تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814981766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نوبخت:صيانت از آراي مردم مهمترين وظيفه بازرسان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نوبخت:صيانت از آراي مردم مهمترين وظيفه بازرسان است
صيانت از آراي مردم مهمترين وظيفه بازرسان است
گرگان - خبرگزاري مهر: دبير هيئت بازرسي انتخابات استان گلستان گفت: انتخابات نماد برجسته مردمسالاري بوده و صيانت از آراي مردم مهمترين وظيفه بازرسان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علي نوبخت شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بطور قطع همه موارد تخريب، ترور شخصيت و تبليغات زودهنگام را زير نظر داريم و به مراجع ذيصلاح و امنيتي و قضايي گزارش خواهيم كرد.

وي بيان داشت: مردم ما با اعتقاد به مباني اسلام در همه عرصه ها حضور دارند و در پرتو تدابير روشنگرانه امام و مقام معظم رهبري حركت مي كنند.

مشاور استاندار و مدير دفتر ارزيابي عملكرد وپاسخگويي به شكايات استان اظهار داشت: انتخابات از نماد هاي برجسته نظام مردم سالاري ديني است كه مردم مبنا و محور آن هستند.

به گفته وي، اجراي قانون، امانتداري و صيانت از آراي مردم وظيفه بازرسان است كه به طور جد پيگير آن هستيم.

نوبخت تصريح كرد: سعي مي كنيم بازرساني انتخاب كنيم كه خوشنام و معتمد بوده و با بي طرفي در انتخابات شركت كنند.

وي ادامه داد: نظارت بر اجراي قانون مهمترين وظيفه بازرسان است و با متخلفان و هر كسي كه بخواهد رأي مردم را مخدوش كندبرخورد قاطع خواهيم كرد و به مراجع ذيصلاح گزارش مي كنيم.

نوبخت در پايان يادآورشد: اسلام مي تواند به همه نكات پاسخ دهد و اين جامعيت اسلام است، مردم بر اساس جامعيت اسلام و اعتقاد به ارزشهاي والاي اسلام و ايمان است كه پيروز شده اند و قانون مداري و اخلاق مداري، معيار ما در سلامت انتخابات است كه براي نظام ما نقطه قوت تلقي مي شود.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن