تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815538556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندارمازندران:تداوم حيات بستگي به منابع طبيعي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندارمازندران:تداوم حيات بستگي به منابع طبيعي دارد
ساري - استاندار مازندران با بيان اينكه منابع طبيعي از جمله مواهب الهي و سرمايه ملي است گفت : تداوم زندگي وحيات انسان بستگي به وجود منابع طبيعي دارد .


" سيد محمد كريمي " روز پنجشنبه در مراسم جشن درختكاري در ساري افزود : طراوت زندگي و ادامه حيات انسان به پايداري و توسعه جنگل نياز دارد .
وي كه در جمع كاركنان و ماموران يگان حفاظت اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري مازندران منطقه ساري سخن مي گفت اظهارداشت : آنچه كه خداوند منان براي تداوم زندگي بشر در روي زمين مهيا نمود حفظ نعمات الهي است كه بستگي به منابع طبيعي دارد .
استاندار مازندران ضمن تقدير و تشكر از كاركنان منابع طبيعي در حفظ و حراست از اين سرمايه ملي بيان داشت : نگهداري از جنگل و مرتع كار بسيار سختي است اما از اجر معنوي و پاداش خوبي در نزد پروردگارتان برخوردار هستيد .
" كريمي " اضافه كرد :با نگاهي كه شما كاركنان منابع طبيعي به عرصه هاي منابع طبيعي داريد مطمئن باشيد مسوولان نظام اسلامي نيز با شما همگام هستند و هميشه پشتيبان شما خواهند بود .
وي در بخش ديگر از سخنانش به مزاياي ديگر جنگل و مرتع اشاره كرد و خاطرنشان كرد : اگر جنگل و مرتع نبود سرزميني وجود نداشت كه انسانها ادامه حيات بدهند پس وجود سرشار درختان است كه ابر ، باران ، چشمه ساران ، رودخانه در جريان هستند .
وي ضمن شكرگزاري از اين همه نعمات الهي گفت : قدر اين همه نعمات پرودگار را بدانيم و طبق وظيفه به نسل آينده بسپاريم .
دراين مراسم مدير كل منابع طبيعي و آبخيزداري مازندران منطقه ساري نيز در سخناني هفته منابع طبيعي را به عنوان يك تذكر و ياداوري از حفظ طبيعت و حيات براي جامعه دانست و گفت : درخت و طبيعت را خداوند براي انسان خلق كرده بايد استفاده درست ومناسبي از اين نعمات الهي صورت گيرد .
" حسين عليپور " افزود : آحاد مردم در حفظ و نگهداري از منابع طبيعي وظيفه شرعي و ملي دارند و بايد با همدلي و هم انديشي در احياي منابع خدادادي بكوشيم .
وي اظهارداشت : 40 درصد وسعت اين استان را جنگلها و ديگر منابع طبيعي تشكيل داده است و اين عرصه ها متعلق به همه مردم است .
وي در بخش ديگر از سخنانش به مديريت طرحهاي جنگل داري در طول 30 سال گذشته اشاره كرد و بيان داشت : 90 درصد جنگل ها تحت پوشش مديريت قرار دارد كه ازاين مساحت و 70 درصد داراي مجريان طرحهاي جنگل داري است .
وي خاطرنشان كرد : تا كنون 112 هزار هكتار جنگل كاري ، بالغ بر 340 هزار هكتار طرح مرتعداري ، سه هزار و 200 كيلومتر جاده جنگلي توسط اين اداره كل درطول 30 سال گذشته انجام شده است .
بگزارش ايرنا ، 648 هزار هكتار جنگل و 908 هزار هكتار مرتع از گلوگاه بهشهر تا علمده نور تحت حوزه استحفاظي اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري مازندران منطقه ساري قرار دارد .
در استان مازندران دو اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري در ساري و نوشهر مستقر است . ك/2
609/402/506

پنجشنبه|ا|15|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن