تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815006803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ردپاي چيني ها در بخش مسكن ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: ردپاي چيني ها در بخش مسكن ايران


كد خبر:4965

زمان انتشار:شنبه 17 اسفند 1387 - 16:54:24

Print نسخه چاپي

اقتصاد > صنعت - وزير مسكن و شهرسازي از ورود چيني ها به بازار مسكن ايران خبر داد.

گروه اقتصاد: در سال هاي اخير كالاهاي چيني بازار ايران را فراگرفته است. اما ظاهرا بايد منتظر خانه هاي ساخت چين نيز در ايران باشيم. به طوري كه وزير مسكن و شهرسازي از مشاركت چيني ها در ساخت مسكن ارازن قيمت دركشور خبرداد.

به گزارش خبرنگارخبرآنلاين، محمد سعيدي كيا در حاشيه برگزاري سمينار مشترك ايران و چين در ساختمان سازي در جمع خبرنگاران اظهار كرد: "در قانون ساماندهي توليد و عرضه مسكن و سياست هاي كلي كشور جذب سرمايه هاي خارجي به تصويب نهادي ذي ربط رسيده است.در اين راستا تاكنون كشورهاي مختلفي مانند مالزي و تركيه همكاري كرده اند.

وي با تاكيد بر اينكه، كشور چين نيز در اين زمينه توانايي هاي خوبي دارد گفت: مذاكراتي در زمينه همكاري در بخش ساختمان انجام شده است و برگزاري اين سمينار مشترك نيز گوياي اين مساله است.

وزير مسكن درباره اين كه، آيا بحران اقتصادي جهاني كه ركود بازار مسكن چين را نيز دامن زده است آيا سبب نشده آنها براي سرمايه گذاري در بخش مسكن ايران را انتخاب كنند، تصريح كرد:" بحران اقتصادي تمام جهان را در برگرفته است. اما در غرب تاثير آن بيشتر از شرق است. اما براي ما اين امر يك فرصت است. و تلاش مي كنيم از سرمايه گذاري هاي بخش خارجي بيشتر بهره مند شويم.

سعيدي كيا با بيان اينكه، در بخش مسكن به ويژه ساختمان هاي بلند مرتبه با چيني ها در حال جمع بندي هستيم گفت:" اميدواريم بتوانيم به نتايج خوبي در اين زمينه برسيم."

وي در باره اين كه ظاهرا چيني ها قرار است در ساخت برج دوقلو در غرب تهران مشاركت داشته باشند، هم گفت: هنوز اين مساله تاييد نشده است.

وزير مسكن وشهرسازي در خصوص اينكه چيني ها تاكنون كالاهاي ارزان را عرضه كرده اند آيا در بخش مسكن نيز خانه هاي ارزان هم مي توانند توليد كنند خاطرنشان كرد: "اميدواريم اين طور باشد و آنها بتوانند خانه با كيفيت خوب و با كيفت ارزان عرضه كنند."

كد خبر:4965

تاريخ درج خبر:شنبه 17 اسفند 1387 - 16:54:24

Print نسخه چاپي

شنبه|ا|17|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن