشان كرد: اميدواريم تا پايان سال آينده حدود 16 موزه كه از مصوبات سفرهاي هيئت دولت به استان است را اجرايي كنيم.
انتهاي پيام/ل20

پنجشنبه|ا|15|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن