تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814793224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار ورئيس كميته برنامه ريزي شهرستان پاكدشت: مديران دستگاه‌هاي اجرايي، بايد خود را خدمتگزار مردم بدانند


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: فرماندار ورئيس كميته برنامه ريزي شهرستان پاكدشت: مديران دستگاه‌هاي اجرايي، بايد خود را خدمتگزار مردم بدانند
پاكدشت - خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: فرماندار ورئيس كميته برنامه ريزي شهرستان پاكدشت گفت: رويكرد دولت خدمتگزار، خدمت بدون منت به مردم شريف و قدرشناس است.
قربانعلي مقبلي در جلسه كميته برنامه ريزي شهرستان پاكدشت كه با حضور امامي معاون برنامه ريزي فرماندار و مسئولان ادارات در سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد، ضمن برشمردن ويژگيهاي مديريت جهادي اظهار داشت: هر مدير و مسوولي در دستگاه‌هاي اجرايي، بايد ضمن تلاش براي رفع كاستي‌ها و تحقق مطالبات مردم، خود را خدمتگزار مردم بداند و در برخورد با آنها تواضع و فروتني را از اصول اخلاقي خود قرار دهد.
وي خدمت رساني و تلاش بي‌وفقه در رفع مشكلات مردم را حق مسلم مردم اعلام كرد و افزود: رويكرد دولت خدمتگزار، خدمت بدون منت به مردم شريف و قدرشناس است. مقبلي در اين جلسه با بيان اينكه تصميمات كميته برنامه ريزي نقش مؤثر و تعيين‌كننده‌اي در پيشبرد و تحقق اهداف و برنامه‌هاي كلان شهرستان در بخشهاي مختلف ايفا مي‌كند،جايگاه اين كميته را در ايجاد و اصلاح زير ساختهاي شهرستان بسيار حائز اهميت دانست و گفت: همه مسوولان دستگاههاي شهرستان با هم انديشي و تشريك مساعي،ضمن ايجاد پويايي، تحرك و افزايش كارايي و بازدهي در حوزه مديريت خود، با ارائه ابتكارات و ايده‌هاي نو به رشد و توسعه شهرستان در بخشهاي مختلف كمك نمايند.
فرماندارپاكدشت تصريح كرد: انتظار اين است هر يك از مسولان و مديران دستگاههاي اجرايي با تلاش شبانه روزي در راستاي توسعه و سازندگي اين شهرستان در جهت اجرا و بهره‌برداري از پروژه‌ها و طرحهاي عمراني و... گامهاي جدي و اساسي بردارند.
وي با تاكيد بر تعامل و هماهنگي بين دستگاه‌هاي مختلف خاطرنشان كرد:‌هماهنگي و تعامل يك وظيفه است و نبايد سلايق افراد را در آن دخيل نمود و موفقيت هر سازمان و مجموعه‌اي منوط به تعامل و همكاري بين اعضاي آن مجموعه است تا بتوان با مشاركت و همبستگي مشكلات را مرتفع نمود.
فرماندار پاكدشت اهتمام جدي همه مسوولان جهت اجرايي شدن مصوبات كميته برنامه ريزي شهرستان را خواستار شد و افزود:ضرورت دارد مسوولان با اولويت بندي كارها و برنامه ريزي كارشناسي و توجه دقيق به مختصات فني پروژه‌ها سرعت و كيفيت اجراي پروژه‌ها را مدنظر قرار دهند و در جذب اعتبارات شهرستان گام بردارند.
مقبلي باتوجه به اعتبارات جهت پيشبرد برنامه‌ها و سرمايه‌گذاري در بخشهاي زيرساختي اظهار داشت: تخصيص اعتبارات براي تأمين هزينه‌هاي مالي طرحها، برنامه‌ها و پروژه‌هاي موردنياز قسمتي از آن بستگي به سياستها، ملاكها و برنامه ريزي‌هاي سطوح فرادستي دارد و بخشي نيز به همت، تلاش و درايت مديران شهرستاني برمي گردد.
وي ادامه داد:لذا از همه مسوولان مي‌خواهيم با نگاهي كارشناسي به نارساييها و كمبودهاي موجود در جذب اعتبارات از بخشهاي ذيربط همت گمارند تا مردم ولايت مدار و انقلابي شهرستان دستاوردها، آثار و بركات اين تلاشها را بصورت ملموس در جامعه مشاهده نمايند.

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن