تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815462591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاص بودجه 10 ميليارددلاري براي افزايش ذخائر كالا/ اعلام انجام حركتي قاطع براي كمك به كاهش بحران اقتصادي


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: اختصاص بودجه 10 ميليارددلاري براي افزايش ذخائر كالا/ اعلام انجام حركتي قاطع براي كمك به كاهش بحران اقتصادي
دولت چين از اختصاص بودجه 10 ميليارد دلاري براي افزايش ذخائر كالاي اين كشور خبر داد و رئيس بانك مركزي چين از انجام اقدامي قاطع،سريع و موثر براي كمك به كاهش بحران اقتصادي توسط اين كشور خبر داد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز، دولت چين از اختصاص بودجه 10 ميليارد دلاري براي افزايش ذخائر كالاي اين كشور خبر داد.

بنابراين گزارش، دولت اين كشور در نظر دارد ضمن افزايش ذخائر كالا مخارج مربوط به حمايت از بخش كشاورزي را به ميزان 20 درصد افزايش دهد.

براساس اين گزارش، علاوه بر اين دولت قصد دارد با اختصاص اين بودجه قيمت داخلي حبوبات را بهبوده داده و قيمت هاي جهاني فلزات و قيمت نفت را افزايش دهد.

اين گزارش حاكيست،‌آنها همچنان با اختصاص اين بودجه قصد خريد منابع بيشتر شامل حبوبات و فلزات و نفت و در نظر گرفتن هزينه بيشتر براي مقابله با طرح ذخيره سازي كالاها دارد.

اين گزارش مي افزايد، با اختصاص اين بودجه ذخائر حبوبات نفت مصارف خانگي،نفت خام، فلزات غيرآهن، استيل و ديگر تجهيزات اصلي به 26 ميليارد دلار مي رسد.

گفتني است، هم اكنون چين با كاهش برخي مواد اصلي از جمله مس، نفت خام، دانه هاي روغني، آلومينيوم و كتان رو به روست.

************اعلام انجام اقدامي قاطع براي كمك به كاهش بحران اقتصادي

بنابراين گزارش رئيس بانك مركزي چين ضمن بيان اين مطلب افزود: دولت هم اكنون در انتظار مشاهده وضعيت اقتصادي در سال جديد و احتمال نياز به بسته هاي مالي كمكي بيشتر است.

براساس اين گزارش، وي به همراه دو تن از همكارانش در كنفرانس مردمي سالانه ملي چين اعلام كرد به رغم اختصاص بودجه 413 ميليارد دلاري براي حل معضل اقتصادي در انتظار مشاهده وضعيت و اختصاص بودجه بيشتر هستند.

اين گزارش حاكيست،وي تصريح كرد بايد از انجام هر گونه حركت كند و طولاني مدت براي حل اين بحران خودداري كرده و يك حركت سريع و همه جانبه انجام داد.

اين گزارش مي افزايد، بر طبق اعلام مقامات وضعيت اقتصادي در اين كشور با اندكي ثبات و بهبود مواجه شده است و اقتصاد اين كشور هنوز هم يكي از اقتصادهاي رو به رشد در دنياست.

گفتني است بر طبق اين خبرقرار است 54 ميليارد دلار ديگر به صنايع زيرساختي، 219 ميليارد دلار به ساخت خطوط راه آهن و بزرگراه، 22 ميليارد دلار به بخش آموزشي، سلامت و 145 ميليارد دلار به پروژه هاي ساختماني در استان زلزله زده سيجوان اختصاص يابد.

شنبه|ا|17|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن