تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس غمى از غم‏هاى دنيا را از مسلمانى برطرف نمايد، خداوند غمى از غم‏هاى روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813149086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حركت خيرين در زندان اصفهان يك طرح ابتكاري و نمونه در كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: حركت خيرين در زندان اصفهان يك طرح ابتكاري و نمونه در كشور است


خبرگزاري آريا- حبيبي دادستان دادسراي عمومي و انقلاب اصفهان در جمع اعضاء انجمن خيريه امام موسي كاظم (ع)در زندان مركزي اصفهان گفت:حضور و كمك خيرين درپروژه هاي عمراني و آزادي زندانيان يك طرح ابتكاري و مثبت در كشور است.
به گزارش خبرگزاري آريا ،محمدرضا حبيبي دادستان دادسراي عموم و انقلاب اصفهان در بازديداز پروژه هاي عمراني در دست احداث در زندان مركزي در جلسه اي در جمع خيرين خيريه امام موسي كاظم (ع)حضور يافت و از خدمات ارزنده و شايسته خيرين و دست اندركاران زندانهاي استان قدرداني كرد.
دادستان دادسراي عموم و انقلاب اصفهان حركت و حضور خيرين در بازسازي و احداث مجموعه هاي خوابگاهي را حركت نسبتاًبزرگ و عظيم و كم نظير در سطح كشور دانست و گفت:شما خيرين با ابتكاري كه در كشور نمونه آن بارز نيست ،موجب حسنات و بركات زيادي گرديده ايدكه اجر و پاداش آن درصورت رضايت حقتعالي محفوظ خواهد ماند.
وي در ادامه سخنان خود با اشاره به بازسازي صورت گرفته از زندان نيز اظهار داشت:در هرموقعيت زماني كه به نحوي از زندان بازديد نموده ام با اميد بيشتري از زندان خارج شدم چرا كه هر روز شاهد تغيير و تحول و زحمات بيش از پيش مسئولين و دست اندركاران و پرسنل خدوم بوده ام و خداوند را شاكريم كه مسئولين با تدبير و با درايت، تمام تلاش شبانه روزي خود را در كاهش بحران جمعيت بكار گرفته اند.
حبيبي در ادامه بااشاره به مسائل و مشكلات بحران در زندان ها گفت:سالهاست درگير معضل جمعيت در زندان هستيم و ما در اين راستا با دو مقوله نيروي انتظامي وزندان يكي در بحث پاسخگويي به نيروي انتظامي به شاكيان و مال باختگان و اعتراضات آنان در جهت محبوس شدن متهم ومقوله دوم مجموعه زندان كه اصرار به عدم معرفي افراد به زندان بدليل بحران و كمبود فضا دارندكه در اين راستا قاضي پرونده با هر دو مواجه است كه بدليل حفظ امنيت در جامعه بايد اتخاذ تصميم نمايد.
وي در بخش ديگري ازسخنانش با قدرداني از زحمات رياست سازمان زندانها،نماينده ولي فقيه و امام جمعه اصفهان و همچنين مدير كل زندان هاي استان در تدبير و درايت صورت گرفته در طرح ايجاد انجمن خيريه ها و تشكيل خيريه اي در استان نيز اظهارداشت:با وجود كمكهاي شما خيرين و تدابير مديريتي لحاظ شده در آينده اي نزديك شاهد كاهش تراكم جمعيت در زندانها هستيم و اميدوارم حضور شما خيرين در ديگر برنامه ها و اقدامات فرهنگي بهداشتي و درماني نيز ادامه يابد.
محمدرضا حبيبي در ادامه سخنان خود به احداث سي ساله زندان مركزي اشاره كرد و گفت:احداث زندان مركزي اصفهان در مدت سي سال گذشته براي حدود هزار نفر احداث گرديده و اين حركتي كه امروزه ئر مدت كمتر از يكسال در بحث ساخت و ساز سوله خوابگاهي و تبديل سوله كارگاهي به خوابگاه،حمام و سرويس هاي بهداشتي ،تاسيسات و تجهيزات آب گرم و سرد و بازگشايي كريدور اصلي زندان مدت ده ساله را به كمتر از يك سال مبدل ساخته كه از نشانه هاي لياقت و تدابير خوب مديركل زندانها و مجموعه كاركنان و شما خيرين بزرگوار است.

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن