تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815694289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران در كيهان


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: ايران در كيهان
مشكلات آبرساني
جاسك- خبرنگار كيهان: استاندار هرمزگان با اشاره به مشكلات آبرساني و راه در جاسك تصريح كرد: براي بهره گيري از سد جگين جهت حل مشكلات آبرساني به شهرستان جاسك برنامه هايي در نظر گرفته شده و اعتباري در حدود 900ميليارد ريال براي انتقال آب از سد جگين به جاسك پيش بيني شده كه براي هر سال 300 ميليارد ريال است و اين طرح در سال 93 به بهره برداري مي رسد.
ابراهيم عزيزي در ديدار با مردم جاسك افزود: علاوه بر اعتبار 900ميليارد ريال، اعتباراتي براي بهسازي و بازسازي خط انتقال لوله جاسك پيش بيني شده و احداث آب شيرين كن در اين منطقه به عنوان يك اقدام فوري در برنامه است.
تجليل از پژوهشگران
همدان- خبرنگاركيهان: در پايان هفته پژوهش طي مراسمي از 38 نفر پژوهشگران برتر استان همدان شامل 19نفر از اعضاي هيئت علمي دانشگاه ها و 19نفر از محققان دستگاه هاي اجرايي تجليل شد.
در اين مراسم رئيس دانشگاه بوعلي سينا با بيان اينكه تا پايان برنامه پنجم توسعه 60رشته در مقطع دكترا در اين دانشگاه راه اندازي مي شود، گفت: شعبه بنياد ملي نخبگان بزودي در همدان راه اندازي خواهد شد.
پيشقدم در اجراي طرح
طبس- خبرنگار كيهان: مدير آموزش و پرورش طبس در نشست شوراي آموزش و پرورش اين شهرستان گفت: طبس در طرح هوشمندسازي مدارس در سطح استان يزد پيشقدم است. وي افزود: در اين طرح هر دستگاه دولتي بايد به هوشمندسازي يك آموزشگاه اقدام كند. گفتني است طرح هوشمندسازي مدارس طي يك برنامه 5ساله اجرا مي شود.
دريافت تسهيلات اشتغالزايي
شهركرد- خبرنگاركيهان: در 8ماهه امسال دو هزار و 640نفر از مددجويان زير پوشش كميته امداد امام خميني چهارمحال و بختياري تسهيلات اشتغالزايي دريافت كرده اند.
مديركل كميته امداد امام خميني استان با بيان اين مطلب افزود: در حوزه خودكفايي اين نهاد بيش از 85ميليارد ريال براي ايجاد فرصت هاي شغلي هزينه شده است.
كاهش آلاينده هاي صنعتي
قزوين- خبرنگاركيهان: از تعداد 10واحد صنعتي در استان قزوين كه در سال 1389 به عنوان واحدهاي آلاينده معرفي شده اند بيش از 50درصد تاكنون اقدام به رفع آلايندگي كرده اند.
مديركل حفاظت محيط زيست استان قزوين با اعلام اين خبر اظهار داشت: تا پايان برنامه پنجم، استان ها موظف شده اند سالانه 20درصد از واحدهاي صنعتي آلاينده را كاهش دهند.
مهندس علي آقا فرهادي خاطرنشان كرد: در همين راستا اداره كل حفاظت محيط زيست استان قزوين كار گروهي تشكيل داد و طي سه جلسه به بررسي سازوكارهاي برطرف كردن آلايندگي ها اقدام كرد. وي افزود: بدنبال اين جلسات 10واحد صنعتي نسبت به رفع آلودگي اقدام كردند.
اجراي 100طرح عمراني
كرج- خبرنگاركيهان: مشاور سياسي استاندار البرز گفت: در سفر هيئت دولت به اين استان 300طرح عمراني به تصويب رسيد كه حدود يكصد طرح مرحله اجرا درآمده است.
عيسي صالحي افزود: يك هزار و 500ميليارد ريال اعتبار براي طرح هاي دردست اقدام اختصاص يافته كه 25درصد كل بودجه اختصاصي سفر سوم رئيس جمهوري به اين استان است.
وي با اشاره به 11هزار ميليارد ريال اعتبار در سفر سوم هيئت دولت به اين استان اظهار داشت: اين مقدار اعتبار براي اجراي 300طرح استان البرز تصويب شد.
تشكيل ستاد مقابله با تخلفات
بناب- خبرنگار كيهان: رئيس دادگستري شهرستان بناب در حاشيه نشست شوراي اداري اين شهرستان با اشاره به برگزاري نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي گفت: تشكيل ستاد مقابله با وقوع جرايم و تخلفات انتخاباتي در بناب تشكيل شده است. سهراب اقبالي افزود: اولين جلسه اين ستاد تشكيل شده و علاوه بر اين ستاد دو شعبه ويژه رسيدگي خارج از نوبت به جرايم انتخاباتي در دادگستري بناب راه اندازي شده و دو نفر قاضي ويژه براي اين كار تعيين شده اند. وي گفت: براي اولين بار در كشور و به دستور رئيس قوه قضائيه ستاد پيشگيري از بروز و وقوع تخلفات وجرايم انتخاباتي در شهرستان ها تشكيل شده است.
آموزش پيامدهاي مصرف موادمخدر
نائين- خبرنگار كيهان: مدير شبكه بهداشت و درمان نائين از يك دوره كلاس آموزشي موادمخدر و پيامدهاي سوء مصرف آن براي كاركنان بهداشتي درماني نايين خبر داد و گفت: اين برنامه آموزشي توسط يك افسر ارشد نيروي انتظامي اصفهان تدريس شده است.
علي شريفي هدف از برگزاري اين دوره آموزشي را آشنايي بيشتر كاركنان بهداشتي با انواع مواد روانگردان جديد و اثرات جسماني و رواني ناشي از سوءمصرف مواد اعلام كرد. شهرستان نايين داراي يك پايگاه شهري و 8 مركز بهداشتي درماني شهري و روستايي است كه بيش از 380 نفر پرسنل در حال فعاليت و خدمت رساني به مردم هستند.
اجراي طرح جامع سيل
گرگان- خبرنگار كيهان: مديرعامل شركت آب منطقه اي گلستان از اجراي طرح جامع سيل در حوضه گرگانرود تا سد وشمگير خبر داد.
ايرج حيدريان اظهار داشت: مطالعات اين طرح با محوريت وزارت نيرو و همكاري دستگاه هاي عضو كارگروه تخصصي امور سيل به اتمام رسيد.
مديرعامل شركت آب منطقه اي استان گلستان درباره اقدامات غيرسازه اي در مديريت سيلاب خاطرنشان كرد: مديريت سيلاب دشت، تهيه نقشه هاي خطر و حريم و بستر، سيستم هاي هشدار سيل و آموزش عمومي و... از جمله اقدامات غيرسازه اي در كنترل و مديريت سيلاب است.
حيدريان يادآور شد: در بخش سيستم هشدار سيل بيش از 50 ايستگاه هواشناسي و هيدرومتري در حوضه سد گلستان با هزينه بيش از 14 ميليارد و 800 ميليون ريال نصب شده است.
گردهمايي حماسه 9 دي
خرم آباد- خبرنگار كيهان: رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در گردهمايي بزرگداشت حماسه 9 دي افزود: روشنگري هاي رهبر معظم انقلاب در فتنه 88 حماسه 9 دي را آفريد و توصيه هاي ايشان از طريق امر به معروف و نهي از منكر در نشان دادن راه حق و جلوگيري از باطل به ثمر نشست.
حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمد علي آل هاشم گفت: حماسه 9 دي ماه 88 پاسخ مردم هميشه در صحنه به پيام رهبر فرزانه انقلاب و تجديد بيعت با آرمانهاي امام راحل و راه شهيدان بود.
رئيس عقيدتي سياسي ارتش به تلاش دشمن براي سرمايه گذاري در انتخابات مجلس نهم هشدار داد و گفت: دشمن تلاش مي كند كساني را كه به آنان نياز دارد وارد اين دوره مجلس كند.
تجليل از برگزيدگان
گناباد- خبرنگار كيهان: سرپرست ارشاد اسلامي گناباد از تجليل برگزيدگان مسابقات حجاب و عفاف اين شهرستان با هدف ترويج فرهنگ كتابخواني و عفاف و حجاب خبر داد.
علي قنبري اظهار داشت: 330 نفر در اين آزمون كه به صورت حضوري در مصلاي شهرستان برگزار شد شركت كردند كه از اين تعداد 25 نفر برگزيده شدند.وي گفت: دومين دوره مسابقه كتابخواني عفاف و حجاب قرار است دهه فجر امسال در مناطق روستايي برگزار شود.

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن